מגפונים - הפתרון האולטימטיבי להופעה מושלמת | Publisher

מגפונים - הפתרון האולטימטיבי להופעה מושלמת

פורסם בתאריך 12/28/2020 ע"י עופר שלו בקטגוריה תרבות הפנאי

הדפס מאמר

במדינה כמו שלנו, שהחורף די קליל ויש מעט מאוד ימים גשומים, אין ספק שמגפונים הם הפיתרון המתאים ביותר לכל לוק ולכל הופעה. המגפונים, כשמם כן הם, מגפיים קטנקטנים, אבל לא מדובר במגפיים קטנות במידה כמובן, אלא במגפיים שקוצרו בהתאם, והפכו להיות פריט פופולארי במיוחד בעונות מעבר. בעוד הנעליים מכסות בדרך כלל את השטח התחתון של הרגל, מגף נוטה להגיע גבוה יותר, ומגפונים הם פשרה טובה באמצע.

נעליים לכל לוק שתבחרי

אין ספק שלמגפיים יש תפקיד עיקרי בקביעת סגנון הלבוש האופנתי. לכל נעל שתבחרי יש יכולת לשדרג ולשפר את סגנון הלבוש, וגם לקבוע את הקו האופנתי, הגוון והשיק. למגפונים יש יתרון אחד מעל כולם, הן משתלבות היטב בכל לוק שתבחרי. שמלה, חצאית, ג׳ינס, הופעה מדוגמת ואלגנטית או זרוקה וספורטיבית, המגפונים תמיד שם בשבילך להשלים את הלוק ולהפוך אותו למדויק.
בבואך לבחור את הנעל שתתאים לך, חשוב מאוד לשים לב לכמה פרמטרים חשובים שעשויים להשפיע על הבחירה:

חומר הגלם: ישנם לא מעט חומרי גלם מהם ניתן ליצור נעליים, ולכן חשוב שתקפידי לבחור נעל העשויה חומרי גלם איכותיים, וכמובן קישוטים ועיצובים בהתאם לטעם האישי שלך. זמש, עור, בד, כל כלו מייצרים אופנה אחרת, לוק שונה, וכמובן יכולים לשמש אותך לאורך כל היום.
עיצוב: ישנם לא מעט סגנונות ועיצובים בשוק, אופנות מתחלפות, טרנדים שונים, והכל על מנת לסדר ולרענן לכן את המלתחה. חשוב מאוד שתחברי בסגנון עיצובי אליו את מתחברת, ולא תרוצי אחרי הטרנדים האחרונים. בחרי בחכמה נעל שתוכל להתאים לסגנון הלבוש או להופעה שאת מעוניינת לייצר, ורכשי בצורה פרקטית וחכמה.
עקבים: אי אפשר לדבר על מגפונים מבלי להזכיר את העקב. ישנם מגפונים ללא עקב כלל, מגפוני פלטפורמה, וכמובן עקבים גבוהים או נמוכים. הנעל צריכה לשמש אותך לאורך זמן, ולכן חשוב מאוד שיהיה לך נוח ללכת בתוכה. הקפידי לבחור את מידת העקב המתאימה לך, עליה את רגילה ללכת ביום יום, וחפשי את המגפון שיחמיא לרגל שלך בצורה הטובה ביותר.


איך כדאי לרכוש מגפונים בימים של סגר?

נכון, משבר הקורונה העולמי הכריח אותנו לעבור לרכישות אונליין, אבל אין זה אומר שלא תוכלי להתאים לך את המגפונים הטובים ביותר גם דרך הרשת. לכל אתר שמוכר נעליים צריכה להיות טבלת מידות, וכמובן הוראות מדידה של כף הרגל. תוכלי לקנות מידה מתאימה על סמך ניסיון עבר, או למדוד את הרגל שלך באופן עצמאי, ולבצע רכישה בהתאם. לכל נעל יהיו לרוב תמונות איכותיות מכמה כיוונים, וכמובן תאור של הנעל והחומר ממנו היא עשוייה, על מנת שתוכלי להתרשם מהמגפון בצורה הטובה ביותר. לבסוף, רוב חנויות הנעליים יאפשרו לך לרכוש את הנעל לצד אופציית החזרה או החלפה, וקבלת זיכוי בהתאם, במידה והנעל לא תתאים לך מאיזושהיא סיבה.


אודות עופר שלו


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/43389/מגפונים-הפתרון-האולטימטיבי-להופעה-מושלמת