תופעת ההארלם שייק ששיגעה את העולם | Publisher

תופעת ההארלם שייק ששיגעה את העולם

פורסם בתאריך 02/21/2013 ע"י asi levi בקטגוריה אינטרנט ומחשבים

הדפס מאמר

 סרטון היוטיוב של החבורה המוזרה שלובשת תחפושות ונעה קדימה ואחורה תפסה תאוצה ואלפי העלאות ליוטיוב קורות מדי יום הכל בגללם, גם אצלנו בחדשות הרציניות פתאום נראה כי זוג המבוגרים של הטלוויזיה מוטי קירשנבאום וירון לונדון מבצעים את ההארלם שייק, תופעה ציבורית הזויה שסחפה אחריה זרם שלם.
כמו גל הגנגם סטייל שסחף אחריו עולם שלם עם הריקוד שהמציא גם מבלי לדעת מה מילות השיר אומרות, אנו נפזם כל משפט בשיר יחד עם התנועות המוזרות של האסייתי המצחיק, כך גם תופעת ריקוד ההארלם שייק תפסה תאוצה ופתאום חברות משעממות עם פקידים ומוקדנים נראות כחממה מושלמת לריקוד ההארלם שייק המופרע.
ריקוד ההארלם שייק קיבל למעשה את שמו כיוון שבהארלם שבניו יורק המקומיים מתחילים עם ריקוד שהוא למעשה תנועות של הזזת הגוף באיטיות ולאחר שמתגבר הקצב הם מתחילים לרקוד ברעות עד כדי שהם פוגעים במכוניות ובעוברים ושבים וכל זאת נעשה ברחובות הארלם.
החבורה האנונימית החלה לחקות את התנועות הללו והעלתה ליוטיוב, שם כבר מיליוני צופים לקחו צעד אחד קדימה ופיתחו את הריקוד ליצירה מופרעת של תנועות ולבוש מופרע עם תחפושות ואביזרים, נראה כי המון עובדי חברות משועממים בעבודתם שכן הם מוכנים לבצע דבר כזה ולעלות אותו שיצפו בו כולם.
גם ברדיו 102 FM בתכנית של סלוצקי ודומינגז התחנה הראתה איך נראה הארלם שייק רדיופוני וגם בתכנית הבידור ארץ נהדרת, צולמה סצנה מופרעת שכזו, כמו תכנית הרדיו של ערן זרחוביץ\' ושרון טייכר, חותרים למגע בגלי צה"ל, גם כאן הרקע היה להסתיר את המידע אודות פרשת האסיר X, למעשה כל אחד כיום רוצה לביים הארלם שייק משלו, מצעיר ועד זקן כולם עושים הארלם שייק כי זה מגניב וכי יש בזה צורה אחרת להביע את כושר הביטוי הכי הזוי שביום יום שלו לא היה מעז לעשות דבר שכזה.
הארלם שייק תפס רבים בעולם וכיום כל אחד מנסה להתעלות מעל הסרטון האחרון שהופץ ונראה הכי יצירתי מבין כל השאר, רק מעניין מי יקבל את התואר של סרטון הארלם שייק הכי טוב, הכי מעניין מי יגיש אותו אולי זה יהיה סנופ דוג או פיפטי סנט?
כמו כל גל הוא בא והולך רק צריך לצפות לתופעה הבאה שתקרה לאחר גנגם סטייל והארלם שייק, מה שכן לפי כל הסרטונים גם עוד 10 שנים ידברו על התופעות הללו.


אודות asi levi


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/37305/תופעת-ההארלם-שייק-ששיגעה-את-העולם