מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פרופיל: פורטל מפתחים

צור קשר עם פורטל

ניקוד מצטבר: 0 | מאמרים: 135


 מאמרים שנכתבו על ידי פורטל מפתחים
  • בטחון

    פורסם בתאריך 12/10/2009 תחת קטגוריה ביטחון ואבטחה

    אנשים רבים חושבים שארכיטקט הוא אדם עם הרבה חוש לאסטטיקה ויצירתיות לבניית מבנים שונים וכל עבודותו עניינה הוא עניין ויזואלי והוא בעצם אחראי לעיצוב פנים של המבנה והקניית התחושה המסוימת שאנו רוצים להשית במבנה שאנו בונים ועל כן עובדים עם ארכיטקט אך לא כך היא והתפקיד של הארכיטקט הוא הרבה יותר מורכב וחולש על הרבה תחומים ואולי בעצם מקיף את כל תהליך הבנייה כולו. ..קרא את המאמר השלם ..

  • שערי חניה

    פורסם בתאריך 12/10/2009 תחת קטגוריה בית

    שערי חניה- מה הם ולמה הם משמשים? אם אתם חיים באזור גוש-דן, ובמיוחד באזור של תל אביב, אתם בוודאי יודעים מה החשיבות של מקומות חניה בכלל ושערי חניה בפרט- שרי חניה נועדו לשמור על מקומות חניה ולאפשר לנו להגיע אל מקום העבודה או חזרה הביתה ולדעת שמקום החניה שלנו שמור ומחכה לנו שנחזור ונחנה בו- כמו כלב נאמן שמחכה לבעליו, כך גם החניה שלנו. ..קרא את המאמר השלם ..

  • שערי אלומיניום

    פורסם בתאריך 12/10/2009 תחת קטגוריה עיצוב חוץ ואדריכלות

    שערי אלומיניום הם שערי לכל דבר, וככל השערים, שערי אלומיניום נועדו לספק הגנה- שערי אלומיניום יוצרים חציצה. חציצה בין מה שפרטי (הבית או כל חלל פרטי אחר) לבין מה שציבורי- הם יוצרים אות אזהרה (או סימן) שמשהו הוא6 בבעלות פרטית ואין אליו כניסה אלא אם יש הרשאה לכך. שערי אלומיניום עשויים מחומר מספיק עמיד ומספיק חזק כדי לספק עוד קו הגנה לחללים פרטיים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מצלמות אבטחה

    פורסם בתאריך 12/10/2009 תחת קטגוריה עיצוב פנים

    מצלמות אבטחה- מצלמות אבטחה נועדו, כמו ששמם מעיד עליהן, לאבטח- מצלמות אבטחה נועדו לתת כמה יתרונות- קודם כל מצלמות אבטחה הן סימן אזהרה לפולשים שקיימת אבטחה במקום- אבטחה שעשויה לזהות אותם ובבוא העת, אם יחליטו לבצע את הפשע, להסגיר אותם לידי החוק. מצלמות אבטחה גם מספקות בפועל את התיעוד וההוכחות שצריכות כדי להעמיד פושע על דינו. ..קרא את המאמר השלם ..

  • סורגים מתקפלים

    פורסם בתאריך 12/10/2009 תחת קטגוריה עיצוב חוץ ואדריכלות

    סורגים הם דבר שמקנה בטחון- הם עוד קו הגנה במניעת חדירת פולשים אל תוך שטח הבית הפרטי שלנו או כל שטח שאנחנו משתמשים בו באופן פרטי- סורגים נועדו למנוע כניסה, השחתה וגניבה של רכוש בזמן שהמקום לא מאויש ע"י בני אדם ואפילו בזמן שהמקום כן מאויש על ידי בני אדם. ..קרא את המאמר השלם ..

  • שערי ברזל

    פורסם בתאריך 12/10/2009 תחת קטגוריה ביטחון ואבטחה

    שערי ברזל- מה הם ולמה צריך אותם? שערי ברזל נועדו להגן. מהגדרתם שערים הם שער- הם כניסה של גבול שבו אנחנו מחליטים מי רשאי להיכנס ומי לא. שערים נמצאים לא רק פיזית אלא גם מנטלית- מי אנחנו בוחרים שיהיו החברים שלנו ואילו רגשות אנחנו בוחרים להכניס לתוך המרחב האישי שלנו. ..קרא את המאמר השלם ..

  • שערים חשמליים

    פורסם בתאריך 12/10/2009 תחת קטגוריה ביטחון ואבטחה

    שערים חשמליים הם שערים שנפתחים ונסגרים על ידי איזה שהוא אמצעי אלקטרוני- יהיה זה שלט רחוק, קוד או אפילו זיהוי מרחוק של סימן לייזר או כל אמצעי זיהוי אחר שמאפשר פתיחה וסגירה של שערים חשמליים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • שערים אוטומטיים

    פורסם בתאריך 12/10/2009 תחת קטגוריה אומנות

    שערים אוטומטיים הופכים את החים שלנו ליותר מוגנים ויותר קלים. שערים אוטומטיים נועדו להגן- עלינו, על בני משפחתנו, על היקרים לנו, על חפצי הערך שלנו ואפילו על בעלי החיים שלנו (למרות שחלק מהעלי החיים נועדו להגן גם עלינו, דוגמת כלבי שמירה). היתרון בשערים אוטומטיים הם שהם נפתחים ונסגרים לפי קוד בצורה עצמאית- בין אם הקוד הוא סימון לייזר, לחיצת כפתור על שלט או כל פטנט אחר שמזהה את בעלי ההרשאה ונותן להם להיכנס (ומפה זכורים לנו שערים אוטומטיים דוגמת שערים בסרטי ג'יימס בונד, שבהם נדרשת ..קרא את המאמר השלם ..

  • מחסומי חניה

    פורסם בתאריך 12/10/2009 תחת קטגוריה בית

    האם קרה לכם פעם שחזרתם הביתה מהעבודה ומישהו תפס לכם את מקום החניה, והייתם צריכים לחפש במשך זמן-מה מקום חניה אחר כדי שתוכלו לחנות ואז עוד ללכת עד הבית ממקום החניה הזמני שמצאתם? מחסומי חניה נוצרו בשביל זה- מחסומי חניה מהגדרתם חוסמים חניה ומאפשרים לחנות רק לאלה שמורשים לכך (ז"א- לאלה שיש להם את המפתח). מחסומי חניה נועדו ליצור הפרדה ברורה של מקומות חניה ששמורים למקומות חניה שאינם שמורים- מחסומי חניה מבדילים בבירור מקומות חניה ששמורים למישהו והם ורק הם אמורים לחנות שם. ..קרא את המאמר השלם ..

  • בניית גדרות

    פורסם בתאריך 12/10/2009 תחת קטגוריה גינון

    בניית גדרות היא מלאכה לא מורכת במיוחד אך מצריכה יכולת טכנית ורצון לעסוק בדבר. בניית גדרות לבית היא דבר שבאופן עקרוני ניתן לעשות באופן עצמאי אך צריך ידע לגבי הטכניקה וכמו כן נדרשים כלים מתאימים בכדי לבצע את המלאכה. כמו כן צריך לשים שעושים את העבודה כמו שצריך, הגדר הרי צריכה להיות ישרה ולא עקומה. מבחינה זו בניית גדרות דורשת הקפדה מסוימת, כי אם נבנתה לדוגמה גדר עקומה יהיה צורך להסיר את חלקה או את כולה ולבנות מחדש. ..קרא את המאמר השלם ..

  • שערי כניסה

    פורסם בתאריך 12/10/2009 תחת קטגוריה בית

    שערי כניסה בדרך כלל מותקנים כפתח בגדר הבית, בין אם זה בית פרטי ובין אם זה בית משותף. שערי כניסה ניתן למצוא ממגוון חומרים שונים כמו עץ, מתכת, אלומיניום או גרזל. יש שערים שנפתחים באופן ידני ויש שערים חשמליים יש שערים נגררים, שערי כנף של כנף אחת או שנתיים ועוד. שערי כנף יכולים להיות גם שערים חשמליים. יש שערי כניסה בעלי כנף אחת או שתיים ויש גם שערי כניסה דו כנפיים כפולים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • הקמת גדרות

    פורסם בתאריך 12/10/2009 תחת קטגוריה גינון

    הקמת גדרות מגדירה לנו את סביבתנו. לעיתים כך באסוציאציה נדמה כי הקמת גדרות מהווה הגבלה רבה מידיי וכך איננו פתוחים לחברינו בסביבה שאמורה להיות של כולנו בסך הכל. כמו שבעבר אפשר לומר ברוב הקיבוצים היו הדלתות פתוחות ואינן נעולות והאמרה: הבית שלי הוא שלך היה נדמה כי הייתה לה משמעות רבה יותר וכי היום הקמת גדרות קיימת בכל מקום ובכל חצר ובכל אזור ונדמה כי זה עלה והתגבר עם השנים והפשע ועוד שלל עניינים של פוליטיקה בכלל. ..קרא את המאמר השלם ..

  • הרכבת גדרות

    פורסם בתאריך 12/10/2009 תחת קטגוריה גינון

    אם החלטנו לשפץ את ביתנו ואנחנו רוצים לבנות את גדר הבית, כבר חשבנו על עיצוב הגדר בחרנו את התקציב והתאמנו אותו לכיוון העיצוב כל שנשאר לנו הוא להרכיב את הגדר בביתנו. הרכבת גדרות באופן פרטי ניתנת לביצוע והיא אינה קשה במיוחד, נוכל לעשות זאת בשיטת עשה זאת בעצמך אך עלינו לקחת בחשבון מספר מרכיבים רלוונטיים שעלינו לדעת לפניכן. ..קרא את המאמר השלם ..

  • סוככי זרועות

    פורסם בתאריך 12/10/2009 תחת קטגוריה עיצוב חוץ ואדריכלות

    סוככי זרועות מספקים דבר פשוט- הם מאפשרים לנו לשהות בחוץ למרות תנאי מזג האוויר- בין אם בחוץ השמש גבוה בשמיים, ובין אם בחוץ יורד גשם זלעפות, אנחנו יכולים לשבת בחוץ ולהנות מתנאי מזג האוויר (כמובן שכל אחד והעונה המועדפת עליו- יש כאלה שיעדיפו את החום הארץ ישראלי ויש כאלה שיעדיפו את הקור (ולעומת רוסיה וחלקים בארצות הברית, למשל, הקור הארץ ישראלי נעים). ..קרא את המאמר השלם ..

  • מחסומים

    פורסם בתאריך 12/10/2009 תחת קטגוריה עיצוב חוץ ואדריכלות

    מחסומים יכולים להיות מחסומים נפשיים, מחסומים שקשורים לקריירה שלנו ומחסומים רגשיים עם המשפחה שלנו. אבל, מחסומים, חוץ מהיותם מושג מטאפורי למאותגרות כלשהי מצידנו כלפי העולם היא בראש ובראשונה מילה שמתארת משהו ממשי. אנו כמובן מדברים על מחסומים כגון מחסומי חנייה או מחסומים באופן כללי שנמצאים בשערים של כל מקום אליו אנו רוצים להיכנס. ..קרא את המאמר השלם ..


RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר