על זומבה ואיך הכל התחיל | Publisher

על זומבה ואיך הכל התחיל

פורסם בתאריך 09/14/2012 ע"י דיאנה בן צבי בקטגוריה התעמלות

הדפס מאמר

 העולם הלטיני תמיד היה מלהיב ומרתק, והנה הוא מפתיע אותנו עם עוד סגנון חדש, מיוחד, כיפי, אנרגטי וסוחף, סגנון שנקרא זומבה.

אז מה זה זומבה ואיך הכל התחיל?

זומבה זה אירובי דאנס במקצבים לטיניים סוחפים כמו: סלסה, צ\'ה צ\'ה, קומביה, מרנגה, פלמנקו ועוד, בשילוב עם מקצבים בינלאומיים כמו ריקודי בטן והיפ היפ, ואת כל זה משולב עם כושר, פיטנס.

המושג זומבה הומצא בשנת 1999 ע"י בחור בשם אלברטו פרז ,הידוע בכינוי בטו.

בטו היה רקדן מגיל מאוד צעיר. הוא היה מעביר שיעורי אירובי בקולובמיה. יום אחד הוא הגיע לשיעור וגילה ששכח את המוזיקה שלו. מיד הוא שלף כמה דיסקים שהיו לו בתרמיל, דיסקים עם מכלול השירים שהוא אהב לשמוע בחיי היום יום, שירים במקצבים לטיניים מסרתיים כמו קומביה ומרנגה והתחיל לאלתר את השיעור. מתוך אלתור הממהפכני הזה נולד קונספט חדש של פיטנס, קונספט  אנרגטי, וכיפי באווירה של מסיבה - זומבה.

שיעור זומבה הפך להיות שיעור כושר הכי פופולארי ממש תוך זמן קצר.

לאחר ההצלחה הגדולה שלו בקולומביה, בטו החליט להביא את הסגנון החדש והסוחף לארצות הברית. הוא הלך לעשרות חדרי כושר ברחבי ארצות הברית במטרה להחדיר את הסגנון החדש והמרתק אך קיבל סירוב אחרי סירוב.

אז הוא החליט להציע את השיעור בחינם. זה היה מהלך מוצלח.

אנשים התחילו לבוא לשיעורים בהמונים עד שתוך כמה חודשים זומבה הפך להיות הסגנון המבוקש והאהוב ביותר בארצות הברית.

שני יזמים יהודים ראו את ההצלחה של הסגנון המרתק והאנרגטי זומבה ואהבו את הנוסחה המנצחת של בטו: "מוזיקה, פשטות וכיף!". הם רשמו  את זומבה כסימן רשום והחתחילו להכשיר מדריכים בהדרכת בטו.

 

ב-2003 חברת קלוגס פנתה לבטו כדי לפתח קמפיין ל- wellness עבור השוק ההיספאני. זו הייתה ללא ספק אחת הנקודת המפתח עבור זומבה. בטו יצר קלטות DVD שהביאו לצמיחה מדהימה של זומבה.

ב-2006 Mark Barnet  ממפיקי תוכניות הטלוויזיה "הישרדות" ו"המתמחים" נכנסו לשותפות  עם חברת זומבה והרחיבו את זומבה ממותג אירובי דאנס למותג בינלאומי של אופנה, בידור והנאה לכל המשפחה.

 

זומבה התפשט ממש כמו אש בשדה קוצים והיום הוא מועבר בלמעלה מ- 100 מדינות בעולם, עם 5 מיליון מתאמנים בכל שבוע.

טרנדים בתרגול גופני באים והולכים אבל נראה שזומבה הוא הסגנון היחיד אשר משפיע ביותר בעולם בתחום האירובי היום וכך גם ישפיע בעתיד.

אז מה זה בעצם זומבה? ולמה דווקא זומבה?

על זה בדיוק אנחנו הולכים לדבר בפוסט הבא, על זומבה ועל יתרונותיו הרבים.

http://www.DianaFunFitness.com

לקבלת  קורס "צעדים בסיסיים של כושר בכיף - 10 שיעורים בוידאו - צעדי  בסיס של סלסה וצ\'ה צ\'ה, כנסו לאתר עכשיו, תרשמו שם ומייל בתיבת הרישום שמופיעה בצד שמאל של האתר וכבר למחרת תתחילו לקבל את השיעורים



אודות דיאנה בן צבי

דיאנה כושר בכיף http://www.DianaFunFitness.com לקבלת קורס \\\"צעדים בסיסיים של כושר בכיף - 10 שיעורים בוידאו - צעדי בסיס של סלסה וצ\\\'ה צ\\\'ה, כנסו לאתר עכשיו,תרשמו שם ומייל בתיבת הרישום שמופיעה בצד שמאל של האתר וכבר למחרת תתחילו לקבל את השיעורים


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/34001/על-זומבה-ואיך-הכל-התחיל