שמלות כלה נפוחות – הטרנד שהפך לחלק בלתי נפרד מכל קולקציה | Publisher

שמלות כלה נפוחות – הטרנד שהפך לחלק בלתי נפרד מכל קולקציה

פורסם בתאריך 03/05/2021 ע"י עידן מור בקטגוריה אומנות

הדפס מאמר

עולם החתונות חוזר ובגדול, ואלפי כלות ברחבי הארץ חוזרות לחפש אחרי שמלת הכלה המושלמת ביותר עבורן. מבין כל היצע השמלות הקיים היום, ניתן להבחין בשמלות כלה נפוחות שמושכות את עיניהן של לא מעט כלות. שמלות כל הנפוחות טומנות בחובן קסם גדול, שמאפשר לכל כלה להרגיש כמו נסיכה, באחד הימים הכי חשובים בחייה.


שמלות כלה נפוחות – איך הן כבשו את העולם?


שמלות כלה נפוחות הן אותן שמלות שאנחנו רואים תמיד בסרטי דיסני, משום שהן מעניקות נפח נסיכותי לכל מאורע גדול וחגיגי. בשנים האחרונות, ניתן לשים לב ליותר ויותר כלות שבוחרות בשמלות כלה נפוחות ליום החתונה שלהן, מהסיבה הפשוטה שהן מביאות איתן אפקט נסיכותי שאי אפשר להתעלם ממנו.
היופי יוצא הדופן של שמלות כלה נפוחות הוא זה שגרם להן להפוך מטרנד זמני לחלק אינטגרלי מכל קולקציית שמלות היום, וכמעט ואין מעצבים שפוסחים על עיצובי שמלות מהסוג הזה בכל עונת חתונות מחדש.


היתרון של שמלות כלה נפוחות היום לעומת בעבר


על מנת להגיע לכדי עיצוב של שמלות כלה נפוחות בעבר, היה צורך לעשות שימוש באין ספור בדים כבדים. מכאן, נוצר מצב שהשמלה לא רק כבדה, אלא גם לא נוחה, מסורבלת ומקשה על תפקוד הכלה, דווקא ביום שבו היא אמורה להיות הכי משוחררת ונינוחה.
היום, שמלות כלה נפוחות עובדות על פי עיקרון אחר לגמרי. היום אין כל צורך להשתמש בעשרות בדים כבדים, אלא פשוט להשתמש בבדים גמישים שיכולים לתת את אפקט הנפח גם בלי להכביד על הכלה. באופן הזה, שמלות כלה נפוחות משמשות היום את הכלות גם לשלב קבלת הפנים וגם לשלב הריקודים, תוך תחושת נוחות מקסימלית.


קלייר שמלות כלה – להגיע לשמלה שתמיד חלמתן עליה


אם אתן מחפשות אחר שמלות כלה נפוחות, כדאי לכן להכיר את קלייר שמלות כלה. הסטודיו לשמלות הכלה הוא אחד מהסטודיואים המוכרים ביותר והמוצלחים ביותר, ומציע דגמים רבים של שמלות כלה במחירים הוגנים לכל כיס. צרו קשר עם קלייר שמלות כלה וקבעו את הפגישה שלכן במספר הטלפון 053-840-1235.


אודות עידן מור

EXPERT


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/43414/שמלות-כלה-נפוחות-–-הטרנד-שהפך-לחלק-בלתי-נפרד-מכל-קולקציה