הסרת שיער ברגליים (גילוח נשים) | Publisher

הסרת שיער ברגליים (גילוח נשים)

פורסם בתאריך 10/19/2017 ע"י דוד בן גוריון בקטגוריה אומנות

הדפס מאמר

לא לגברים בלבד! גילוח השיער המיותר במפשעה ובכל שאר חלקי הגוף מהווה את השיטה המהירה, הזמינה והנוחה ביותר להעלמת השיער המיותר. גילוח , לדעתי, רק מעלים שיער ולא מסיר אותו היות והשיטה לא מורטת את השיער מהשורש או יעילה לטווח הארוך.

בעזרת טכניקה נכונה של גילוח מפשעה תצליחי למנוע את הפצעים האדומים והמגעילים שמופיעים מיד אחרי. אין דרך לעכב את צמיחה השיער מחדש בשיטה הזו. הדרך היחידה לקבל מפשעה חלקה לטווח הארוך היא בעזרת שיטות הסרת שיער שמורטות את השיער מהשורש (כואב מאוד), או בעזרת הסרת שיער בלייזר.
יתרונות של גילוח :
1. פעולה פשוטה ומהירה.
2. כל אחת יכולה לגלח ללא עזרה.
3. זולה (באופן יחסי לשאר השיטות).
4. זמינה בכל שעה (אין צורך בקוסמטיקאית או חיבור לחשמל).
5. נטולת כאב (בהשוואה להסרת שיער בשעווה או מכשירים חשמליים הגילוח הוא תענוג).
חסרונות של גילוח :
Picture
גילוח
1. יעילה לטווח קצר במיוחד, האזור הופך קוצני כבר לאחר 24 שעות - השיער צומח כל כך מהר!
2. פצעים אדומים שמופיעים אחרי הגילוח.
3. סכנה לחתכים ופציעות.
4. השיטה לא מתאימה לאזורים פנימיים, קשה יהיה להשיג בעזרת גילוח מפשעה חלקה לגמרי.

אין כל ספק כי יש להסיר את השיער במפשעה. אישה לא תוכל להרגיש נשית כשהיא מסתובבת עם גוש גדול של שיער מיותר. השיער מביא ריחות רעים, גורם להזעה מוגברת במקום ומגביל את האפשרות ללכת לים עם בגד ים, להתפשט ליד חברות או להגיע למצבים אינטימיים.

עובדות שחשוב לדעת על גילוח מפשעה
פעולת הגילוח חותכת את השיער על פני העור. הפעולה לא משפיעה על שורש השיער, ולכן אין באפשרותה למנוע צמיחה חדשה של שיער או להעניק תוצאות לטווח הארוך.

הגברים בכל רחבי העולם משתמשים בגילוח באזור הפנים והצוואר, הם מגלחים את השיער באופן יומיומי. לשמחת הגברים הזיפים שמופיעים לאחר כמה שעות מעניקים להם מראה מסוקס ומושך. אישה לא תוכל להתגאות ברגליים עם קוצים או מפשעה קוצנית, הגבר יכול!
איך לגלח את המפשעה?
Picture
גילוח מפשעה
✓ שימוש בסכיני גילוח ישנים וטכניקת גילוח נשים לא נכונה עלולים לגרום לרגישות בעור, תחושת צריבה, אדמומיות ושאר בעיות.

✓ רוב הנשים כיום נוהגות לגלח את עצמן במהלך המקלחת או לפני המקלחת, זה מצוין! בכל תהליך גילוח יש להקפיד לרחוץ את המקום היטב בסבון לפני התהליך ואחריו. שטיפת האזור במים חמים וסבון מרככת אתת העור ומסייעת להשגת גילוח קרוב לעור ונקי.

✓ מיד עם סיום בתהליך כדאי לייבש היטב את האזור וללבוש תחתונים מכותנה, גרביונים או תחתונים מבדים לא נושמים יביאו להצטברות של זיעה במקום והזיעה היא הגורם שמזרז את הופעת הפצעים האדומים והמגעילים.

✓ האמבטיה משמשת את המקום האידאלי לגילוח איברי הגוף, פרט למים החמים שמרככים את העור יש להשתמש גם בג'ל גילוח לנשים. במקרים בהם אין לך קצף גילוח לנשים תוכלי להשתמש בקצף גילוח גברי או במרכך שיער או סבון נוזלי. שימי לב, אם תשתמשי בקצף גילוח של גברים תזכי במפשעה חלקה שמריחה כמו הלחי המגולחת של החבר שלך (חלק מהגברים יחשבו שזה מדליק).

✓ הקפידי להשתמש בסכין גילוח נקי וחד, סכינים ישנים, מלוכלכים או חלודים עלולים לגרום לפציעות ואדמומיות בעור. העדיפי סכינים עם מספר להבים שמאפשרים גילוח קרוב ככל הניתן.

✓ שיער מפשעה ארוך כדאי יהיה לגלח עם כיוון צמיחת השיער, רק שיער קצר אפשר יהיה לגלח כנגד כיוון צמיחת השיער, באופן כללי כדאי יהיה לגלח עם כיוון צמיחת בשיער.

✓ אם בחרת לגלח את המפשעה שלך בעודך יושבת באמבט קצף הקפידי להתבונן היטב על מעשייך, המפשעה לא מתאימה לגילוח עיוור.

✓ עם סיום התהליך הקפידי לייבש את האזור היטב ונסי להימנע ככל הניתן מפעילות גופנית שתגרור הזעה במקום למשך שעתיים לפחות.
Picture
הסרת שיער מפשעות
שאלות נפוצות :
Picture
תשתמשי בשלו
✓ מה אפשר לעשות נגד פצעים של אחרי גילוח?
הדרך הטובה ביותר למנוע את הופעת פצעים אדומים היא שמירה על היגיינה טובה לכל אורך הדרך. הקפידי לרחוץ את המקום במים חמים וסבון לפני תחילת הטיפול, השתמשי בקצף גילוח נשים, הקפידי לשטוף שוב את האיזור בתום הטיפול וסיימי את התהליך בניגוב המפשעה במגבת רכה ונקייה.

במקרים בהם כבר הופיעו הפצעים אפשר להשתמש במשחות נגד פריחת חיתולים של תינוקות, זה עובד, זה לא שורף וזה ממש לא יקר.

✓ האם כדאי למרוח קרם גוף אחרי גילוח?
אסור למרוח אחרי הגילוח שום תכשיר שמכיל בושם או כימיקלים, זה ממש שורף ובתוך כמה דקות האזור כולו יהיה אדום, נפוח וכואב.

✓ למה השיער גדל כל כך מהר?
הגילוח לא מורט את השיער אלא רק גודע את החלק שמבצבץ אל מחוץ לעור. זקיק השיער שבפנים ממשיך לצמוח באותו הקצב בדיוק. לא קיימת כיום שיטה לעיכוב צמיחה השיער לאחר הגילוח, האפשרות היחידה לקבלת מפשעה חלקה לטווח הארוך דורשת שימוש בשיטות אחרות להסרת שיער.

✓ למה השיער במפשעה כל כל עבה?
השיער במפשעה נועד להגן על איברי המין של האדם, השיער הסבוך מעיד על בגרות מינית ומסמל לבני המין השני הגעה לבגרות מינית. השיער שימש להגנה על איברי המין הפנימיים מפני חדירת אבק ולכלוך פנימה. כמובן שבעידן המודרני אין כל צורך בשיער המפשעה, הוא מהווה מטרד. הטרנד כיום תומך בהסרת כל השיער באזור המפשעה, גילוח מלא והשארת האזור חלק לגמריי.
לפרטים נוספים על טיפולי הסרת שיער בלייזר

אודות דוד בן גוריון

dave


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/42601/הסרת-שיער-ברגליים-(גילוח-נשים)