מתי נזדקק לפורץ מנעולים? | Publisher

מתי נזדקק לפורץ מנעולים?

פורסם בתאריך 06/26/2018 ע"י יוסי שלום בקטגוריה שיפוצים

הדפס מאמר

 תקלות נפוצות הדורשות מנעולן

מנעול תקול – ישנן 3 סיבות מדוע מנעול יכול להתקלקל. הסיבה הראשונה היא כאשר מתקינים מנעול מאיכות נמוכה בשביל לחסוך בעלויות וזה בדרך כלל מנעול סיני שאינו מחזיק מעמד זמן רב. הסיבה השנייה היא בלאי טבעי, דבר שיכול לקרות לאחר שנים אפילו למנעולים הטובים ביותר. הסיבה השלישית היא מנעול שנפגם כתוצאה מפעולת זדון כמו במקרה של ניסיון פריצה במהלכו הורסים את המנעול. במקרים אלו פורץ יכול להכניס אתכם הביתה וגם לתקן את הבעיה.

איבוד מפתחות – לא נעים להגיד אבל לפעמים אנו מאבדים את המפתחות. אם יש לנו מפתח ספייר אז ניתן לשכפלו אצל המנעולן. אם אין מפתח על המנעולן להחליף צילינדר ולפתור לכם את הבעיה. כמו כן לפעמים מפתחות גם נפגמים ויוצאים מכלל שימוש.

דלתות טרוקות – אחד המצבים הכי מביכים והוא בהחלט קורה הרבה. אנשים יוצאים לרגע מביתם בשביל לאסוף את עיתון הבוקר או לבקש משהו מהשכנה ואז משב רוח קל והדלת נטרקת. אתם רוצים להיכנס הביתה אבל המפתחות בפנים. אם לא השארתם אצל השכנים מפתח רזרבי תאלצו להזמין שירות של פורץ דלתות.

שדרוג המנעולים – אל תצאו מתוך נקודת הנחה שפורץ מעניק אך ורק שירותי חירום של פריצה. פורץ מנעולים הם בעצם מנעולן מוסמך אשר יכול לספק לכם מגוון של שירותים. למשל במקרים בהם אתם רוצים לשדרג את הביטחון בבית באמצעות מנעולים מתקדמים יותר, המנעולן הוא איש המקצוע להתייעץ איתו וגם זה שיכול לבצע את העבודה.


אודות יוסי שלום

יוסי שלום הינו מנעולן מורשה משטרת ישראל המתמחה בכל סוגי הפריצות. רכבים, דלתות פלדה, כספות כבדות.


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/42810/מתי-נזדקק-לפורץ-מנעולים