היבטים חשובים בניקוי חניונים | Publisher

היבטים חשובים בניקוי חניונים

פורסם בתאריך 10/13/2014 ע"י עמית רוזן בקטגוריה שירותים עסקיים

הדפס מאמר

השמירה על הניקיון במקומות ציבוריים, במקומות עבודה, במשרדים ובמגדלים חשובה מאוד לאיכות חיים ולתחושה טובה. שמירה על ניקיון באמצעות חברה מקצועית יכולה, במקרים מסוימים, להיות גם בעלת חשיבות בהיבטים של ביטחון, שיפור תפוקת עבודה, שביעות רצון כללית ועוד.

בסקירה הנוכחית נפרט כמה היבטים חשובים בתחום של ניקוי חניונים מקצועי. בין היתר, נראה מדוע חשוב להקפיד על בחירה בחברה איכותית ועתירת ניסיון, באילו אמצעים משיגים את התוצאות הטובות ביותר, מה הקשר בין סביבה נקייה לתפוקת עבודה גבוהה ועוד.

יותר ממקום חניה

חניונים מסוגים שונים, בין אם מדובר על כאלה שנמצאים במגדלי מגורים, בבתים רגילים, במשרדים, במתחמי בילוי ופנאי וכן הלאה, מהווים הרבה יותר מאשר מקום חניה בלבד. למעשה, במקרים רבים החניונים הם מעין חלון הראווה הראשוני של המתחם שכן לפני שנכנסים לבית או לבית העסק עוברים קודם כל בחניון.

מחקרים מראים שכאשר מדובר על סביבת עבודה, אין כמו שירותי ניקיון יעילים בכדי ליצור אווירה נעימה ותחושה טובה יותר. עובדים שנמצאים במקום נקי ומסודר משקיעים יותר בעבודה ואין ספק שגם חניה נקיה תופסת מקום חשוב בכך. חניה מסודרת ושמורה, משרדים נקיים מסדרונות מצוחצחים משפיעים לא מעט על גם על לקוחות, שותפים עסקיים וכן הלאה. שביעות הרצון, כמובן, נכונה גם כאשר מדובר על חניון פרטי, שצמוד לבית דירות.

מובן מאליו שהקפדה על ניקיון בסביבת המגורים או העבודה, לרבות החניון, תוך שימוש בשירות ניקוי חניונים מקצועי ואמין מצליחה להשיג תוצאות טובות לאורך זמן. השפעת הניקיון גם מוכיחה את עצמה בהיבט הבטיחותי. אזור מבולגן או לא נקי מקשה על פינוי מסודר במקרה הצורך וכאשר מדובר על חניון מזוהם, עם סימונים מלוכלכים ולא ברורים, קיים סיכוי גבוה יותר לקיום של תאונות או לכל הפחות – תנועה בלתי נוחה.

אמצעים לניקיון מושלם

כאשר בוחרים חברת שירותי ניקיון, בין אם מדובר על ניקיון כללי ובין אם מדובר על ניקיון של חניונים, צריך לבדוק היטב שמדובר על גוף בעל מוניטין וניסיון. בתחום של תחזוקת חניונים, למשל, חברה איכותית תספק תוצאות מצוינות תוך שימוש במגוון רחב של אמצעים מתקדמים. בין היתר נעשה שימוש באמצעים כגון:

מכונות שטיפה רכובות – מכונות כאלה מסוגלות לכסות שטח גדול, בפרק זמן קצר יחסית. שיטה זו מאפשרת ניקוי יסודי, בעלות סבירה, בלי לקבל תוצאות פחות ממושלמות.

מכונות קיטור – אמצעי לניקוי מושלם על ידי מים חמים או קיטור. נחוצים במקרים שצריך לנקות אזורים גבוהים או נסתרים או לכלוך קשה במיוחד. ניקוי של מתזי מים (ספרינקלרים) שנעשה בשיטה זו שומר על אסתטיקה ועל מוכנות למקרה של דליקה.

אמצעים ידניים – שילוב של אמצעים ידניים בא להשלים את הניקיון כאשר המכונות הכבדות אינן יכולות לספק תוצאות מיטביות או אינן יכולות להתאים כלל.

מכונות שאיבה – נועדו לשאוב עודפי מים במקרה של נזילות או כאשר יש בעיה בניקוז המקומי.

 


אודות עמית רוזן


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/40451/היבטים-חשובים-בניקוי-חניונים