הזנב הארוך שהזניק את גוגל לראש עסקי הפסום המקוון | Publisher

הזנב הארוך שהזניק את גוגל לראש עסקי הפסום המקוון

פורסם בתאריך 03/13/2008 ע"י עופר שושני בקטגוריה אינטרנט ומחשבים

הדפס מאמר

 

<p class="\\"MsoNormal\\"" style=""margin: "><span lang="\\"HE\\"" style=""font-size: ">

 

 

 

<p class="\\"MsoNormal\\"" style=""margin: "><span lang="\\"HE\\"" style=""font-size: ">שתי ענקיות אינטרנט אחרות אשר במשך שנים לוטשות עיינים בקנאה לעבר גוגל, מנסות להתחרות בה בעצמן. ליאהו יש מנוע חיפוש מצויין משלה, והיא מפעילה תוכנית מפרסמים דומה לזאת של גוגל, אך ללא הצלחה מרובה. תוכנית המפרסמים שלה עדיין משתרכת הרבה מאחורי זו של גוגל. גם מייקרוסופט רוצה חלק מן העוגה, אך בניגוד ליאהו לה אין אפילו מנוע חיפוש ראוי לשמו, ובכל מה שקשור לפרסום מקוון היא למעשה לא קיימת. בחודש שעבר רכשה מייקרוסופט חברה ישראלית שמתמחה בפיתוח אלגורימים מתמטיים שאמורים למקד ולהציג את הפרסומות בצורה אופטימלית לגולש בתקווה שהמוצר החדש יתן זריקת מרץ לפלטפורמת הפרסום המקוון שלה, אך עד שתתחיל להראות סימנים של ממש שמנוע החיפוש שלה יתקרב לאיכות של המנועים של גוגל ויאהו, ספק אם זה יקרה.

 

 


אודות עופר שושני


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/35/הזנב-הארוך-שהזניק-את-גוגל-לראש-עסקי-הפסום-המקוון