רבי יקר - האם מותר לערוך השכרת מתנפחים? | Publisher

רבי יקר - האם מותר לערוך השכרת מתנפחים?

פורסם בתאריך 10/17/2012 ע"י מורן אופיר בקטגוריה דת ואמונה

הדפס מאמר

 

חתונה מהחלומות

איך היום עושים רושם בארוע? ללא כל שמץ של ספק זאת אחת ההתלבטויות המשמעותיות שכל מארגן ארוע מחפש עליה מידע בטרם ארגון האירוע הגורלי. לתהייה זו אין פתרון אחד, עם זאת בתקופה זו יש מגוון דרכים יצירתיות המאפשרות לייחד את האירוע ולעשות אותו לאגדי וליותר מרק טקס רגיל. לאטרקציות הכי חמות! http://www.krembo4u.co.il/השכרת_מתנפחים.

כיצד כדאי לעורר רושם במסיבה?

ישנם מספר דרכים שיכולים להפוך את היום שלכם לאגדי, אך יתרה מזאת חשוב לחשוב אילו מרכיבים הכי מרכזיים לך במסגרת כל הכסף המיועד לאירוע, האם מדובר במשהו כמו הקינוחים או הבגדים? על אילו אלמנטים תהיו מוכנים לשים בצד ולוותר במידה והתקציב ייגמר?

בנוסף על הדברים היום יומיים שרואים תמיד בחתונות גדולות, יש לא מעט רעיונות יצירתיים שהגיעו בשנים האחרונות וצוברים תאוצה. לדוגמה, מנות מעוצבות, להקות מפורסמות ואלמנטים נוספים. אולם בלי קשר לשילוב שתעשה סופר חשוב שלא תשכח שבנוסף אליך יש הרבה אורחים, בגלל זה רצוי לקלוע למכנה הרחב ביותר.

השכרת מתנפחים

נוסף על בחירת מיקום הארוע, שבלי ספק היא חשובה ביותר, מומלץ לחשוב בנוסף על התפריט שיהיו באירוע. בין אם זה בחתונה קטנה או רק במסיבת גיל שנה לילדה, רכיבים אלה הם חשובים יותר ממה שחשבת ומסיבה זו בדיוק, מומלץ לחשוב עליהם לעומק.

תפריט האירוע מהווה את הלב של הערב ובדרך כלל הוא העניין הכי חשוב לרוב האורחים. רגע לפני ההחלטה על המנות המרכזיות מומלץ שתחשוב מי הם רוב המוזמנים. נערים או לחילופין בוגרים? הלוא לכולם מתאים את אותו האוכל ומעבר לכל ספק לא כל מנה עיקרית שמגישים בבריתה תתאים לחתונה אקסקלוסיבית.

המוסיקה בארוע היא ללא ספק חשובה, הרי היא תשפיע ותקבע אם האירוע יהיה חלש או שיהיה מעולה וכיפי. בסיום האירוע אם האורחים יוצאים עייפים וחסרי נעלים אז הדיג\'י עשה עבודה מעולה. נקודה נוספת למחשבה היא בחירת הפלייליסט של האירוע, יש זוגות שפשוט משאירים ללהקה לקבוע את רשימת השירים, אך אם העניין מאוד חשוב עבורך מומלץ מאוד שתכווין בצורה מדויקת למה שבאמת חשוב לך.

לפני סיום, אם יש לך עדיין התחבטותיות לגבי הפקת האירוע ואתה צריך אינפורמציה מקיפה יותר, כדאי שתבדוק עם לקוחות קודמים או לחילופין תבדוק באתר שלנו ותנסה לחשוב מה אתה ממש אוהב שראית באירועים בשביל שתיהיה מרוצה מהבחירות שתקבל.

אודות מורן אופיר


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/34671/רבי-יקר-האם-מותר-לערוך-השכרת-מתנפחים