אופניים חשמליות | Publisher

אופניים חשמליות

פורסם בתאריך 07/29/2012 ע"י אבי ביטון בקטגוריה בריאות וכושר

הדפס מאמר

למה להשקיע מאמצים בדיווש למרחקים? אופניים חשמליות יעשו זאת בשבילכם. נכון שמדובר באופניים שמיועדות בעיקר להתניידות ותנועה, פחות לטיולים, אפילו פחות לטיולי שטח. אך מדובר בפתרון מצויין לשעות העומס בערים ולקפיצות קלות לקרבת מקום. כל זאת מבלי לבזבז דלק יקר ולתרום לזיהום האוויר ההולך ומחמיר גם ככה. אופניים חשמליות כיום, בניגוד לעבר, מעניקות חוויית נסיעה חלקה ונעימה בכל איזור ובכל שטח, הנסיעה עליהן נעימה כאשר הרוח מכה על פניכם במהירות של עד 25 קילומטר לשעה והן יעילות במיוחד. אופניים חשמליות עובדות על סוללה שמספיקה לנסיעה של עד 40 קילומטרים בערך, טווח מכובד לכל הדעות. אך ברגע שהסוללה נגמרת, או סתם כך כי בא לכם, ניתן להשבית את המנוע ולהתחיל לפדל, ממש כמו כל זוג אופניים רגיל. השילוב ה "היברידי" הזה, מעניק מגוון אפשרויות נסיעה משולבות או לפי בחירתכם, לפי כמות המאמץ אותו תרצו להשקיע וכמות הסוללה בה תרצו להשתמש.


לגוף, לנפש ולאיכות הסביבה


במידה ואתם משתמשים באופניים לצורך פעילות ספורטיבית, אופניים חשמליות יתאימו בדיוק לכם. למה, אתם שואלים. בדיוק מהסיבה שתוכלו לפדל ולפדל עד כלות נשמתכם. וברגע שמאסתם בפידול וסיימתם עם מתיחות קלות תוך כדי רכיבה ופידול הולך ומאט, ניתן להשתמש במנוע של האופניים לנסיעה חזרה. בדרך כמובן תהנו ממשב רוח מרענן שיחד עם זיעתכם שנוצרה בעקבות המאמץ הפיזי, יקרר את גופכם ויעניק לכם חיוניות מחודשת, לפחות עד אשר תגיעו למקלחת. ניתן גם להשתמש באופניים אלו כדרך הגעה למסלולי ריצה וספורט. בניגוד להרבה אנשים שנוסעים עם מכוניותיהם. גם כאן היתרון בדרך חזרה הוא משב הרוח הקריר ואולי אף חשוב יותר – ללא לכלוך מושבים וריפוד.


לא משחק ילדים


אופניים הם אולי משחק ילדים, אך כאשר מדובר באופניים חשמליות, מדובר בכלי רכב לכל דבר ועניין, המגיע למהירויות גבוהות. אופניים חשמליות לא נועדו לילדים כלל וכלל. מדובר בסכנה ממשית לילדים, שהקאורדינציה שלהם עוד לא מפותחת לגמרי והתפיסה המרחבית שלהם עוד שגויה. גם מבוגרים הרוכבים על אופניים כאלה צריכים להתמגן כראוי. ולפני הכל – קסדה.
 


אודות אבי ביטון


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/32913/אופניים-חשמליות