איך לגרום לגבר לרצות אותך? איך להתחיל עם בחור? איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך לגרום לבחור לרצות או | Publisher

איך לגרום לגבר לרצות אותך? איך להתחיל עם בחור? איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך לגרום לבחור לרצות או

פורסם בתאריך 07/18/2016 ע"י Eip Good בקטגוריה שיפור עצמי

הדפס מאמר

איך לגרום לגבר לרצות אותך? איך להתחיל עם בחור? איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך לגרום לבחור לרצות אותך? מערכות יחסים, קשר רציני, קשר לא רציני, זוגיות

אז בכל מקרה אז כמה שזה כאילו נראה פשוט הנוסחאות להתחיל עם בחורה אבל לפעמים זה לא פשוט כל כך נגיד אתמול הייתה לי שיחה עם מישהו שפשוט הוא שאל אותי למה הוא לא מצליח עם בחורות באיזה היבט מסוים, אז לקחנו שיחה שלו שיחה במקרה הייתה התכתבות של איזה חצי שעה לקחנו את השיחה ונתחנו עברנו פסקה פסקה מה היא שאלה מה הוא ענה וכמה שזה נראה כאילו פשטני הבן אדם הרבה דברים הפניתי את צומת ליבו לדוגמא נגיד כשהוא דיבר איתה על דברים שקראו בעבר ולא קראו בהווה.

לדוגמא שהוא שידר לה שיש לו חסרונות במקום יתרונות כל מיני דברים שזה כאילו היה כאילו דברים ברורים מאליהם אבל זה לא ברור מאליהם או נגיד שהיא שידרה לו שהיא לא רוצה לדבר על איזו תמונה מסוימת והוא כאילו פתח שיחה על הנושא למרות שהוא היה צריך להבין שהיא לא רוצה לדבר על הנושא. כאילו זה בנוי מהמון המון מכלול זה לא "יש לי את הנוסחה וזהו" כי השאלה היא איך מיישמים את הנוסחה לפרטים לא רק "הנוסחה הכללית היא תגרמי לו להרגיש טוב הוא ירצה אותך" או "אם הוא יחשוב שתעשי לו טוב הוא ירצה אותך" השאלה בפרטים. בואי נמשיך עם השאלה אז מה השאלה שלך.

ש: בהנחה שאני כן משחקת את המשחק של.

אליעד: טוב והרע.

ש: טוב והרע איך אני כן גורמת לו לרצות.

אליעד: אוקי איך את גורמת לו לרצות, אוקי מה אמור לגרום לו לרצות אותך מה הוא רוצה את יודעת מה הוא רוצה, מה אנחנו יודעים על הלקוח מה הוא רוצה?

ש: הוא רוצה להתנסות לחוות כל מיני.

אליעד: זה מה שהוא רוצה למה הוא רוצה את זה?

ש: הוא רוצה לחיות את החיים.

אליעד: למה הוא רוצה את זה?

ש: רוצה להרגיש חי להרגיש טוב.

אליעד: הוא רוצה להרגיש טוב נכון זאת השורה התחתונה נכון, האם הוא רוצה להרגיש רק טוב לא וכו' אבל כרגע נתמקד בזה שהוא רוצה להרגיש טוב בהיבט הזה שהוא רוצה להרגיש טוב. עכשיו למה שהוא ירצה אותך כי הוא יחשוב שאת האפשרות הטובה ביותר עבורו להרגיש יותר טוב מרע, זאת אומרת לא משנה איזו אפשרות הוא יבחר תמיד יהיה לו גם חסרונות הוא יבחר באפשרות שהוא חושב שאם הוא יבחר אותה יהיה לו בעיניו הכי הרבה יתרונות ביחס לחסרונות ביחס לכל האלטרנטיבות שלו, נכון יש לו הרבה אפשרויות הוא אומר "אם אני אבחר את האפשרות יתרונות וחסרונות". עכשיו זה יותר מורכב קצת כי זה לא רק יתרונות וחסרונות בטווח המידי זה גם בטווח הרחוק נגיד שהוא אומר "כן האפשרות הזאתי תיתן לי יותר יתרונות עכשיו אבל יש גם שכלול של נגיד איך זה בטווח של החמש שנים של העשרים שנה הקרובות" איכשהו המוח שלו משכלל נגיד אם זה בטווח הרחוק אז זה פחות משנה.

עד כה את זה הבנו, זאת אומרת אם את רוצה שהוא ירצה אותך את צריכה לגרום לו לחשוב לאו דווקא שזה יהיה באמת אבל הוא צריך לפחות לחשוב שאם הוא יהיה איתך יהיה לו יותר יתרונות מחסרונות. עד כאן זה אמת יפה אז מה השאלה, השאלה איך לעשות את זה אז את צריכה לשבת עם עצמך לשאול את עצמך כאילו שאלה ראשונה איזה חסרונות את חושבת שהוא חושב בלהיות איתך, עכשיו זה לא רק איזה חסרונות הוא חושב שיש בלהיות איתך אלא איזה חסרונות הוא חושב שיש בלהיות איתך ביחס לאלטרנטיבות שלו, זאת אומרת אם לדוגמא נגיד אם הוא יהיה עם מישהי אחרת היא תיתן לו מיליון דולר אז אחד החסרונות בלהיות איתך זה לא לקבל את המיליון דולר הבנת כאילו גם זה סוג של חיסרון כאילו כי זה חסרונות ביחס לאלטרנטיבות.

זאת אומרת לנסות לחשוב מה האלטרנטיבות שלו ואיזה דברים הוא חושב שחסר לו אם הוא יהיה איתך. עכשיו לגבי החסרונות האלה מה עושים עם החסרונות 1. מקטינים אותם 2. מוסיפים יתרונות שיחפו על החסרונות זה לגבי החסרונות. קודם כל אנחנו מדברים ברמה הכללית עכשיו לגבי היתרונות, עכשיו מצד שני יתרונות איזה דברים את חושבת שהוא חושב שיש בך יתרונות ואת הדברים האלה צריך להקצין להגדיל, לעשות לו סימולציה ליצור לו בראש התניה שהוא יחשוב שהוא חייב את היתרונות האלה ובנוסף איזה יתרונות את חושבת שהוא יכול לחשוב שהוא רוצה בך כאילו איזה יתרונות את חושבת שאת יכולה להציע לו ולוודא שאין שום יתרון בעולם בעיניך שהוא יכול לחשוב שיש בך שהוא לא רואה את היתרון הזה. הבנת זאת תשובה ברורה פשוטה לפחות בנוסחה?

ש: כן.

אליעד: יפה אז לאיפה את רוצה להתקדם, עכשיו השאלה יותר פרטית איך אני גורמת לו לחשוב על יתרון כזה, איך אני מראה לו יתרון כזה איך אני מצמצמת חיסרון כזה, איך אני גורמת לו לחיסרון להיות יתרון כל הפרטים האלה.

ש: אפשר אולי לעשות לפי דוגמא אחת ספציפית כאילו.

אליעד: כן.

ש: שזה נגמר בזה כאילו נגיד השיחה האחרונה שבגללה.

אליעד: רגע אני רק אוסיף עוד משפט שמהיבט מסוים בעצם במילים אחרות אמרנו לך תתאימי את עצמך למה שהוא רוצה אלא מה שזה קשה לעשות את זה כי אז הוא כבר לא כל כך רוצה אותך הוא רוצה משהו כבר שונה קצת, בעצם החיסרון במה שאמרתי לך זה כאילו תשתני ולהשתנות זה גם קשה ואז את צריכה לשאול את עצמך איפה יש יותר יתרונות אם את תשתני, איפה יש יותר יתרונות בעינייך כרגע אם את תשתני והוא ירצה אותך או אם את לא תשתני ואז את לא צריכה להשתנות אבל תהיי בלעדיו, תמשיכי.

ש: אז סתם לדוגמא השיחה האחרונה שבגללה לדעתי כאילו הוא לגמרי ויתר זה זה שהוא אמר שהוא רוצה קשר, הוא לא רוצה משהו לטווח ארוך כי הוא רוצה לדעת שהוא יכול ללכת מתי שהוא רוצה.

אליעד: ללכת לאיפה לעזוב?

ש: לעזוב מתי שהוא רוצה אז אמרתי לו אני מתפלאת שעד עכשיו לא הלכת.

אליעד: רגע מהתחלה זה מישהו שהיית איתו בקשר?

ש: כן הייתי איתו בקשר.

אליעד: זה לא מישהו שעכשיו את מנסה לפתח איתו קשר אוקי.

ש: לא, הייתי איתו כאילו ממש בהתחלה ואני כאילו שידרתי לו שאני רוצה משהו לטווח ארוך והוא לאט לאט התחיל לשדר שהוא רוצה משהו לטווח קצר.

אליעד: שזה גם כן שתדעי לך משהו שברמת העיקרון אם את תהיי מספיק טובה בעיניו הוא ירצה אותך לטווח ארוך ואם לא לא וזה לא משנה מה שידרת לו או מה תשדרי לו כאילו מהיבט מסוים זה מיותר כי אם את תהיי מספיק טובה אז הוא בכל מקרה יישאר איתך ואם לא תהיי מספיק טובה הוא בכל מקרה לא יישאר איתך לכן זה לא משנה להגיד לו "אני רוצה לטווח ארוך".

אלא מה מתי זה כן רלוונטי אם הוא רוצה שתרצי את זה אם הוא נגיד רוצה עכשיו לעשות איזה פרויקט לטווח ארוך ואת תגידי לו "אתה יודע גם אני רוצה לטווח ארוך" אז זה יגרום לו לרצות אותך אבל ברמה העקרונית זה שאת אומרת לו "אני רוצה לטווח ארוך" זה לא יגרום לו לרצות אותך יותר או פחות זה דווקא יכול לגרום לתוצאה הפוכה כי זה לא באמת עוזר שאת אומרת לו "אני רוצה לטווח ארוך" כי אם את לא תהיי מספיק טובה זה כאילו זה לא, הוא בכל מקרה לא יהיה איתך הוא יתחתן ויתגרש ואם את תהיי מספיק טובה הוא יתגרש ויתחתן איתך, זאת אומרת הוא יתגרש ממישהי ויהיה איתך, הלאה.

ש: זהו אז הוא אמר שהוא רוצה משהו לטווח קצר ושאלתי אותו למה אז הוא אמר לי.

אליעד: רגע תעצרי אבל גם כשמישהו אומר לך אני רוצה משהו לטווח קצר הרי הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה זה סתם מילים. הוא רוצה משהו שהוא חושב שיעשה לו טוב יהיה לו טוב הוא יישאר איתך לא יהיה לו טוב הוא לא יישאר איתך, מה זה "אני רוצה משהו לטווח קצר" ואם מחר תהיי מספיק טובה בעיניו אז הוא יהיה איתך גם מחר כאילו הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה, אם הוא יצא לרחוב ויהיה לו קר אז הוא יחזור הביתה כאילו גם כשהוא רצה להיות בלטווח קצר כאילו גם את לא צריכה להתייחס כל כך למה שהוא אמר אלא מה שאף על פי כן את צריכה לבדוק אם באמת מחויב לך שזה יהיה לטווח ארוך ויכול להיות שאת חושבת שיהיה לך מאוד קשה לגרום לו להישאר לטווח ארוך זה כן יכול להיות ואז זה כבר שיכול שלך, אוקי תמשיכי.

ש: אז הוא אמר כזה שאני יכול ללכת מתי שאני רוצה אז אמרתי לו שאני מתפלאת שעד עכשיו הוא לא הלכת.

אליעד: אוקי רגע לא הבנתי באת לבחור אמרת לו "אני רוצה לטווח ארוך", יפה מה הוא אמר לך "אני לא רוצה לטווח ארוך אני רוצה שתהיה לי אפשרות ללכת כאילו לא רוצה קשר מחייב" משהו כזה מעין זה אוקי אז.

ש: אז אמרתי לו.

אליעד: והוא כבר נפרד ממך מזה, לא הוא רק אמר שהוא לא רוצה הוא לא אמר לך "אני לא רוצה אותך בכלל" הוא אמר לך "אני רוצה אבל לא ארוך".

ש: כן אז הוא אמר שהוא רוצה לדעת ואז אמרתי כאילו בראש שלי זה על בסיס כל מה שהיה אני מתפלאת שעד עכשיו לא הוא לא הלך.

אליעד: אני לא הבנתי עוד פעם חכי, קודם כל אמרת לבחור ישבתם דיברתם הוא אמר לך "אני רוצה לטווח ארוך" את אמרת לו.

ש: זה היה בהתכתבות זה לא היה ככה.

אליעד: כתבת לו "אני רוצה שהקשר שלנו יהיה לטווח ארוך" ואז הוא אמר "תקשיבי אני רוצה לטווח קצר" אבל זה לא אומר שהוא נפרד ממך עדיין הוא רק אמר.

ש: הוא לא נפרד.

אליעד: יפה אז את, לא אנחנו מדברים על המקרה הקודם של הפרידה או סיפור אחר לגמרי?

ש: זה אותו סיפור אני רק אומרת לך איפה זה נגמר.

אליעד: יפה ואז מה היה אחר כך?

ש: ואז הוא אמר כאילו למה את מורידה מהערך של עצמך.

אליעד: אבל למה שאלת אותו "אני מתפלאת על זה שלא הלכת" לא הבנתי מה מהות השאלה.

ש: הוא אמר שהוא רוצה משהו לטווח קצר והוא לא הסביר למה ואז ניסיתי.

אליעד: כי הוא לא רצה להתחייב הוא לא רוצה להרגיש שלוקחים לו את החופש זה כל הסיפור, הוא אוהב דבר שקוראים לו חופש הוא רוצה חופש הוא לא רוצה לחשוב שלקחת לו את החופש אם תהיי מספיק טובה הוא יוותר הוא לא יצטרך מישהי אחרת אם לא אז הוא יחשוב על מישהי אחרת בכל מקרה. אוקי אז מה שאלת אותו?

ש: שאלתי אותו אז איך זה שכאילו בהתחשב בעובדה שאתה, לא יודעת שכל פעם כשאני מה שהיה לי בראש זה זה שאני כל הזמן אומרת לו שאני רוצה קשר לטווח ארוך ואז אני לחוצה מדי ואז אמרתי לו אני מתפלאת שעד עכשיו כאילו על בסיס זה שהוא אמר אני רוצה לדעת שאני יכול ללכת מתי שאני רוצה.

אליעד: אבל למה שהוא ילך הוא אמר שהוא רוצה לדעת שיש לו את האפשרות ללכת הוא לא אמר שהוא רוצה ללכת, לא תתרכזי הבחור אמר לך שהוא רוצה שתהיה לו אפשרות ללכת הוא אמר לך "תקשיבי אל תחתמי חוזה לעשר שנים אני רוצה לצאת עוד שנה, אני רוצה לחתום לשנה ואני ארצה לחדש בעוד שנה" אמרת לו "רגע אז אם אתה לא רוצה לחתום לעשר שנים אז למה אתה גר בדירה", מה הקשר כאילו הוא לא אמר שהוא רוצה לעזוב הוא רק אמר שהוא לא רוצה להתחייב נכון או לא נכון. בא בחור אמר לך, עכשיו לגבי הדירה הבנת את המשל?

ש: לא.

אליעד: אז אני אסביר לך עוד פעם, עכשיו את גרה שותפות איפשהו לדוגמא את גרה בדירה בעל הדירה אומר לך "תחתמי חוזה לעשר שנים" ואת אומרת לו "תקשיב אני רוצה לשנה ואם אני ארצה אחר כך בשנה הבאה" אז תתארי לעצמך שהוא אומר לך "מה אם את לא רוצה להתחייב לעשר שנים אז למה את בכלל לא עוזבת" כאילו "אם אני ארצה אני אעזוב בעוד שנה אבל למה אני צריכה לעזוב עכשיו".

ש: לא זה לא זה, זה אמרתי לו על בסיס כאילו מה שהיה לי בראש זה על בסיס כל מה שהיה כאילו אני לא זוכרת בדיוק את כל ההתכתבות.

אליעד: בואי נניח שאמרת לו "אני לא מבינה איך עד עכשיו לא עזבת אותי" שזה מהיבט מסוים מה ההיגיון של זה, זה כאילו "אוקי אם אתה לא רוצה להתחייב לעשר שנים אז אולי זה לא מספיק טוב אם זה לא מספיק טוב אז למה אתה פה בכלל" נניח שזה מה שאמרת לו.

ש: כאילו אמרתי לו אני מתפלאת לא זוכרת על בסיס מה זה היה.

אליעד: אז בואי נמשיך איכשהו הגעת לזה ששאלת אותו "אז למה אתה בכלל לא עזבת".

ש: ואז הוא אמר כאילו למה אני מורידה מהערך של עצמך.

אליעד: אוקי ואז?

ש: וזהו ומאז הוא נעלמו עקבותיו פחות או יותר.

אליעד: פחות או יותר מה זה פחות או יותר את מדברת איתו או לא מדברת איתו?

ש: לא כאילו ניסיתי פה ושם לדבר וזה.

אליעד: הוא לא עונה?

ש: עונה אבל הוא לא כאילו מתחיל מעצמו.

אליעד: הבנתי בסדר לא יודע התנתק לגמרי ברח חסם אותה. עכשיו השאלה היא מה האמת יש פשוט כל כך הרבה אפשרויות למה קורה שם שצריך לדעת מה קורה, יש מצב ואז הוא חסם אותה יש מצב ואז הוא לא רוצה לדבר לדבר איתי ויש מצב ואז הוא מדבר איתי אבל לא רוצה לגור אצלי, יש הרבה ווריאציות כל מקרה זה משהו אחר.

ש: אבל היא ענתה לך היא אמרה לך אני מנסה לשדר לו והוא לא משתף פעולה בתהליך שלה, כזה "מה נשמע", "תודה" אבל הוא לא אומר "מה שלומך", מה צריך דוקטורט בשביל להבין את זה.

אליעד: גאוני הלאה, עכשיו תקשיבי השאלה שאת צריכה לשאול את עצמך היא פשוטה האם זה מחויב לך שאת רוצה קשר לטווח רחוק איתו או שאת אומרת.

ש: אני רוצה שהוא ירצה אותי לא אכפת לי בכלל מה יקרה.

אליעד: אוקי, אני מדבר איתה עכשיו.

ש: אחר כך יכול להיות שאני לא ארצה אותו בכלל זה לא משנה.

אליעד: התשובה פשוטה תקשיבי הוא לא אמר לך בשום שלב ועכשיו מתברר שזה כן היה חשוב מה שאמרתי לך קודם כי הוא בשום שלב לא אמר לך "אני לא רוצה אותך" או בשום שלב לא אמר, תקשיבי רגע הוא בשום שלב לא אמר לך שאת לא טובה או בשום שלב לא אמר לך "אני רוצה להיפרד" הוא רק אמר לך "תקשיבי אל תדברי איתי על טווח רחוק אני לא יודע, רוצה להשאיר את האפשרויות פתוחות לא רוצה להתחייב להמון זמן" זה כל מה שהוא אמר.

את סיבכת את העניינים מפה לשם "אז למה לא נפרדת ממני עד עכשיו אז וזה זה ומי יהיה לה רגשי נחיתות" זה סתם מסתבך העלילה. תמחקי הכל תתחילי מהתחלה "שלום מה שלומך בא לך לצאת" זהו "אני אשמח שנצא" זהו שכחת תחשבי שאת בחורה חדשה מתחילה איתו מא' זה הכל, זהו לכי על הדברים הבסיסיים בלי תיאוריות ומגדלים זה הכל. תקשיבי מחויב שהוא רוצה להרגיש טוב נכון, מחויב שאם תגידי לו משהו שהוא רוצה הוא יגיד לך כן, נכון זהו אין סיבה שהוא ישנא אותך אין סיבה שזה נכון.

ש: ואם הוא לא ירצה.

אליעד: אין סיבה שהוא לא ירצה אם הוא לא ירצה אז תמצאי מה הוא רוצה ותציעי לו והוא ירצה אין דבר כזה שהוא לא רוצה כלום. עכשיו זה נכון אם את עוד פעם תעשי דרמטיזציה וכו' אז תהיה בעיה, עכשיו אם הוא יגיד לך נגיד למה הורדת מהערך של עצמך תגידי "לא הורדתי רק הייתה פה איזה אי הבנה" כאילו תחליקי את זה.

ש: זה מה שעשיתי אבל זה לא רשמתי לו זה היה בהומור בכלל.

אליעד: כי את התמקדת בכיוון הלא נכון כי את הפוקוס של השיחה לקחת אותו ללנסות להבין מה התכוונת בלמה לא עזבת אותי זה לא נושא השיחה "הבנתי אותך אתה צודק נכון אם יהיה לנו טוב נהיה, לא יהיה לנו טוב לא נהיה בזה נגמר הדיון, אני אשמח לפגוש אותך אחרי הצהריים לאכול אתה רוצה לאכול" הוא רוצה לאכול כן, ילך לאכול איתך או לבד זה הכל זה כל הסיפור, יהיה לו נחמד איתך היום הוא ירצה לפגוש אותך מחר, ירצה לפגוש אותך מחר מחרתיים לא ירצה לא זה הכל זהו גמרנו את הסיפור כאילו בלי המסביב תתמקדי בעניין עצמו איך עכשיו מה הוא רוצה היום איך את ממלאת לו את הרצון הוא ירצה זהו.

ש: ומה עם הרצון שלה הוא לא חשוב.

אליעד: היא אמרה שלא אכפת לה היא אמרה "אני רוצה אותו בכל מחיר".

ש: אז היא מיישרת קו רק לפי הרצונות שלו.

אליעד: נכון זה מה שהיא ביקשה, זה מה שהיא ביקשה?

ש: אמרתי אני רוצה שהוא ירצה אותי.

אליעד: הנה היא אמרה לך.

ש: אחר כך אני ארצה שהוא ירצה אותי.

אליעד: אחר כך זה אחר כך. הבנו הבנת המהות היא תתמקדי מה כרגע את חושבת שהוא רוצה איך את ממלאת לו את הרצון כל השאר זה סיפורים.

ש: אבל זה גם יש זווית שזה גם טעות.

אליעד: מה טעות, אתה צודק יש זווית שהכל טעות

ש: שניה מהזווית המסוימת שהיא ישר מבודדת את עצמה ורוצה רק להשיג אותו.

אליעד: אבל זה מה שהיא רוצה.

ש: בסדר שניה אבל היא נכנסת פה לבור.

אליעד: אז מה?

ש: רק בגלל זה הוא לא ירצה אותה.

אליעד: לא נכון.

ש: כי הוא רוצה מישהי עם אישיות מישהי שתגיד לו גם לא, הוא רוצה משהי אסרטיבית.

אליעד: זה לא נכון, תקשיבי מה שהוא אומר זה לא נכון רוב הסיכויים אם זה היה נכון אז הוא לא היה נלחץ מזה שאת אומרת לו אני רוצה לטווח ארוך "למה לטווח ארוך, מישהי שיודעת מה היא רוצה שהיא זה" לא הוא לא רוצה, הוא רוצה מישהי שהיא לא יודעת מה היא רוצה לבוא ללכת לחזור זה מה שהוא רוצה.

ש: אני לא דיברתי על קיצוניות כזאתי.

אליעד: גם היא לא דיברה מה ואני אמרתי לה תשפילי את עצמך גם אני לא דיברתי על קיצוניות נכון, אמרתי לו תציעי לו לנקות לו את הבית מחר גם לא נכון, לא צריך להקצין זה ברור שאם עכשיו היא תשפיל את עצמה והיא תגיד לו "תקשיב אני אעשה כל מה שתרצה" הוא גם לא ירצה אותה זה נכון אבל לא צריך רק ללכת לשם, זה לא מה שנאמר לה אמרתי לה את זה, אמרתי לה תזמיני אותו לאכול איתו לא אמרתי לה תעשי עכשיו כל מה שהוא רוצה.

ש: אמרת לה שתמלא את הרצון שלו.

אליעד: באופן יחסי.

ש: מהניסיון של החיים שאם לדוגמא היא הייתה עכשיו כאילו מפסיקה ללכת איתו והיא הכירה איזה מישהו שהיא פתאום התאהבה ואז הוא כאילו מפיל את זה וזה נגמר ואז כאילו יש רווח ואז היא פתאום כאילו חוותה עוד דברים זה לא כאילו.

אליעד: אבל זה לא מה שהיא רוצה היא בסך הכל רצתה שהבחור הזה יבוא שימשיכו לצאת ביחד שלא יעלם לה זה כל מה שהיא ביקשה.

ש: כן אבל שואל אותך כאילו שאלה דווקא אותי זה מעניין באמת רציני, למה אתה הולך למה שהיא רוצה במקום לבנות לה איזה משהו שהיא תהיה יותר חזקה וכאילו יותר בוגרת והשאלה "אוקי את רוצה את זה" שניה.

אליעד: כי זה מה שהיא אמרה שהיא רוצה.

ש: זה מה שהיא הזמינה מה אתה רוצה, אתה רוצה למכור לה משהו יותר יקר מה אתה רוצה זה מה שיש בתקציב.

אליעד: אבל מה האמת שקודם היא אמרה לי איך להתמודד עם הפרידה ואז הסברנו לה את לא תלויה בו בכלל את לא צריכה אותו בכלל, עכשיו אנחנו מדברים מזווית אחרת, נכון אז מה אתה רוצה שעוד פעם שהיא תשאל אותי את השאלה אני אגיד לה מה את צריכה אותו.

ש: לא להגיד לה, רק שניה כאילו לבנות את השאלה אני שואל אותך אני רוצה להבין את הראש, הכוונה כמו שדיברנו מקודם על אחד ועוד אחד רוצה להבין את הראש שלך, במקום נגיד היא עכשיו הולכת לכיוון איך אני הולכת להשיג אותו ואתה כאילו עכשיו בערך עוזר לה איך להשיג אותו שבסופו של דבר זה יהיה בעוכריה.

אליעד: לא נכון.

ש: לא משנה.

אליעד: למה לא משנה.

ש: בסדר עכשיו במקום להגיד לה רק שניה למה את רוצה אותו מה מיוחד בו, למה את כאילו זקוקה לו למה.

אליעד: מה אכפת לי למה היא רוצה אותו, אנחנו נעשה אחרת פעם הבאה שאתה תשאל שאלה ותגיד אני רוצה משהו אני אגיד לך למה אתה רוצה את זה תמצא לך אפשרויות אחרות, זה...

המאמר מאת מאמן אימון אישי / עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | מטפל אישי, הדרכה מנטורינג, מאמן עסקי, ייעוץ פילוסופי, מומלץ

הכנס לאתר ותהנה מעוד מטפל אישי, פסיכותרפיה הוליסטית, לגרום לבחורה לאהוב אותך, לגרום לבת לאהוב אותך, אליעד כהן, לגרום להתאהב בך, יעוץ נפשי, לגרום למישהו לאהוב אותך, איך לגרום למישהי לאהוב אותי..., איך לגרום למישהי להתאהב בך... ועוד ...


אודות Eip Good


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/41898/איך-לגרום-לגבר-לרצות-אותך-איך-להתחיל-עם-בחור-איך-לגרום-למישהו-לרצות-אותך-איך-לגרום-לבחור-לרצות-או