מערכת גיוס עובדים, חיסכון בזמן וכסף באיוש משרות | Publisher

מערכת גיוס עובדים, חיסכון בזמן וכסף באיוש משרות

פורסם בתאריך 07/06/2022 ע"י ירון כהן בקטגוריה אינטרנט ומחשבים

הדפס מאמר

 מערכת גיוס עובדים, חיסכון בזמן וכסף באיוש משרות

אחד הדברים שצורכים הרבה זמן וכסף לארגון זה גיוס עובדים. הרבה ארגונים מתמודדים עם אותה הבעיה. יש משרה פנויה, לא מצליחים למצוא מועמדים, אלה שבכל זאת מחלקת הגיוס מאתרת מתגלים כלא מתאימים בכלל למשרה, הזמן רץ והמשרה לא מאוישת. דבר כזה עולה הרבה מאוד כסף לארגונים. מערכת גיוס עובדים היא הפתרון הכי טוב לארגונים שרוצים לחסוך הרבה זמן וכסף על גיוס עובדים. המערכת שאנחנו מציעים מבוססת על שילוב של תוכנת גיוס עם תמיכה סביב השעון של החברה שלנו. מערכת גיוס שלנו היא מערכת שנותנת מעטפת לכל תהליך גיוס העובדים, החל משלב המיון, ראיונות עבודה, תזכורות, איסוף נתונים על מועמדים ואפילו סיוע בפרסום המשרה.

איך חוסכים לכם בזמן

באופן מסורתי, כאשר מתפנה משרה בארגון שלכם ואתם צריכים לאייש אותה אתם עושים את הפעולות הבאות. קובעים פרמטרים למשרה, מפרסמים אותה, מקבלים קורות חיים, ממיינים, מזמינים לראיונות עבודה את המועמדים ומקווים שאחד או יותר מהמועמדים יתאימו וירצו לעבוד. אם לא הולך לכם תהליך הגיוס, הרבה פעמים משלמים הרבה כסף לחברות קבלן או חברות גיוס עובדים, שגובות סכומים גבוהים על כל עובד שהן מגייסות בשביל הארגון שלכם. מערכות גיוס עובדים נועדו לחסוך לכם את כל התהליך הזה. מערכות אלה מאתרות את המועמדים, שולחות להם שאלונים, עושות להם ראיונות עבודה דיגיטאליים, נותנות להם תזכורת ושומרות על הנתונים של כל מועמד ומועמדת. בצורה כזאת, מתבצע סינון מועמדים יעיל שיביא לראיון עבודה סופי בארגון רק את המועמדים המתאימים ביותר, מה שיחסוך הרבה מאוד זמן וכסף.

אין צורך במערך גיוס גדול

מערכי גיוס עובדים עולים הרבה כסף לארגון. ככל שהארגון גדול יותר, כך יש לו מערך גיוס גדול יותר. מערכת גיוס עוזרת לצמצם ואפילו לסגור את מערך הגיוס של ארגון. כאשר יש תוכנות גיוס עובדים שעושות את כל העבודה בשביל בני האדם, ושבסוף צריך מספר שעות מצומצם לראיון עבודה סופי עם המועמדים, אין צורך במערך גיוס גדול. הרווח בצמצום מערך גיוס הוא כפול לארגון. עובדים ממערך הגיוס שצומצם או נסגר יוכלו לאייש משרות אחרות בארגון, דבר שיחסוך לארגון גיוס עובדים נוסף שיצריך זמן וכסף.


מה מיוחד בחברה שלנו

מה שמיוחד בנו זה שאנחנו לא רק מספקים לכם שירות גיוס עובדים אחד, למשל רק תוכנת גיוס. אנחנו מספקים לכם מעטפת מלאה של כל מה שצריך כדי לגייס עובדים. אלה חלק מהשירותים שאנחנו מספקים לכם:
• סינון מועמדים אוטומאטי לפי קריטריונים שאתם מכניסים.

• ראיונות דיגיטליים עם שאלונים מוכנים למועמדים.
• שליחת מיילים אוטומאטית למועמדים לצורך תזכורות לראיונות עבודה. במיילים ניתן לציין מה צריך להביא לראיון ודברים חשובים שהמגייסים צריכים מהמועמדים.

• איסוף נתונים על כל מועמד. הנתונים כוללים פרטים אישיים, מקצועיים ומה קצב ההתקדמות של המועמד לכיוון המשרה שאליה הוא מיועד. איסוף הנתונים מאפשר לארגון לנתב מועמד שאולי לא מתאים לתפקיד אחד, לתפקיד אחר וככה לא להפסיד את המועמד.
• הכנת רשימת תפוצה של כל המועמדים לכל משרה בארגון.

• סטטיסטיקות על כל משרה. כמה פנו אליה, מי פנה עליה, באיזה תאריכים היו יותר פניות ועוד. זה מאוד עוזר לראות עד כמה קמפיין פרסום המשרה יעיל.

• סיוע בפרסום המשרה באמצעות הכנת דפי נחיתה נוחים מושקעים עם פרטי המשרה.
אנחנו בחברת Civi מאמינים שחיפוש מועמדים צריך להתבצע במינימום מאמץ, במינימום זמן ובמינימום הוצאה כספית. צרו איתנו קשר כבר עכשיו ותתחילו לאייש משרות בקלות ובחיסכון.


אודות ירון כהן


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/43739/מערכת-גיוס-עובדים-חיסכון-בזמן-וכסף-באיוש-משרות