קריית שמונה קוראת לכלל הציבור להגיע למשחק נגד באטה בוריסוב | Publisher

קריית שמונה קוראת לכלל הציבור להגיע למשחק נגד באטה בוריסוב

פורסם בתאריך 08/27/2012 ע"י asi levi בקטגוריה כדורגל

הדפס מאמר

 בשלישי 21:45 ב 28.8.12 ייערך משחק הגומלין של קריית שמונה מול באטה בוריסוב בפליי- אוף ליגת האלופות.
שחקניה של קריית שמונה עורכים את האימון המסכם כפי הנראה, גילי לנדאו יעלה 3 חלוצים לרחבה את ברק בדש, שמעון אבוחצירא ולאסלו לאנצ\'ה. צפויים גם לעלות ארבעה להגנה.


מחירי הכרטיסים באצטדיון רמת גן יעלו ממש כמו משחק רגיל 40 ₪ לילד ו-80 ₪ למבוגר. תצאנה הסעות בחינם מקריית שמונה היישר אל אצטדיון רמת גן.


המנכ"ל של קריית שמונה מר אדרי, מבקש מכלל הציבור שאוהב ספורט וכדורגל לבוא ולתמוך בקריית שמונה שכן היא לא רק מייצגת עצמה כקבוצה לעיר אלה את כל מדינת ישראל.


כאשר קבוצה עולה לשלב כזה בליגת האלופות יש כאלו ששונאים את הקבוצה עצמה ומייחלים לה לכישלון, אך לכלל האוכלוסייה נראה הדבר כי הקבוצה היא מייצגת אומה שלמה ומאחלים לה ניצחון ועלייה לשלב הבא. יוסי אדרי בעצם היה המנכ"ל היחידי שאמר זאת בריש גלאי, הרי שמדובר פה בסטאטוס של קבוצה ממדינה ולא רק ייצוג העיר שלה.
גם כאשר בתקופות הכי טובות של מכבי ת"א בכדורסל ובלקיחות הגביע שלה, כל ישראל הייתה מרותקת למרקע הטלוויזיה וצמאה לניצחון המיוחל.


אז למה בעצם אין עוד צופי ואוהבי ספורט שכן ילכו לעודד את הקבוצה קריית שמונה ולמה המנכ"ל צריך לבקש זאת כאילו זו טובה אישית?


בזמנו כאשר היה גמר חשוב מאד אוהדי מכבי תל אביב שלמו כרטיס ליציע של בית"ר ירושלים רק כדי לצפות במשחק המכריע בין בית"ר י-ם להפועל תל אביב ולקוות להפסד מצידה של הפועל, כך זה גם היה ההפך, אוהדים של מכבי חיפה ובית"ר ירושלים שילמו כרטיס אפילו במחיר מופקע מספסרים רק בכדי לראות את הדרבי ולייחל הפסד להפועל תל אביב שהייתה כל כך שנואה באותה תקופה.


למה כיום אי אפשר להפוך את אותו הרגל פשוט משנאה להרגל טוב של אהבה ללאום ולמדינה ולתמוך בקבוצה הזו מול יריבה מן העולם רק כדי לתת לה חיזוק חיובי ולדחוף אותה היישר לניצחון שתישא פרי בגאווה ואולי נראה אותה בשלבים המאוחרים יותר.


נכון שהקבוצה שנואה בקרב הרבה אוהדים ואינה נמנית בין שאר הקבוצות האהודות משנים למרות שהיא האלופה, אבל עדיין כאשר היא עולה לשחק מול יריבה מחו"ל היא כבר משקפת לאום שלם שעומד מאחוריה עוד בהמנון הלאומי התקווה וכלה גם בצורת המשחק ובקהל הססגוני של מדינת ישראל.


אודות asi levi


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/33586/קריית-שמונה-קוראת-לכלל-הציבור-להגיע-למשחק-נגד-באטה-בוריסוב