מהו לופט לאירועים? | Publisher

מהו לופט לאירועים?

פורסם בתאריך 07/02/2013 ע"י GoText כתיבת תוכן בקטגוריה תרבות הפנאי

הדפס מאמר


מהו לופט לאירועים?

 

לופט הוא מבנה תעשייה ריק, אשר עובר הסבה ומשמש למטרות רבות. לעיתים, הלופט הופך לדירת אומנים או סטודיו. אולם בשנים האחרונות נפוצה מגמה חדשה, שבה הופך מבנה התעשייה הזה למעין אולם אירועים קטן וייחודי. ברוב המקרים, לופט הוא מעין דירת מגורים רחבת ידיים במיוחד, כלומר יש בה שירותים ואמבטיה, ולעיתים גם חדר שינה, אך בעיקר חלל מרכזי גדול ולעיתים גם מרפסת גדולה. לכן, לופט הוא מקום מושלם לעריכה של אירועים ומסיבות. לופט סטנדרטי מכיל בין 30 ל-150 איש בפעם אחת, כך שהוא משמש כמקום מתאים במיוחד לאירועים חברתיים ולמסיבות קטנות. הרעיון של עריכת אירוע בלופט הוא חדשני ומעניין, ומעניק מעט גיוון לאירועים הסטנדרטיים הנערכים באולמות, בגנים או בבתים פרטיים. לרוב, לופטים מכילים גם אבזרים מעניינים וייחודיים, אשר הופכים את המסיבות הנערכות בהם למיוחדות עוד יותר. אנשים רבים, אשר מחפשים גיוון, ואינם מעוניינים באירוע סטנדרטי נוסף, מוצאים את הלופט כמקום מיוחד, שונה, מפתיע ומהנה במיוחד.

לופט לימי הולדת

מסיבות יום הולדת הן אחד האירועים המתאימים במיוחד לעריכה בלופט. לופט לימי הולדת מתאים לימי הולדת של מבוגרים, צעירים וילדים, והוא מאפשר עריכה של אירוע נעים, עם כל המכרים והקרובים ל"חתן" יום ההולדת. קל מאד לערוך מסיבת יום הולדת בלופט, מה גם שניתן להזמין ללופט קייטרינג או משלוחי אוכל מכל סוג שהוא. בלופט אין הגבלה על סוג האוכל, מכיוון שהלופט מתאים, למעשה, לסוגים רבים של מסיבות, כך שניתן להתאים אותו לאווירה הרצויה במסיבה. לופטים מכילים אבזרים ומשחקים מעניינים, אשר מאפשרים לכל אחד מאורחי יום ההולדת ליהנות מן המסיבה יחד עם החברים, אך גם לבד, באמצעות שולחנות משחק כמו פינבול, פינג פונג וכדומה, משחקי WII ואבזרים ייחודיים אחרים.

לופט למסיבות

לופט למסיבות הוא מיקום מושלם לכל מסיבה. כאמור, בכל לופט ישנו שטח פתוח רחב מאד, כך שניתן לערוך בו מסיבות ריקודים נפלאות. כל לופט מצויד במערכת הגברה איכותית ובתאורה מתאימה, כך שניתן לערוך בלופט מסיבות ריקודים סוערות ומהנות במיוחד. בנוסף, כאמור, הלופטים מכילים משחקים ואטרקציות שונות, כמו מסך פלסמה עם משחקי WII שונים, שולחנות משחק המתאימים הן למבוגרים והן לצעירים יותר, ואטרקציות רבות אחרות. זאת ועוד, ישנם לופטים אשר מצוידים גם בבר משקאות חריפים, וכן בבר משקאות קלים, כך שניתן לשדרג את המסיבה ולהפוך אותה למעניינת ומהנה במיוחד.

לופט לאירועים

לופט לאירועים יכול לשמש למגוון עצום של אירועים מכל הסוגים. אירועים שמתאימים ללופט הם למשל ימי הולדת, כאמור, לופט למסיבות ריקודים, וגם מסיבות רווקים ורווקות. הלופט הוא מקום סגור ואינטימי, כך שהוא מתאים מאד גם לאירועים סגורים, לאירועים בעלי נושא מרכזי וכדומה. הייחודיות של הלופט היא בכך שהוא מתאים לכל גיל ולכל נושא.

היתרונות הגדולים של הלופט

הלופטים ממוקמים במקומות מרוחקים ממקומות מגורים, בדרך כלל. פירוש הדבר הוא, שניתן לחגוג בהם גם עד שעה מאוחרת בלילה, מבלי להפריע לשכנים או לאנשים אשר עוברים ברחוב סמוך. זאת ועוד – את רוב הלופטים ניתן לשכור לפי שעות, כך שניתן, למשל, לשכור את הלופט למשך הלילה כולו, ולחגוג בו עד אור הבוקר – מה שמתאים מאד לחגיגה של מסיבת רווקים או רווקות, למשל. ישנה אפשרות גם לשכור לופט למספר ימים, כך שניתן לארגן אותו ולקשט אותו זמן רב לפני האירוע, או לערוך מספר אירועים סמוכים באותו המקום. בנוסף, הלופט הוא מבנה פתוח, וניתן לעצב אותו, לקשט אותו ולשנות אותו, כך שיתאים בדיוק לאווירה של האירוע. הלופטים גם אינם מגבילים באטרקציות אשר ניתן להביא אליהם, כל שניתן להביא אבזרים נוספים על הקיימים במקום, קייטרינג, שתייה, בר אלכוהול ואף בר נייד, מוסיקה מכל סוג שהוא וכל דבר אחר אשר עולה על דעתכם. הלופט הוא בעצם מקום חיצוני שבו תוכלו לערוך מסיבה אישית, בדיוק על פי טעמכם.

איפה ישנם לופטים?

כיום, טרנד הלופטים הולך ומתעצם מחודש לחודש, כך שכיום תוכלו למצוא לופטים מתאימים לעריכת אירועים כמעט בכל עיר בארץ, וכמובן תוכלו למצוא לופטים רבים בערים הגדולות והמרכזיות בארץ, כמו תל אביב, ראשון לציון, ירושלים, חיפה ועוד.
 


אודות GoText כתיבת תוכן


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/38809/מהו-לופט-לאירועים