מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פרופיל: יניר מרציאנו


 מאמרים שנכתבו על ידי יניר מרציאנו
  • יניר מרציאנו - חמישה טיפים להצלחה במסחר אלקטרוני

    פורסם בתאריך 09/26/2011 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה

    יותר ויותר בני אדם בוחרים לעסוק בשנים האחרונות במסחר אלקטרוני המתבצע על גבי רשת האינטרנט. חלקם בוחרים לאמץ את השיטה כמשרה מלאה לכל דבר בעוד שעבור רבים אחרים המסחר האלקטרוני הינו בבחינת הכנסה צדדית. כך או כך, כל מי שהתחיל לעסוק במסחר האלקטרוני, בין אם במשרה מלאה או בין אם בחלקית שואף להצליח ולהגדיל את רווחיו. במאמר שלפניכם תמצאו חמישה טיפים שיסייעו לכם להפוך את המסחר האלקטרוני לעסק מניב. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מדוע פרטנר שוב מפטרת עובדים - יניר מרציאנו

    פורסם בתאריך 09/20/2011 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה

    חברת פרטנר הודיעה בימים האחרונים על כוונתה לבצע גל פיטורים נוסף של 150 עובדים לאחר החגים. סבב פיטורים זה נוסף לכ-50 עובדים שפוטרו בדצמבר 2010 ועוד 130 עובדים שפוטרו בתחילת 2010. שני הסבבים האחרונים עומדים בניגוד מוחלט לדברי החברה שהבטיחה שלא לפטר עוד עובדים לאחר הסבב שנערך בינואר שעבר. ..קרא את המאמר השלם ..

  • יניר מרציאנו על ניהול משבר הרופאים המתמחים

    פורסם בתאריך 09/19/2011 תחת קטגוריה דיעות

    בשבועות האחרונים, לצד המחאה הציבורית המתמשכת ומחאת הרופאים המשתתקת, עומדת איתנה מחאה נוספת ולא פחות חשובה – מחאת המתמחים. אלו הם אלפי רופאים בתחילת דרכם, אשר סיימו את לימודי הרפואה שלהם ועובדים מסביב לשעון, בתורנויות ומשמרות המחזיקות אותם ערים לעיתים יומיים רצופים תמורת שכר מגוחך (ואלו האנשים האמונים על חיינו). ..קרא את המאמר השלם ..

  • יניר מרציאנו - כיצד צריך לנהל משבר, מקרה שופרסל

    פורסם בתאריך 09/05/2011 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה

    כהמשך ישיר למחאת הציבור על יוקר המחיה בישראל, הגיע גם הרגע בו הציבור מתחיל להפנות את אצבעו לא רק אל הממשלה, אלא גם ישירות לטייקונים הגדולים. אגודת הסטודנטים הכריזה לפני מספר ימים על חרם כנגד רשת שופרסל, בדרישה להורדת מחירים. נסקור את המקרה וננסה להבין את דרך ניהול המשבר של שופרסל במקרה זה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • כיצד לבנות אתר שגוגל יאהב ויהיה קל לקדם - יניר מרציאנו

    פורסם בתאריך 08/30/2011 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה

    היום כל עסק שמכבד את עצמו חייב להחזיק באתר אינטרנט מכובד וייצוגי אשר יציג לעיני כל את השירותים והמוצרים אשר משווקים ואו מוצעים על ידי בית העסק. עם זאת, הקמת האתר גרידא איננה מספיקה. חשוב מאוד שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יכירו אתכם ולשם כך עליכם לתפוס מקום גבוה ככל הניתן בפסגת התוצאות הרלוונטיות שמציגים מנועי החיפוש. במאמר שלפניכם נעמוד על חמישה כללי זהב שיסייע לכם למקסם את הפוטנציאל הטמון בעסק שלכם. ..קרא את המאמר השלם ..

  • האם נועדת להיות עצמאי או שכיר - יניר מרציאנו

    פורסם בתאריך 08/23/2011 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה

    בעיני רבים עצמאות מקצועית היא דבר מבורך המאפשר לבוחרים במסלול זה להיות אדונים לעצמם ולהגשים את עצמם באמצעות הקידום המקצועי. עם זאת, לא כל אחד יכול להיות עצמאי משום שישנם אנשים שהעצמאות המקצועית, התובענית, פשוט אינה מתאימה להם. ..קרא את המאמר השלם ..

  • יניר מרציאנו - מדוע מרבית המיזמים העסקיים נכשלים

    פורסם בתאריך 08/19/2011 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה

    לא פעם מציג בפנינו בעולם שבו אנו חיים תופעות מרתקות שאין ביכולתנו להסבירן. אחת מהן היא תופעת המיזמים העסקיים. נתון מעניין מגלה כי יותר ויותר אנשים ברחבי העולם בוחרים לפנות לזירה העצמאית בבואם לקדם מיזמים כאלה ואחרים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • כיצד להכין מצגת עסקית מנצחת - יניר מרציאנו

    פורסם בתאריך 08/11/2011 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה

    בין אם אתם רוצים לגייס השקעות ובין אם אתם מבקשים לגייס לקוחות חדשים – סביר להניח כי תשתמשו במצגת. אותו אמצעי עזר ויזואלי שהפך ברבות השנים לכלי יעיל מאין כמוהו שבאמצעותו אנו מצליחים להעביר בכמה שקפים קצרים את מה שבעבר העברנו באינספור דפים מסואבים ומלאי תרשימים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • יניר מרציאנו - יזמות עסקית בדרך הנכונה

    פורסם בתאריך 08/02/2011 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה

    היזמות העסקית היא תוצר של חזון שהופך אט אט למציאות ברת קיימא. לא מעט יזמים מכירים את השלב הזה שבו הראש שלהם מלא ברעיונות מבריקים שיכולים להפוך לדבר הגדול הבא, אך הם אינם מצליחים לעשות את הצעד בראשון בדרך להגשמת החלום. במאמר שלפניכם נעמוד על אבני היסוד שמרכיבות את השלבים הראשונים בתהליך היזמות העסקית. ..קרא את המאמר השלם ..

  • יניר מרציאנו - איך לשווק את עצמכם בהצלחה ברשתות החברתיות

    פורסם בתאריך 07/27/2011 תחת קטגוריה אומנות

    העולם שבו אנו חיים הוא עולם של רשתות חברתיות. עולם שבו אילו הייתה יכולה להפוך למדינה – הייתה הרשת החברתית הגדולה בעולם, גדולה יותר בהיקפה מאוכלוסיית ארצות הברית וברזיל. כיום ישנם בפייסבוק בסך הכל כ-600 מיליון חשבונות פעילים. בישראל תמצאו יותר ממיליון תושבים המחזיקים בחשבון פעיל. זוהי בדיוק הסיבה שהרשתות החברתיות הופכות אט אט לזירות השיווק החשובות והמשמעותיות ביותר של ימינו. במאמר שלפניכם נציג חמישה טיפים לשיווק מוצלח ברשתות החברתיות. ככה עושים זאת נכון. ..קרא את המאמר השלם ..


RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר