ניוזלטר וקידום עסקים בצורה אפקטיבית | Publisher

ניוזלטר וקידום עסקים בצורה אפקטיבית

פורסם בתאריך 05/09/2013 ע"י אושר נאור בקטגוריה אינטרנט ומחשבים

הדפס מאמר

 רבות הן הדרכים לקדם את העסק שלכם ולשווק אותו ללקוחות וקהלי יעד פוטנציאליים, אבל כלל לא קל לשמר לקוחות. הם לא תמיד יהיו נאמנים לעסק שלכם ועלולים לזלוג לעסקים מתחרים מאותו התחום בדיוק. לעיתים מדובר פשוט על שכחה. הלקוחות לא זוכרים את קיום העסק שלכם? אז מה עושים? פשוט מאוד, שולחים להם מייל!

ניוזלטר

אין מדובר כאן על מייל רגיל אלא על ניוזלטר, בעברית מכתב חדשותי. ניוזלטר מפרט יותר ללקוחות על העסק שלכם, על מבצעים ואולי על קופונים ובעיקר הוא מביא לזכירתו. פתאום הלקוחות נזכרים בקיומכם מה שיכול בהחלט להניע אותם לשוב ולבצע רכישה. ניוזלטר גם גורם ללקוחות להבין שאתם לא שכחתם אותם, בניוזלטר יש גם איזשהו פאן אישי.

דיוור אלקטרוני מחירים

הניוזלטר הוא דיוור אלקטרוני. דיוור אלקטרוני מחירים בודקים באמצעות האינטרנט על ידי גלישה לאתרים הרלוונטיים. דיוור אלקטרוני מחירים נקבע על פי כמות הנמענים. אם יש לכם הרבה נמענים במאגר הלקוחות, דיוור אלקטרוני מחירים יהיה גבוה יותר. בכל מקרה, לא מדובר על הוצאה גדולה והיא בהחלט משתלמת לכם מכל ההיבטים. אתם תיווכחו לדעת שבאמצעות דיוור אלקטרוני ניתן די בקלות לשמור על לקוחות ולהניע אותם שוב ושוב לרכישה מהעסק שלכם.

מערכת ניוזלטר

אחד מהכלים השיווקיים היעילים ביותר הוא מערכת ניוזלטר. הלקוחות נותנים לכם את המייל שלהם ומסכימים שאתם תיידעו אותם באשר לחדשות הקשורות לעסק שלכם. מן הרגע שהלקוחות סיפקו את המייל שלהם, סימן שהן רוצים לדעת מה חדש אצלכם, מה משתנה ואיזה הצעות אטרקטיביות יש לכם להציע להם, כל זאת ניתן לעשות באמצעות מערכת ניוזלטר. אם אתם באמת רוצים לשמור על קשר עם הלקוחות, מערכת ניוזלטר הינה הפיתרון הטוב ביותר בעבורכם, אבל גם בעבורם. אם הם לקוחות נאמנים הן ירצו לדעת מה חדש אצלכם. המערכת בהחלט יכולה להשפיע על רווחיות העסק ולכן לא מומלץ לוותר עליה.


אודות אושר נאור


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/38361/ניוזלטר-וקידום-עסקים-בצורה-אפקטיבית