דירה בצפון תל אביב | Publisher

דירה בצפון תל אביב

פורסם בתאריך 11/22/2018 ע"י שפרה כהנוף בקטגוריה נדל\"ן בארץ

הדפס מאמר


הי צפונה: מה מושך את התל אביבים לעבור מהמרכז לצפון תל אביב?

לאחרונה חלה מגמה של עליה משמעותית בביקוש לנכסים בצפון תל אביב. מה הסיבה?
הכול בכתבה שלפניכם...

כשמדברים על העיר הגדולה, ישנם נתונים איתם לא ניתן להתווכח. צפיפות, יוקר המחייה, ודברים נוספים הם חלק מכך. אך תל אביב מביאה עמה גם יתרונות רבים, ובעיר כה גדולה ומגוונת, למיקום יש משקל רב. בימים אלו צפון תל אביב מזוהה עם יתרונות רבים, יצאנו לבדוק מה הם.

על מנת להבין קצת יותר, ערכנו בדיקה מעמיקה, התייעצנו עם משרד נדל״ן בצפון העיר" BHOME2" אשר מתמחה במכירה ואיתור נכסים בצפון העיר. ״על מנת להבין את היתרונות במגורים בצפון החדש של תל אביב, חשוב להכיר בחסרונות הקיימים במרכז ודרום העיר״, מסבירה לנו שפרה, יועצת הנדל״ן הבכירה של המשרד.

״ראשית, קיים פער משמעותי באיכות הסביבה. בניגוד לדרום תל אביב, העמוס בעסקים מזהמים כמו בתי מלאכה, מוסכים וכדומה, צפון תל אביב מיועד ברובו למגורים בלבד. לכן רמת זיהום האוויר והרעש נמוכה משמעותית. כמו כן, הצפיפות הכה אופיינית של תל אביב פחות מורגשת כאשר נמצאים בצפון העיר, וזאת בעקבות מרחב ירוק אשר ניכר הקיים באזור״.
----------------- תוכלו לקבל מידע נוסף אודות המשרד שלנו כאן ------------------

לחיות בעיר ולהרגיש בכפר

כאמור, למגורים באזור צפון תל אביב יתרונות רבים. אחד מן הדברים אשר מאפיינים את הצפון הוא הקרבה לנוף ירוק. בניגוד לשכונות הדרום בהן קיים רק כ4 מ״ר של שטח ירוק, בצפון מדובר על כ-15 מ״ר של גינות וגני שעשועים. כמו כן, הקרבה אל פארק הירקון, הפיסה הכי ירוקה בתל אביב, גם היא משמעותית, ומעודדת בילוי, אורח חיים בריא וחברתי יותר, של פעילות ספורטיבית, ופיקניקים.

״דבר חשוב נוסף הוא נושא הרעש, שהוא אולי אחד מהדברים הבולטים אשר מאפיינים את תל אביב", מסכמת עבורנו שפרה. "לפי סקרים שנערכו בנושא, יש כ-50 אחוזים יותר רעש בדרום העיר, בין אם מתחבורה ציבורית, רכבים, ועסקים רבים הקיימים באזור, לעומת בצפון תל אביב, אשר מתאפיין בפחות רעשי סביבה. לכן, מי שמגוריו נמצאים בצפון תל אביב, יכול ליהנות משקט ושלווה״.

צפון תל אביב שואפת לייצר רובע עירוני תוסס בסטנדרטים גבוהים של בנייה, איכות חיים וסביבה. שכונות רבות נהנות מקרבה לחוף הים, ולנופים ירוקים יותר, אך במקביל רחוקה מהרעש המקובל במרכז ודרום העיר. בעקבות פחות מטרדי רעש, זיהום אוויר, ואזורי חן, נחשב האזור למבוקש ואטרקטיבי.
המשרד 2BHOME נותן שירותי ייעוץ
קנייה ומכירת נכסים בצפון תל אביב
לפרטים נוספים: 03-6370370 משרד
מוזמנים להיות חברים שלנו בפייסבוק כאן

אודות שפרה כהנוף

שפרה יועצת נדלן בכירה 2BHOME משרד לייעוץ נדלן בצפון תל אביב


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/42902/דירה-בצפון-תל-אביב