כרית הריון | Publisher

כרית הריון

פורסם בתאריך 03/10/2013 ע"י לילך כהן בקטגוריה הורות ותכנון המשפחה

הדפס מאמר

 

אחת התופעות היותר מוכרות והפחות נעימות בתקופת ההיריון, היא תופעת חוסר השינה בחודשי ההיריון האחרונים.

 השינויים הפיזיים בגוף האישה ותנועת העובר מקשים על שינה רציפה ומצריכים מהנשים לחפש את התנוחה הנוחה ולהיעזר בכמה כריות ושמיכות מגולגלות ,כרית הריון פותחה על מנת לפתור בעיית חוסר שינה אצל הנשים ההרות ועל מנת לספק להן את התמיכה והנוחות המרבית בזמן השינה. מדובר על כרית שמגיעה במגוון צורות, היא מאפשרת התאמה מושלמת לקימורי הגוף והיא גם יכולה להיות שימושית בתקופת ההנקה וגם בתקופה שלאחר מכן.

 

למה מיועדת כרית הריון

הייחודיות של כל סוגי כריות ההיריון, היא בכך שהן מעניקות תמיכה לחלקי הגוף. בנוסף, ניתן לישון על כרית זו על הצד, על הגב ובכל תנוחה אחרת. בזכות כך שכרית זאת בנויה בצורה ייעודית ובמיוחד עבור נשים בהריון, היא מאפשרת לנוח מעומסי המשקל מהם האישה ההרה עלולה לסבול בחודשי ההיריון האחרונים. ריפוד נעים ששומר על טמפרטורת הגוף, שחרור לשרירים וזרימת דם חופשית שהיא מבטיחה, נועדו על מנת לאפשר לגוף האישה לנוח בשעות הלילה ולקום בבוקר רעננה.

כל היתרונות של כרית הריון

·         מונעת כאבי גב וכאבי צוואר

·         מתאימה לכל חלקי הגוף ולכל תנוחה

·         מאפשרת זרימת דם חופשית

·         מנטרלת את הלחצים בגוף

·         נוחה מאוד גם להנקה

·         מאפשרת יישור מלא של גב בזמן השינה

·         מעניקה חוויית שינה חלקה למשך שעות ארוכות

·         מתאימה גם לתינוקות וגם סתם לישיבה נוחה

·         יכולה לשמש כמשענת לצפייה נוחה בטלוויזיה

·         מגיעה עם מגוון ציפויים ובמבחר צבעים

הצורות הקיימות של כרית הריון

ההבנה של היתרונות הרבים שיש לכרית הריון, הולידה מגון דגמים והיום ניתן למצוא בשוק כריות הריון בכמה גדלים וצורות, כך שקל מאוד להתאים את הכרית לצורך הספציפי. סוג אחד של כרית הריון היא כרית ארוכה וצרה, כרית אחרת היא כרית בצורת בייגלה. קיימות גם כריות הריון שדומות לכריות טיסה וגם כריות ענקיות בצורת מזרון קטן שמציעות מקום נוח לכל חלקי הגוף. קיימות גם כריות ארוכות שצורתן דומה לצורתו של נחש, בהן ניתן יהיה להשתמש גם עבור תינוקות ויש כריות ראש מיוחדות בעלות הזווית הנוחה ביותר עבור שינה ערבה. מה שמשותף לכל סוגי כריות ההיריון הוא שהן מגיעות במגוון צבעים ועשויות מחומרים מיוחדים אשר תופסים את התנוחה ואת הצורה של הגוף ומעניקים תמיכה מרבית לכל קימור וגומחה.

 


אודות לילך כהן

מהי בדיקת פנורמה? פנורמה היא בדיקת דם פשוטה לגילוי מוקדם של תסמונת דאון ומומים שכיחים אחרים בעובר. הבדיקה היחידה שהייתה קיימת בעבר הייתה בדיקת מי השפיר, וכיום בדיקת הדם של פנורמה מוסיפה אפשרות נוחה וזמינה לשלילת מומים שכיחים בעובר. מחקרים מדעיים מראים שיעורי דיוק גבוהים לעומת בדיקות מקבילות. בדיקת הדם אינה פולשנית כמו בדיקת מי שפיר ואין צורך במנוחה לאחריה. היחידה המתבצעת החל משבוע 9, כך שתוכלי לזכות בשקט נפשי כבר מהשליש הראשון להריון. הבדיקה משלבת ייעוץ רפואי מתאים ומוצעת במרפאות המתמחות בבדיקת פנורמה,הממוקמות בפריסה ארצית.


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/37588/כרית-הריון