7 דרכים לקידום עסקים קטנים באינטרנט | Publisher

7 דרכים לקידום עסקים קטנים באינטרנט

פורסם בתאריך 07/31/2017 ע"י אנה זק בקטגוריה הקמה וקידום אתרים

הדפס מאמר

 בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות של ימינו, שבו יש יותר מכשירים ניידים מאשר בני אדם וכמעט כל ילד מחזיק ברשותו מכשיר טלפון חכם, לנוכחות של עסקים ברשת באינטרנט וברשתות החברתיות יש תפקיד חשוב ומרכזי בשיווק ובפרסום של כל בית עסק, במיוחד אם מדובר בשיווק של עסקים קטנים. 

 

כל סוג שיווק שהוא דורש השקעה, בין אם זו השקעה כספית או השקעת זמן ותשומת לב,
אם לפני מספר שנים עסק ללא אתר אינטרנט היה נחשב כמיושן, כיום עסקים ללא נוכחות שיווקית ברשתות החברתיות וכמו כן, פעילות מועדון לקוחות אינטנסיבית הם כמעט חסרי נוכחות. בימינו חוזקו של עסק נמדד בראש ובראשונה במידע הקיים עליו באינטרנט ובמדיה החברתית.

אז איך קידום עסקים קטנים יכול להצליח גם ברשת האינטרנט? מהם שיטות השיווק האטרקטיביות? ומהם היתרונות של כל שיטה?

נכון לשנת 2017 - אלה הן הדרכים המרכזיות לקידום עסקים קטנים באינטרנט

1. GOOGLE ADWORDS - הפרסום הממומן בגוגל מלווה בעלי עסקים לטובת קידום העסק בהצלחה כבר למעלה מעשור. בשונה מאמצעי פרסום אחרים, פרסום ממומן בגוגל פוגש את הלקוחות הפוטנציאליים כאשר הם בדיוק מחפשים את המוצר או השרות שלכם, ולכן הסיכוי כי הם יקנו את המוצר גבוה בהרבה מאשר בשימוש בשיטות פרסום אחרות. החיסרון המרכזי שלו הוא עלותו היקרה והצורך בידע טכני לא מבוטל כדי ליישמו בהצלחה

2. פייסבוק - בעלי עסקים צריכים ללמוד לשחות במהירות ברשתות החברתיות, כאשר בישראל המובילה שבהם היא פייסבוק. רוב בעלי העסקים פעילים בפייסבוק באמצעות הפרופיל האישי שלהם, דבר המגביל בצורה משמעותית את יכולות השיווק שלהם לפיכך, פתיחת עמוד עסקי בפייסבוק הוא אחד הדברים הראשונים שבעל עסק צריך לעשות. לפייסבוק מחוברים מליוני לקוחות, מה שהופך אותה להזדמנות נהדרת למצוא לקוחות פוטנציאלים לעסק שלך. הדרך לעשות זאת היא בעזרת יצירת מיתוג לעסק ברשתות החברתיות ויצירת קשר עם קהל הלקוחות באמצעות הפצת ידע מקצועי, שימוש חכם בתחרויות, הגרלות והענקת פרסים והטבות.

 

3. YOUTUBE - כיום בכל מכשיר טלפון חכם יש מצלמת וידאו באיכות מעולה, התיידדו עם ערוץ היוטיוב והעלו בו סרטונים אותנטים ומקוריים. אתם יכולים לצלם כל מה שאתם רוצים, את המוצר, איך אתם מעניקים שירות, לראיין לקוחות מרוצים, לצלם סרטונים משעשעים או רציניים, כל דבר הקשור לעיסוק שלכם יתרום לפעילות.

בתיאור שניתן להצמיד בסרטון חשוב לזכור להוסיף לינק לאתר שלכם כדי להביא אליו תנועת לקוחות נוספת. סרטונים מעניינים המקשרים לאתר שלכם ייצרו לכם אהדה ופרסום למותג שלכם.

4. אינסטגרם - Instagram היא רשת חברתית מאוד פופולרית שהולכת ותופסת תאוצה גם בישראל, היא מיועדת לשימוש במכשירים ניידים בלבד, והיא המקום הנכון לפרסם תמונות איכותיות של העסק וכל מה שקשור אליו. בניגוד לפייסבוק, שם נדרשים לשלם כדי שהקהל ייחשף יותר לפוסטים בדף העסקי, באינסטגרם – כל העוקבים שלכם ייחשפו לכל תמונה שתעלו לרשת.

5. קידום אורגני SEO - גם אם הלקוחות שלכם לא מחפשים בדיוק את המוצר או השירות שאתם מציעים , הם כנראה מחפשים דברים אחרים הקשורים לבעיה מסוימת שהם נתקלו בה, או את הפתרון לאותה בעיה, אם לבעיות והפתרונות שלקוחות מחפשים במנועי החיפוש כמו גוגל, תהיה התייחסות הולמת בתוכן שהעסק שלכם מפרסם, הוא יופיע בתוצאות החיפוש של אותם ביטויים. כך תוכלו למשוך כניסות גולשים שיובילו לחשיפה ופניות מלקוחות חדשים.

6. שימוש באינדקסים - הוסיפו את האתר לאינדקסים של עסקים העוסקים בתחום שלכם. אינדקסים זוהי דרך מצוינת להשיג קישורים ללא תשלום או בעלות סימלית. מומלץ להחליף קישורים עם בעלי אתרים אחרים שאתם ניתן לייצר שיתופי פעולה מענינים ופוריים.

7. בניית מועדון לקוחות - שימור לקוחות באמצעות מועדוני לקוחות היה ועודנו חלק אינטגרלי בשיווק העסק. מבחינת עלות ותועלת ניתן לומר שמועדון הלקוחות הנו הכלי שיווקי החשוב ביותר שתוכלו להפעיל ולעבוד אתו. כיום, עסק ללא פעילות חכמה של מועדון לקוחות משול לעץ ללא השקיה סדירה של מים. עסק לא יכול לצמוח ולגדול ללא מועדון הלקוחות פעיל ואפקטיבי.

לסיכום, גם בעלי עסקים קטנים צריכים לקדם את עצמם ברשת האינטרנט. חלק מהדרכים דורש תקציב רב, חלק תקציב מינימלי וחלק דורש בעיקר זמן ורצון טוב. קידום עסקים ברשת האינטרנט דורש סבלנות והשקעה, אך ההשקעה משתלמת ובגדול.

מערכת ברודקאסט מציעה לעסקים מגוון יכולת שיווקיות מתקדמות ומקצועיות שמצד אחד מתקדמות מאוד ומצד שני מאוד פשוטות להפעלה.

אתם מוזמנים להיכנס ולהתנסות במערכת ברודקאסט בחינם


איך מערכת ברודקאסט עוזרת בשיווק העסק ?

מערכת שיווק העסקים של ברודקאסט מאפשרת לעסקים ניהול תוכן מתקדם ברשת החברתית וכמו כן לנהל את מועדון הלקוחות שלהם באופן שוטף, אפקטיבי ומקצועי.


אודות אנה זק


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/42530/7-דרכים-לקידום-עסקים-קטנים-באינטרנט