מתי כדאי להחליף את דוד החשמל? | Publisher

מתי כדאי להחליף את דוד החשמל?

פורסם בתאריך 01/25/2018 ע"י giliwe webz בקטגוריה בית

הדפס מאמר

אתם נהנים ממים חמים המגיעים אליכם מדוד החשמל ותוהים מתי מגיע הרגע שבו עליכם להחליף אותו? התקנת דוד חשמל מתבצעת רק אחת לכמה שנים, כאשר ישנם מקרים בודדים בהם יומלץ לכם על החלפתו ולא על תיקונו.


 


מתייעצים אך ורק עם טכנאי מוסמך!


המון פעמים ישנם אלו הקובעים בעצמם כי הם צריכים התקנת דוד חשמל מחדש. כלומר, החלפה מיידית של הדוד הקיים. באופן זה, אתם מבזבזים המון כסף לשווא, זאת מאחר וניתן במרבית המקרים לתקן את הדוד שלכם וכך לחסוך לכם עלויות רבות. על כן, ההמלצה היא להסתייע דרך קבע בטכנאי מומלץ, מיומן ואמין, שיוכל לאתר את הבעיה שיש לכם בדוד ולהעניק לכם פתרון אידיאלי מבלי להחליף את הדוד. המקרים בהם יש צורך בהחלפת הדוד הם מקרים בודדים, כך שאתם יכולים להיות שקטים ולזכור כי כל שנדרש לרוב הוא רק תיקון נקודתי.


 


הדוד חוגג עשר שנים? החליפו אותו בחדש!


המקרה הראשון שבו יומלץ לכם על ידי טכנאי אמין להחליף הדוד, הוא במקרה והדוד שלכם חוגג בימים אלו 10 שנים. במידה רבה אכן מדובר על חגיגות, זאת מאחר והדוד שירת אתכם לאורך זמן ועל כן מגיע לו לצאת לפסק זמן. החלפת הדוד לאחר עשר שנים הינה סטנדרט מקובל שגם מבטיח לכם מים חמים בזמינות גבוהה כמו שהתרגלתם עד כה, וגם מבחינה בטיחותית מומלץ שלא לשחוק אותו עוד יותר. לפני ההחלפה, יגיע טכנאי העוסק בשירות של התקנת דוד חשמל על מנת לבדוק את הדוד ולהחליט יחד אתכם על דרך הפעולה המומלצת.


 


חלודה בברגי הפלאנג'? הגיע הרגע


מקורן של המון תקלות בדוד הוא בפלאנג'. לא אחת, ישנם הלקוחות המלינים על נזילות של מים מהפלאנג'. לשמחתכם, ניתן לתקן תקלות כאלו והן אינן מחייבות אתכם בהחלפה של הדוד, אלא להיפך. יחד עם זאת, במקרים בהם הברגים של הפלאנג' מלאים בחלודה בעקבות הנזילה ולא ניתן לפתוח אותן, יהיה צורך בהחלפת הדוד. תוכלו ליהמנע ממקרים שכאלו עם בדיקות תקופתיות של אחת לשנה שיבטיחו את תקינות הדוד שלכם.


 


אודות giliwe webz


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/42714/מתי-כדאי-להחליף-את-דוד-החשמל