הדיג'יי הוא הגורם לאירוע מוצלח | Publisher

הדיג'יי הוא הגורם לאירוע מוצלח

פורסם בתאריך 08/06/2018 ע"י חנן אנדי בקטגוריה שירותים עסקיים

הדפס מאמר

להלן טיפים אחדים שיעזרו לכם בבחירת התקליטן המוצלח ביותר לאירוע העתידי שלכם.
כיוון האירוע ואופיו – פרמטרים חשובים בבחירתי המוסיקה
יש ראשית לקבוע מה יהיה כיוון האירוע ואופיו – האם יהיה מדובר באירוע סולידי או מסיבתי? האם הדיג'יי יהיה גם מנחה האירוע או ידאג רק לאספקת המוסיקה? אלו הן שאלות חשובות, שכאשר תדעו לענות עליהם – למעשה צעדתם מספר צעדים לעבר סיום תכנון החתונה שלכם, וכך יהיה לכם גם פשוט למצוא את מה שהכי טוב לאירוע שלכם.
אם אתם נהניתם – אולי גם אחרים ייהנו
תוכלו להיזכר בכל אירוע בו נהניתם בתור אורחים; סביר להניח שבאירוע כזה היתה גם מוסיקה, שהרי מוסיקה משפיעה על כל אחד שלו שתי אוזניים המסוגלות לשמוע; אולי היה גם דיג'יי באותו אירוע, כזה שקבע את המוסיקה המעולה שהושמעה בו; נסו ליצור עמו קשר ולבדוק האם מתקיימת כימיה ביניכם, שהרי אם כן – אולי זה האיש שאתם מעוניינים שינגן באירוע שלכם.

תקליטן מוצלח
כיצד ניתן לדעת שמישהו, כמו תקליטן, אכן מוצלח בתחומו? אפשר לבדוק חוות דעת חיוביות והמלצות שהאיש קיבל מלקוחות עבר (ואולי אפילו מחברים ומכרים) – שהרי איש המקצוע, באמצעות עבודה טובה, יוצר לעצמו מוניטין. באמצעות האינטרנט תוכלו להבין האם מדובר באיש הגון או בשרלטן. סימנים מקדימים חיוביים עשויים להיות: אתר אינטרנט מקצועי ועדכני וחוות דעת חיוביות מלקוחות עבר.
תוכלו להכין רשימת ראשונית של דיג'יים פוטנציאליים לאירוע שלכם ומתוכה לסנן את הפחות מתאימים. לבסוף יוותרו שניים או שלושה שמות של תקליטנים, עמם תרצו לקבוע פגישה ולעמוד על טיבם. אתם מעוניינים לבחור בדיג'יי שמבין את הראש שלכם, ולא כזה שמתכוון לנגן מה שבראש שלו, מבלי להתחשב באופי האירוע ובקהל הצפוי לפקוד אותו.

דיג'יי לחתונה בוחרים אצלנו - היכנסו ותבחרו


אודות חנן אנדי

חנן


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/42838/הדיג%32יי-הוא-הגורם-לאירוע-מוצלח