איך נראה יום שלם בספא? | Publisher

איך נראה יום שלם בספא?

פורסם בתאריך 07/15/2022 ע"י rsseo webz בקטגוריה אומנות

הדפס מאמר

 הזמנת עיסוי


הדרך לקבלת בודי מסאז' בירושלים מתחילה בהזמנת מקום לעיסוי. לרוב יש להזמין מראש את התור לספא כי שיוכלו להתאים לכם חדר ומעסה מתאים. כמו כן, ישאלו אתכם אתם מעוניינים במעסה גבר או אישה וישאלו גם, האם המסאז' נעשה בזוג או ביחיד.


הגעה וקבלה למקום
ביום שקבעתם ובשעה, אתם תגיעו כעשרים דקות לפני. תקבל אתכם פקידת הקבלה שתיתן לכם למלא דף רפואי שבו אתם מצהירים שאין לכם בעיות רפואיות. זה הזמן להתריע גם על מצב הריוני, שכן זה מצריך מסאז' מסוג מסוים.
לאחר הצהרת הבריאות, תצטרכו לבחור את סוג המסאז' שאתם מעוניינים בו. תקבלו רשימה של מגוון סוגים של מסאז' בניהם: שוודי, תאילנדי, עיסוי רקמות עמוק, עיסויי פנים, אבנים חמות וכדומה. אם זו הפעם הראשונה שלכם, אנו ממליצים על המסאז' השוודי שהינו עדין ופופולארי מאוד ביחס לאחרים.


קבלת אביזרים


מיד לאחר הקבלה, תקבלו נעלי בית וחלוק וזה הזמן שלכם לגשת אל השירותים, ללבוש בגד ים ולשים את החצים שלכם בלוקר שאליו קיבלתם מפתח בקבלה.


כניסה לחדר העיסוי


בשעה שנקבע לכם עיסוי, אתם תיכנסו אל החדר ותתבקשו על ידי המעסה לשכב בצורה מסוימת על הגב או הבטן במיטה ייחודית שמיועדת לכך. מדובר על מיטה עם חור עבור הפנים, המאפשרת לכם לשכב מבלי שהצוואר יכאב. לאחר חמש דקות יחל המסאז'. זה הזמן לנוח, להירגע ולהתחיל להנות.
העיסוי הוא החלק המפנק של היום. הוא מרפה את השרירים ומאפשר לכם להיות ברוגע אמיתי. בזמן העיסוי אין פלאפונים ואנחנו מתנתקים באופן מוחלט ואמיתי. אנשים רבים נרדמים ברגיעה הזו. את העיסוי ניתן לקבל במשך 45 דקות, 60 דקות ולפעמים אף יותר. חשוב לבחור את זמן המגע הטוב ביותר עבורכם.


יציאה מחדר העיסוי ושימוש במתקנים


לאחר שקיבלתם עיסוי מפנק, זה הזמן שלכם לצאת, לשתות מים או תה צמחים, לאכול עוגייה או פרי ולהנות מהמתקנים של המקום. לרוב יש בריכות, ג'קוזי או סאונה שמאפשרים לכם להתפנק עד הסוף ולקבל חוויה כיפית במיוחד. מדובר על כיף שניתן לעשות בזוג, ביחיד או בקבוצה ולכן זה תמיד כיף.


אודות rsseo webz


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/43745/איך-נראה-יום-שלם-בספא