מחירון רכב חינם, מחירון רכב חדש ומה שביניהם | Publisher

מחירון רכב חינם, מחירון רכב חדש ומה שביניהם

פורסם בתאריך 02/05/2013 ע"י ניר ארביב בקטגוריה מדריכי קניה

הדפס מאמר

איך זה עובד?
המחירון בנוי בצורה ברורה ונגישה שמאפשרת לכל מי שעומד לרכוש או למכור רכב לדעת מה שוויו בהתאם למחירון. כל קטגוריה שמוצגת במחירון מחולקת לתתי קטגוריות והאופן שבו בנוי המחירון הוא כזה: הקטגוריה הראשית היא יצרן הרכב. לכל יצרן יש גם תתי קטגוריות של כל הדגמים שנמצאים בשוק, כשכל דגם מתחלק לתת קטגוריות על פי נפחו של המנוע, מספר הדלתות, כמה כוחות סוס ועוד פרמטרים נוספים. שילוב של כל הפרמטרים שהוזכרו ועוד פרמטרים נוספים מובילה לשוויו של הרכב על פי מחירון הרכב.


מה עוד משפיע על המחיר?
חשוב להזכיר כי העלויות שיופיעו במחירון ידורגו גם על פי שנתון הייצור ומספר הידיים שעבר הרכב, כלומר כמה בעלים ביו לא עד כה. לשאלה עד כמה מהימן המחיר שמוצג במחירון נשיב כי המחיר אינו מחייב, וכל מי שמוכר את רכבו יכול להציע עבורו את המחיר שהוא מעוניין. ההנחה המקובלת היא כי מחירון רכב הוא מעין אמת מידה מוסכת על מרבית הנהגים ולכם מקובל לנקוב במחיר המחירון.


מחיר שונה מהמחירון
במקרים שונים בוחרים בכל זאת אנשים להציע מחיר שונה מאשר מחיר המחירון. רכב שמור במיוחד, או רכב עם קילומטראז\' נמוך יכול לגבות מחיר גבוה מזה של המחירון. באופן דומה, רכבים ישנים עם קילומטראז\' גבוה שמצבם המכאני לוקה בחסר יתומחרו במחיר נמוך ממחיר המחירון בדרך כלל. הביקוש בשוק גם הוא משפיע על גובה המחיר של הרכב. רכב מבוקש שקשה להשיגו יוכל לקבל מחיר גבוה יותר ממחיר המחירון ולעומתו רכב שאין לו ביקוש גבוה בשוק יגבה מחיר נמוך יותר ממחיר המחירון.


מה ברשת?
חשוב לדעת כי כיום לגבי מחירון רכב יד שניה קיים מבחר גדול למדי. ברשת האינטרנט תוכלו לקבל מחירון רכב חינם במגוון אתרים. מחירון רכב חינם להורדה זמין באתרי אינטרנט רבים והוא מאפשר לכם לדעת לפני מכירה או רכישה של רכב מה שוויו. ניתן להשוות בין כמה סוגים של מחירון רכב חינם כדי להגיע למחיר הריאלי והנכון עבור הרכב שאתם מעוניינים לרכוש או למכור.


לרכב חדש
לא רק לרכב משומש קיים מחירון. מחירון רכב חדש מאפשר לדעת מהן העלויות של כל הדגמים החדשים שקיימים כיום בשוק. שלא כמו מחירון לרכב משומש, כאן המחירון הוא אחיד והוא משרת את כל סוכנויות הרכבים.


אודות ניר ארביב


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/36988/מחירון-רכב-חינם-מחירון-רכב-חדש-ומה-שביניהם