חוות דעת על מעצבי תסרוקות כלה | Publisher

חוות דעת על מעצבי תסרוקות כלה

פורסם בתאריך 08/18/2013 ע"י אבנר כהן בקטגוריה יחסים ומשפחה

הדפס מאמר

 על מנת לבחור במעצב תסרוקות כלה מקצועי בעל ניסיון ובעל תודעת שירות גבוהה מומלץ לחפש חוות דעת באינטרנט. אם קיבלת המלצות מחברות שהתחתנו לא מזמן גם זה מעולה. ישנם אתרי חתונות בהם ניתן לקרוא חוות דעת על ספקי חתונה מתחומים שונים. בדקי אם חוות הדעת באתר החתונות נראות לך אמינות.
קראי גם את חוות הדעת הפחות חיוביות אם נכתבו כאלה על מעצבי תסרוקות הכלה אותם את חושבת לקחת. אם ישנן חוות דעת שליליות זה לא אומר שצריך לפסול את אותו מעצב תסרוקות עליו נכתבו אותן חוות דעת. קראי מה כתבו ועשי מה שמתאים לך.
בחוות הדעת שאת קוראת על מעצבי תסרוקות כלה נסי לראות אם כתבו על עמידה בזמנים. חשוב שמעצב השיער יגיע בשעה שקבעתם ביום החתונה ויסיים את התסרוקות בזמן סביר כך שתוכלו לצאת בזמן לצילומים בחוץ לפני החתונה.
חפשי גם אם כתבו על עמידות תסרוקת הכלה. אם התסרוקות תתפרק אחרי שעה, אז היא לא שווה יותר מדי. אם כתבו שהתסרוקת החזיקה מעמד עד סוף האירוע ונראתה טוב לאורך כל יום החתונה, זה מצויין.
בחלק מחוות הדעת ניתן גם לקרוא על מחירים של מעצבי תסרוקות כלה. הסתכלי אם כתבו על המחירים של תסרוקת כלה ותסרוקת למלווה. כשאת בודקת מחירים חשוב לבדוק אם המחיר כולל פגישת ניסיון לתסרוקת ומה בדיוק עושים בפגישת הניסיון.
ישנם מעצבי תסרוקות שבפגישת הניסיון רק מסתכלים על תמונות של תסרוקות ומדברים, מבלי לגעת בשיער. ישנם מעצבי תסרוקות כלה שעושים תסרוקת חלקית ואת צריכה לדמיין איך התסרוקת המלאה תראה (הרבה פעמים זה יכול להיות מבהיל, כי לא ממש משקיעים בחצי תסרוקת זמן, והיא נוטה להתפרק מהר ולהראות לא הכי טוב). הכי טוב כמובן זה לעשות תסרוקת ניסיון מלאה, כך שתדעי בדיוק איך תראה התסרוקת שלך ביום החתונה.


אודות אבנר כהן


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/39225/חוות-דעת-על-מעצבי-תסרוקות-כלה