שלוש הטעויות הנפוצות של האנשים שמנסים לרזות | Publisher

שלוש הטעויות הנפוצות של האנשים שמנסים לרזות

פורסם בתאריך 12/18/2012 ע"י דיאנה בן צבי בקטגוריה שיפור עצמי

הדפס מאמר

 

אחת הבעיות הגדולות ביותר של המאה ה-21 היא נושא של משקל, ירידה במשקל והרזיה. וככל שהשנים עוברות, הבעיה הזו הופכת להיות יותר ויותר נפוצה לא רק בקרב אנשים שבאמת סובלים מעודף משקל אלא גם אלו שיש להם סה"כ מספר קילוגרפים מיותרים להשאיל. הייתי אומרת שכל הנושא הזה הפך להיות האפידמיה של המאה שלנו.

קיימות היום אין ספור חברות שמציאות פתרונות לירידה במשקל, דיאטות למיניהן. אבל האם זה באמת עובד? במאמר זה אני רוצה לגעת ב-3 טעויות קריטיות שרוב האנשים שרוצים לרדת במשקל ולהגיע למשקל אידיאלי עושים.

טעות ראשונה – שוב עושות דיאטה! –  אני מכירה נשים שנמצאות בדיאטה תמידית, לפעמים יורדות במשקל ואז מעלות את הכל בחזרה. הן מנסות כל מיני סוגים של דיאטות אבל זה אף פעם לא עובד! הן חוזרת על אותן הפעולות ומצפות לתוצאות שונות.

זה טירוף על פי הגדרתו של איינשטיין. וכן, הן באופן עקבי למדי מדי שנה חוזרות מלאת מוטיבציה ועושות את אותם הדברים, שעשו קודם ומצפות, שהפעם זה יהיה שונה.

 טעות שנייה – נלחמות! – כל הנושא של ירידה במשקל קיימת לא רק את הנשים שסובלות מעודף משקל אלא גם נפוצה בקרב נשים צעירות שיש להן כמה קילוגמים מיותרים להוריד והן כל הזמן נלחמות - באוכל, במקרר, במשקל, בגוף … ובמלחמות, כמו במלחמות – אין מנצחים! יש מפסידים יותר ומפסידים פחות וכאשר שני הצדדים הם הן אנחנו – ההפסד צורב.

 טעות שלישית – כבוד השופט, זה אני! – כן, כן … יש  לכל אחת מאיתנו, שופט פנימי אכזר במיוחד. וכאשר מדובר בענייני דיאטה, המצב רק הולך ומחמיר.  אנחנו לא נחות לרגע, כל הזמן שופטות. לפני הארוחה, בזמן הארוחה, אחרי הארוחה ובתכנון של הארוחה הבאה … ובאמת, כמה אפשר לספור קלוריות? זה פשוט טירוף!!!

כבר ידוע וברור שדיאטה לא עובדת ולא עוזרת. על מנת לקבל תוצאות אחרות כמובן שצריך לעשות פעולות אחרות ודיאטה זה לא הפיתרון. המוח שלנו מקשר כאב רב למילה דיאטה בגלל סיבה פשוטה שהגוף שלנו נכנס למצב של טראומה, של מחסור. וזה ידוע שאנחנו נעשה הכל כדי למנוע כיף ולשאוף לקבל כמה שיותר עונג – אוכל זה תענוג מאוד גדול.

אז בהחלט לא ניתן להיות בדיאטה תמידית כל הזמן, הגוף שלנו צריך אוכל. כי מה זה אוכל? אוכל זה האנרגיה בשבילנו, על מנת שנוכל לתפקד ולעשות דברים.

אחרי שעברנו על הטעיות הנפוצות והבנו שדיאטה לא עובדת, נשאלת שאלה – אז מה כן עובד? איך מתחילים תהליך של ירידה במשקל?

ירידה במשקל זהו תהליך של שינוי וכל שינוי מתחיל במוח שלנו. זאת אומרת, על מנת לעשות את השינוי החיצוני הגופני, עלינו קודם כל לעשות את השינוי הפנימי – מבחינת החשיבה, דפוסי החשיבה, מילים בהן אנחנו משתמשות, אמונות ועוד.

על זה בדיוק נדבר פלורה, קולגה שלי ואני, במפגש מיוחד של 3 שעות שבו נחשוף דרך שונה לחלוטין של הרזיה שעובדת אחת ולתמיד!

פלורה בעצמה השאילה מעצמה למעלה מ-60 קילו על ידי שינוי החשיבה לאחר שנים רבות של ניסיונות לרדת במשקל עם דיאטות.

כל הפרטים לגבי המפגש – מה הולך להיות שם, למי הוא מיועד, כמה הוא עולה, איפה הוא מתקיים ועוד תוכלו למצוא כאן בקישור:

http://www.dianabenzvi.com/landing/think-thin-creating-the-winning-identit

 

דיאנה בן צבי

מורת דרך להגשמה עצמית 


אודות דיאנה בן צבי


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/36066/שלוש-הטעויות-הנפוצות-של-האנשים-שמנסים-לרזות