מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פרופיל: תמר טובי


 מאמרים שנכתבו על ידי תמר טובי
  • ריפוי קנדידה ללא אנטיביוטיקה

    פורסם בתאריך 07/09/2011 תחת קטגוריה בריאות וכושר

    קנדידה היא פטריית שמר המהווה חלק מפלורת המעי בגופינו. בסביבת מעיים בריאה, קנדידה שוכנת בסימביוזה עם מגוון רחב של מיקרואורגניזמים אחרים. כאשר האיזון מופר, קנדידה צומחת ביתר על חשבון החיידקים הידידותיים במעיים, ונפגעות פעילויות חשובות. טיפול סימפטומטי בלבד (כמו טיפול בתרופות אנטיביוטיות) אינו פתרון לטווח הארוך ואף עשוי לגרום נזק בטווח הארוך. כיום קיימות מספר שיטות טבעיות ללא שימוש בתרופות ובחומרים כימיים שפותרים את בעיית הקנדידה באופן יעיל ובטוח. ..קרא את המאמר השלם ..

  • פצעים כרונים והטיפול בהם

    פורסם בתאריך 06/28/2011 תחת קטגוריה בריאות וכושר

    פצע כרוני או פצע קשה ריפוי הינו פצע שתהליך החלמתו ממושך ואינו עובר ריפוי במשך תקופת זמן של 6 שבועות ויותר.
    הטיפול בפצע כרוני נע מטיפול שמרני הכולל חבישות רגילות או חבישות מתקדמות וחדשניות, ולעתים שימוש בטכנולוגיות חדשות או בניתוחים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • קולון הידרותרפיה – שטיפת המעי הגס

    פורסם בתאריך 06/26/2011 תחת קטגוריה רפואה פנימית

    המעי הגס הוא האיבר המרכזי שבו מצטברים רעלנים ומזהמים שונים. במצבים מסויימים, הפסולת המצטברת עשויה להגיע למשקל של מספר קילוגרמים. תוצאת הצטברות הפסולת במעי הגס מביאה לכך שמשך השהייה של הצואה במעיים ארוך יותר, חומרים רעילים נספגים ורירית מערכת העיכול נפגעת. טיפול באמצעות הידרותרפיה - חוקן מים - מתבצע ע"י מכונה המזרימה מים מסוננים ומטוהרים בזרם עדין, בטמפרטורה נוחה ולחץ נמוך ומבוקר למעי. המים מרככים את הפסלות שבמעי וזו משתחררת החוצה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • פצעים כרוניים - גורמים, סוגים ומניעה

    פורסם בתאריך 05/01/2011 תחת קטגוריה רפואת עור

    המטרה העיקרית בריפוי פצע כרוני הוא שחזור שלמות העור. תהליך הבראת הפצע הוא תהליך מאורגן ושיטתי שמתחיל בתגובה מהירה מאוד וממשיך בתהליך איטי של בנייה שמצליחה לשקם כמעט את הרקמה שניזוקה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • כאבי גב תחתון - טיפול באמצעות דיקור סיני - רפואה סינית

    פורסם בתאריך 04/16/2011 תחת קטגוריה בריאות וכושר

    רפואה סינית מטפלת בכאב גב תחתון באמצעות דיקור סיני. דיקור סיני נועד לשפר ולתקן את המקור לכאבי הגב ולהניע את אברי הגוף לפעילות משופרת. ..קרא את המאמר השלם ..

  • טיפול בכאב ראש ע"י אקופונקטורה בגישת הרפואה הסינית

    פורסם בתאריך 04/16/2011 תחת קטגוריה בריאות וכושר

    כאב ראש, הינו בסיס לתלונה אשר מופיע בחייו של כל אדם מפעם לפעם, קיימות סיבות רבות ומגוונות לכאבי ראש וקיימים סוגים רבים ומאפיינים שונים. לרפואה הסינית, גישה ייחודית לטיפול בכאבי ראש והצלחות טיפוליות בלתי מבוטלות באמצעות דיקור סיני (אקופונקטורה). ..קרא את המאמר השלם ..

  • כאבי ראש קלים ופטריית קנדידה

    פורסם בתאריך 12/13/2010 תחת קטגוריה רפואה אלטרנטיבית

    אחת הסיבות השכיחות לכאבי הראש, הנה מחלות מערכת העיכול שהקשר בינן לשאר מערכות הגוף הנו ישיר וברור.
    פטריית קנדידה פוגעת באיזון פלורת המעי וע"י כך פוגעת ביכולתה של מערכת העיכול לפרק, לסלק ולקלוט רכיבים מן המזון. בנוסף, ידועים עשרות רעלים שונים הנפלטים על ידי פטריית קנדידה האגרסיבית. מטופלים רבים מדווחים על כאבי ראש המופיעים מדי שבוע ולעיתים אף מספר פעמים בשבוע. טיפול בקנדידה הכולל אסטרטגיה משולבת למיגור נוכחותה של הפטרייה במערכות הגוף השונות, יביא במקרים רבים לשיפור בעוצמת כאבי הראש. ..קרא את המאמר השלם ..

  • קנדידה וחלל הפה

    פורסם בתאריך 12/13/2010 תחת קטגוריה רפואה אלטרנטיבית

    חלל הפה, הלשון והושט הם מקומות מוכרים להתפשטותה של פטריית קנדידה. אחד הסימנים הבולטים המעידים על נוכחותה של פטריה בלשון יהיה "צבעה הלבנבן של הלשון". החדשות הטובות הן, שניתן לטפל בזיהום קנדידה של חלל הפה ביעילות ובמקרים מסוימים אף במהירות. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מה זה קנדידה

    פורסם בתאריך 11/17/2010 תחת קטגוריה רפואה אלטרנטיבית

    נדידה אלביקנס הוא זיהום פטרייתי שמתחיל במערכת העיכול ומתפשט אל איברים ומערכות אחרות בגוף. ישנם סימפטומים רבים הנגרמים עקב זיהום מסוג קנדידה אלביקנס. חולה עשוי לחוות חלק מהסימפטומים, או לסבול מכולם, כתלות בחומרת הזיהום ובמצבו הבריאותי. ..קרא את המאמר השלם ..

  • חמאם טורקי

    פורסם בתאריך 10/30/2010 תחת קטגוריה מסז'ים

    הטיפול בחמאם גורמת לתחושה מעורבת של עייפות עם התרוממות נפש. חמאם הטורקי, הנו גרסה ים תיכונית של בית מרחץ, דוגמת הסואנה. החמאם היווה ומהווה עדיין תפקיד חשוב בתרבות הטורקית. בתי מרחץ הם רעיון ומסורת רומית שעברו אל הביזנטים, ומהם לטורקים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • תביעות בנקים - אל תמהרו לחתום על הסדר

    פורסם בתאריך 09/26/2010 תחת קטגוריה חוק ומשפט

    הבנקים אמנם עומדים לשירות לקוחותיהם ומעניקים מגוון רחב של שירותים כגון משיכת כסף, הרחבת מסגרת האשראי, הפקדת שיקים, מתן הלוואות וכו'. אולם, לא פעם אנו חשים שזכויותינו נפגעות כתוצאה מפעולות לא הוגנות שמפעילים נגדנו הבנקים בפרוצדורות שונות הגורמות לא פעם לנזקים כלכליים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • טיפולי ים המלח

    פורסם בתאריך 09/25/2010 תחת קטגוריה מסז'ים

    בשנים האחרונות, ים המלח הפך לאתר ספא תיירותי שמארח עשרות אלפי מבקרים מכל רחבי העולם. השילוב של האקלים החם בכל ימות השנה, מרכזי הבריאות והיופי המציעים טיפולי ספא כגון מסכות בוץ טבעיות לפנים, פילינג גוף ממוצרי ים המלח ועוד, והאטרקציות ההיסטוריות התיירותיות שלו, מושכים הן תיירים והן שוחרי בריאות. ..קרא את המאמר השלם ..

  • טיפול פסיכולוגי - מונחי יסוד לקראת מפגש ראשוני אצל פסיכולוג

    פורסם בתאריך 09/18/2010 תחת קטגוריה בריאות הנפש

    כיום טיפול פסיכולוגי מתאים גם לאנשים שאינם מוגדרים כבעלי הפרעות נפשיות מובהקות. רוב האנשים שפונים לפסיכולוג הם אנשים המתמודדים עם קשיים בעיות ומצוקות של חיי היום יום. ישנם גם אנשים הבוחרים לפנות אל פסיכולוג קליני גם כאשר אין קושי מסוים מתוך מטרה להעשיר את החיים ולפתח פוטנציאל הטמון בהם. ..קרא את המאמר השלם ..

  • חמש שגיאות נפוצות בהרגלי האכילה שלנו עפ"י שיטת ד"ר מאייר

    פורסם בתאריך 09/18/2010 תחת קטגוריה דיאטה והרזיה

    אחת הסיבות העיקריות להשמנת היתר היא הטיפול המוטעה בהשמנה.
    הגורמים העיקריים האחראים להשמנה הם אורח חיים לקוי והרגלי אכילה לקויים. הרגלים אלה כוללים אכילה רבה מדי, אכילה לעיתים קרובות מדי, לעיסה לא מספקת ובזמנים לא נכונים וחוסר בפעילות גופנית. ..קרא את המאמר השלם ..

  • פסיכולוג ילדים לטיפול בהפרעות חרדה

    פורסם בתאריך 08/25/2010 תחת קטגוריה בריאות הנפש

    טיפול באמצעות פסיכולוג קליני לילדים ולמתבגרים מסייע במגוון דרכים. הם מקבלים תמיכה רגשית, פותרים קונפליקטים עם אנשים בחייהם, מבינים לעומק רגשות ובעיות, ומנסים פתרונות חדשים לבעיות ישנות. מטרות הטיפול יכולות להיות ספציפיות (שינוי התנהגותי, שיפור מערכות יחסים עם חברים ובני משפחה), או כלליות יותר (הפחתת חרדה, העלאת הדימוי העצמי). מידת הזמן הנדרשת לטיפול פסיכותרפי תלויה במידת המורכבות והחומרה של הבעיה עימה מתמודדים ..קרא את המאמר השלם ..


RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר