צעצוע חינוכי | Publisher

צעצוע חינוכי

פורסם בתאריך 05/14/2019 ע"י jenny tidi בקטגוריה ילדים

הדפס מאמר

 כאשר רוצים לבחור צעצוע לילדים בגילאים שונים, הצורך לבחור את הצעצוע הטוב ביותר לעיתים בוער בך עד שאתה שוכח לברר את נושא הבטיחות – חשוב מאוד להקפיד על נושא הבטיחות ועל הגילאים אליהם המתנה מיועדת, בסופו של דבר אתם אלה שאמורים לדעת האם הצעצועים הם בטיחותיים ולא פחות חשוב חינוכית על מנת לא למנוע אפשרות שהמתנה שלכם תשפיע לרעה על האופי של הילד או תגרום לו נזק.

קניית צעצוע חינוכי ובטיחותית לילד – ערך עליון היום כאשר הנוער הופך להיות שובב יותר ויותר, אחד הדברים החשובים ביותר הוא להשגיח על הילדים הקטנים – בין הדרכים הטובות ביותר לבצע את זה,זה באמצעות קניית מתנות חינוכיות אשר לא מעודדות אלימות כזו או אחרת בשום מצב שהוא. כאשר אנחנו רוצים לקנות מתנה חינוכית – חשוב מאוד לבצע על פרמטרים על מנת לא לפגוע בהפתעה עצמה.

חשוב מאוד לדעת שכאשר בוחרים צעצוע חשוב מאוד לשים לב למספר פרמטרים, שלרוב הורים אינם שמים לב אליהם ומעדיפים לא להתייחס אליהם בעת הקנייה – ברוב הצעצועים מופיע הגיל אליו הצעצוע מיועד, במידה והגיל איננו רשום על האריזה או הטיקט מומלץ לפנות אל החנות על מנת לקבל חוות דעת ואת ההמלצה על הגיל האידיאלי עבור אותו צעצוע.

כמו כן חשוב להימנע מצעצועים אשר מעודדים אלימות או תחרותיות רבה בין הילדים – בכל מקרה לרוב כל הצעצועים אשר תכליתם הוא הנאה יביאו מהרצון לגרום הנאה אל תחושה של תסכול אצל הילד והרצון התמידי לנצח ולהיות עם היד על העליונה. לעיתים אנשים חושבים שההנאה והרצון לגרום לילד לשמוח זה הדבר החשוב ביותר וכל השאר בטל לעומת זה – אך בסופו של דבר הצעצועים אותם אנו קונים לילדנו או לילדים שונים הם אלה אשר יגבשו את האופי שלהם.

ילד אשר יגדל על הצעצועים לילדים שתומכים באלימות יגדל להיות ילד עם תכונות אלימות כי זה מה שהוא ראה מגיל קטן. ילד אשר יגדל על צעצועים שמעודדים רק תחרותיות וניצחון יגדל להיות ילד תחרותי שלא מסוגל לקבל הפסד. כל המחקרים אשר נערכו בקרב הילדים הראו באופן חד משמעי, השעות אותם הם מבלים מול הצעצועים או הפריטים הנמצאים אצלם בבית הם אלה שהכי משפיעים עליהם ועל האופי אשר מתגבש בתוכם – הדבר המומלץ ביותר בעת קניית צעצוע הינה בדיקה מקיפה והתייעצות עם המוכרים אשר נמצאים בחנות ולרוב יודעים אילו מתנות עשויות להתאים לכל גיל.

 


אודות jenny tidi


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/43019/צעצוע-חינוכי