אין על הטעם | Publisher

אין על הטעם

פורסם בתאריך 02/18/2013 ע"י משה יוני בקטגוריה הורות ותכנון המשפחה

הדפס מאמר

איך בוחרים קייטרינג? לא משנה כמה תשקיעו באירוע - תערכו אותו במקום הכי נחשב, תשכרו אומן מפורסם, תביאו מעצב אירועים מוכר ותנגנו את השירים הכי מיוחדים - עדיין המדד החשוב ביותר בעיניו של האורח הממוצע זה האוכל. כנראה שלא רק הצבא צועד על קיבתו, אלא גם האורחים באירוע, לכן כאשר בוחרים אוכל לאירועים, קיימת חשיבות לא רק לטעם - יש עוד כמה דברים עליהם פשוט אסור להתפשר.

כיצד הכי נכון לבחור
קייטרינג בצפון? מה צריך לדעת לפני שאתם מוציאים כסף הנה כמה עצות שוודאי יסייעו לכם לעשות מסיבה מוצלחת.

מספר גדול של מנות: עקרון השווארמה טוען שלא על החומוס-צ\\\'\\\'יפס-סלט לבדם ניצור את המנה, הגורם החשוב ביותר הוא שילוב הרטבים והסלטים. הישראלי הטיפוסי אוהב כמה שיותר מנות ותוספות מהן ניתן לאסוף ולמלא את השולחן בכל טוב, לכן, כדי שכולם יהיו מרוצים, מומלץ לקחת
קייטרינג לבת מצווה עם תפריט רחב.

הבופה: זה תלוי בכמה גורמים, האם לקחת הגשה עצמית שמקל על הכיס ומציג בפני האורחים מבחר אדיר של מנות מהן ניתן לבחור, או הגשה מסורתית לשולחן, אשר מאוד נוחה למוזמנים. לרוב, קהל מבוגר מעדיף את השיטה המסורתית, אולם במידה ומרבית האנשים בקהל הם צעירים, בופה הוא הבחירה הטובה יותר.

טעם טוב: הדובדבן שבקצת, תרתי משמע. כאן עדיף לבחור את הקינוחים ה רגילים שבטוח שכולם אוהבים, העשויים שוקולד ופירות.

שאלה נוספת שעליה יש לענות היא אם לשכור קייטרינג כשר, במקרה הזה ההחלטה צריכה להיות לפי קהל המוזמנים. שרוב המשפחה והאורחים רגילים לאכול כשר כדאי להתחשב בהם, רגשותיהם ואמונתם - הרי הם אלה שמגיעים לבלות באירוע שלכם.

זה ידוע שבחירת חברת קיטרינג והתפריט יהיו ההחלטות החשובות ביותר באירוע הגדול שלכם ואיך שהוא נתפס בעיני האורחים, אז הפעילו שיקול דעת - כי גם אם חשוב להשקיע בדברים כמו בגדי חתן אבל האוכל הוא הדבר החשוב ביותר.

אז אם אתם מעוניינים לקרוא מאמרים נוספים בנושא
קייטרינג חיפה ועל אירועים טעמים, בואו למדריך שלנו כדי לקבל הצעות מחיר.


אודות משה יוני


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/37239/אין-על-הטעם