משחק הרטרו הטוב בכל הזמנים פקמן | Publisher

משחק הרטרו הטוב בכל הזמנים פקמן

פורסם בתאריך 11/14/2012 ע"י asi levi בקטגוריה אינטרנט ומחשבים

הדפס מאמר

 אין ספק שפקמן התווה את הדרך והיה מחלוצי משחקי הארקיד, אמנם הוא היה הראשון אבל אף פעם הוא לא נשכח מעולם משחקי המחשב, דווקא עתה יש נהירה שכזו לחזור בחזרה אל משחקי העבר הבלתי נשכחים. בראש ובראשונה היא החזרה אל פקמן, המשחק שהוא אב כל משחקי הארקיד וסימון הדרך לשאר המשחקים.
תמיד יהיו שינויים מהפכניים במשחקי המחשב ובכלל אבל גם תמיד נרצה לחזור למחוז ביתנו, לדברים הישנים אשר עשו לנו את הילדות כל כך מאושרת. השיא הראשון במשחק, שבירת השיא שלאחריו, הידע באיך לנצח את המשחק והצ\'יטים שעזרו לנו לנצח. היום כבר שגדלנו, אנו נזכרים בזאת והכמיהה לתחושה היא הרצון העז שלנו לשלוות הנפש שהייתה לנו אז. לכן, כיום המשחק של פקמן קיים ועודנו חי ובועט ברשת האינטרנט ובמשחקי הONLINE. רבים רוצים לחוש את אותן אמוציות שחוו אז, לכן רבים משחקים במשחק הזה, ולכן הוא מוגדר כמשחק הרטרו הטוב יותר בכל הזמנים.
למשחק פקמן הומצאו יותר מ-30 גרסאות של משחקים, ישנם אין ספור אתרים אשר הוקמו למטרת הזכרתו ותודעתו של המשחק שלא ישכח מעולמינו, שלל אתרי משחקים נותנים מקום נכבד למשחק אצלם בדפים, המוני אנשים עדיין אוהבים לשחק במשחק האהוד כל כך. משחק שמוציא את כל המתח שאנו נקלעים אליו ביום יום ופשוט נזכרים בעבר המתוק.
המצאת גרסאות אחרות למשחק הפקמן לא אומרת שאין גרסאות אלו הן לא טובות, נהפוך זאת, דווקא שיש מגוון משחקים ישנן המון אופציות לראות ולבדוק לאיזו גרסה אתה דווקא מתחבר.
ישנם אלמנטים שהשתנו במגוון הגרסאות אבל צורת המשחק ושיטת המשחק לא השתנו, אולי רק צבעים או אוייביו של הפקמן הצהוב, אותו דמות שהומצא ממגש פיצה עם משולש חסר.
אם אתה אוהב משחקי רטרו אין ספק שהמשחק הזה הוא כבר אצלך במועדפים אבל אם עוד לא שיחקת בפקמן כאשר אתה כבר בוגר, אין ספק שתחווה את החוויה של אותו ילד קטן ותמים מול המסך השמן, רק אתה ושעות רבות של אושר והנאה אין סופית שלא נגמרת, אותה ההרגשה של הילד שהיית.


אודות asi levi


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/35486/משחק-הרטרו-הטוב-בכל-הזמנים-פקמן