שלום, אורח
קטגוריות
פורסם בתאריך 11/15/2010 תחת קטגוריה רפואת נשים
המקורות לבעיות הפריון נחלקים באופן שווה בין בני הזוג. אולם, טיפולי הפוריות מתמקדים בבת הזוג, גם כאשר המקור לבעיה הוא באיכות הזרע. במאמר זה מתוארת דרך פשוטה לשיפור איכות וכמות תאי הזרע. ..קרא את המאמר השלם ..
פורסם בתאריך 06/13/2010 תחת קטגוריה הקמה וקידום אתרים
קופירייטר נדרש לרוב לכתוב על נושאים שאינו מבין בהם דבר. לכאורה, משימה בלתי אפשרית, לפחות בעיני הלקוח, או בעיני רוב האנשים שאינם מתפרנסים מכתיבה שיווקית.
איך עושים את זה? ..קרא את המאמר השלם ..
פורסם בתאריך 05/28/2010 תחת קטגוריה יוצרים ויצירה
יצירתיות אינה מדע. היא לא מתייצבת כשקוראים לה, ודווקא כשזקוקים לה, היא נוטה להיעלם. בעזרת הטיפים הבאים, אולי תוכלו להשיג קצת יותר שליטה עליה.
אם יצא לך להביט לאורך זמן בדף הריק, או במסך הלבן, מבלי ששום רעיון מבריק יציף את מוחך, אתה ודאי מבין לעומק מהו לחץ היסטרי... בעיקר אם יש דד-ליין קרוב ולקוח לחוץ שמתקשר אחת לחמש דקות... ..קרא את המאמר השלם ..
פורסם בתאריך 05/28/2010 תחת קטגוריה הקמה וקידום אתרים
גולשים באינטרנט דורשים התייחסות מיוחדת למצוקת הזמן שלהם. טיפים לכתיבה מקוצרת לאינטרנט יעזרו לכם להתחשב בהם. אז איך מתחשבים בקהל היעד ועוברים לכתוב בקיצור? ..קרא את המאמר השלם ..
פורסם בתאריך 05/28/2010 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה
מדוע חשוב לבחור בעיצוב כרטיס ביקור מקורי ומפתיע?
מה כבר יכול להיות חדשני ומסעיר ב עיצוב כרטיס ביקור? כל פרט ופרט. הטיפוגרפיה. הצבע. שילובי הצבעים. הגודל. הצורה. החיתוך. הלמינציה. החומר. האיור. כל תו קטן, השונה מהתבנית הצפויה, עשוי לייצר הפתעה מרעננת ועמה אפקט שיווקי. ..קרא את המאמר השלם ..
פורסם בתאריך 02/25/2009 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה
פרופיל החברה שלך הוא תעודת הזהות של העסק שלך. מטרתו להשיב בקצרה על כל שאלות הלקוח הפוטנציאלי שלך, כולל אלה שלא היה מודע לקיומן עד כה. ..קרא את המאמר השלם ..
פורסם בתאריך 02/25/2009 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה
בימים אלה של מיתון במשק, שבהם חברות רבות מצטמצמות ושוקלות מחדש את תקציבי הפרסום, אלה שמהם התפרנסתם בכבוד עד כה, קורה לעתים שגם העסוקים שבינינו, המעצבים והקופירייטרים הפרילנסרים, נאלצים להתמודד עם ימים שקטים, בלשון המעטה. מה כדאי לעשות בימים כאלה מלבד בטן-גב ורגע-של-מרגוע לתאי המוח האחראים ליצירתיות? ..קרא את המאמר השלם ..
פורסם בתאריך 08/26/2008 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה
הלוגו הוא הבסיס לתדמית החברה ומעצב את הבסיס לזהות ויזואלית רחבה יותר. עיצוב הלוגו צריך להיות ייחודי, פונקציונאלי, תמציתי ומייצג את המותג, כדי ליצור אצל הצופה בו זיהוי מיידי. מהו מקור הצורך בלוגו? כיצד סימן אחד טומן בחובו עולם שלם? מהו לוגו? מה מאפיין לוגו טוב? ..קרא את המאמר השלם ..
פורסם בתאריך 08/25/2008 תחת קטגוריה הקמה וקידום אתרים
בניית אתר אינטרנט אינה השלב האחרון בתהליך שיווק המוצר/שירות שלך באינטרנט. היא רק ההתחלה. אתר אינטרנט דורש תחזוקה שוטפת, כדי להיות תמיד רלוונטי ועדכני, באופן שיענה על הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי ויקדם אותך במנועי החיפוש. ..קרא את המאמר השלם ..
פורסם בתאריך 08/22/2008 תחת קטגוריה אינטרנט ומחשבים
מרגע שלקוחותיך הפוטנציאליים הגיעו לאתר שלך, יש לך כמה שניות של תהילה למשוך את תשומת לבם. כדאי שתתכנן את השניות האלה באופן מחושב ולא כבדרך אגב. תכנים לאינטרנט צריכים להכיל יותר מאשר מילות מפתח. הם צריכים להתחשב בזמנו הקצר של הגולש ולשרת אותו ככל האפשר, באופן זכיר ומרשים, שיניע אותו ליצור קשר ולבצע עסקה ..קרא את המאמר השלם ..
פורסם בתאריך 08/21/2008 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה
רגע לפני שניגשים לעבודה, כדאי לדעת על מה אפשר לכתוב בעיתון עובדים, ומאילו טעויות כדאי להימנע בעת כתיבת עיתון עובדים. ..קרא את המאמר השלם ..
פורסם בתאריך 08/21/2008 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה
רוצים לקדם את התקשורת הפנימית בחברה שלכם? ואולי כבר ירדתם לפרטים, ואתם שוקלים להפנות ממשאביכם לכלי התקשורת היעיל והזול ביותר - עיתון עובדים? אם כן, ודאי שאלתם את עצמכם כמה שאלות בסיסיות. ראשית לכל - למה חשוב להוציא עיתון עובדים? ואם כבר הגעתם להבנה באשר לחשיבותו, אז איך עושים את זה? ועל מה אפשר לכתוב בעיתון? ומאילו טעויות כדאי להימנע בכתיבת העיתון? ..קרא את המאמר השלם ..
פורסם בתאריך 08/19/2008 תחת קטגוריה הקמה וקידום אתרים
כמה עיקרים שכדאי להקפיד עליהם בכתיבה לאינטרנט: קצר ולעניין, כל נושא בפסקה, הדגשות לסיוע בניווט, כתיבה תקנית, קישורים ומבחן החברים ..קרא את המאמר השלם ..
פורסם בתאריך 08/11/2008 תחת קטגוריה הקמה וקידום אתרים
כותב לעצמך מאמר או פרופיל חברה? אולי כדאי לשקול זה שוב... טעויות נפוצות בכתיבה לא מקצועית לאינטרנט: הארכת יתר, דחיית העיקר, קפיצה מנושא לנושא, חזרות מיותרות, שימוש יתר בסופרלטיבים וקלישאות ועוד. יש כללים לכתיבה שיווקית נכונה, במיוחד לאינטרנט, ונדרשים עבורה ניסיון והבנה שיווקית. לא כל אחד יכול. ..קרא את המאמר השלם ..
פורסם בתאריך 08/05/2008 תחת קטגוריה הקמה וקידום אתרים
על חשיבותו של הצבע בתכנון הקונספט הגרפי, על טכניקות ואופנים לשילובי צבעים, על המראה הנקי, על הקשר בין צבע לתרבות ועל המשמעויות המיוחסות לכל צבע בעיני הצרכן ..קרא את המאמר השלם ..