אימון כושר לילדים – מה זה בדיוק? | Publisher

אימון כושר לילדים – מה זה בדיוק?

פורסם בתאריך 05/20/2012 ע"י tiger-seo ben בקטגוריה התעמלות

הדפס מאמר

אימון כושר לילדים הינו אימון מיוחד שיכול להיערך רק על ידי מאמן כושר אישי ומוסמך העובד עם ילדים והמודע לעולם המיוחד שלהם. בחירת מאמן כושר לילדים צריכה להיעשות תוך רגישות מקסימלית לאופיו של הילד והחיבור בין השניים חשוב במיוחד. אז איך בדיוק עושים את התהליך הארוך הזה? מסתבר שהתשובות לשאלות האלה אינן מסובכות במיוחד.

הרעיון של אימון כושר לילדים מציף את ישראל. בתחילה חשבו שמדובר בטרנד חולף אולם עם הזמן ועם החיים המודרניים גילינו כי ילדים רבים כמהים לפעילות גופנית נכונה ולשבירת השגרה הרעה של מחשב וצפייה מול הטלוויזיה. כאן הנקודה בה אימון כושר לילדים נכנס לתמונה. אימון שכזה חשוב שיעשה אך ורק דרך מאמן כושר אישי ומוסמך שיודע כיצד להתנהל מול ילדים וחשוב מזה, יודע כיצד להפעיל אותם בצורה כיפית ומלאת הנאה.

אם גם אתם החלטתם שהגיע הזמן ל-אימון כושר לילדים סביר להניח כי אתם כבר אחרי שיטוטים רבים ברשת במציאת מאמן כושר אישי לילדים. הרעיון הוא למצוא את האדם המתאים. לשם כך חשוב מאוד לבדוק כאמור את הרזומה של המועמד לשכם תוך הבנה מלאה של אופיו של הילד. מומחים שאיתם שוחחנו טוענים כי התהליך כולו של אימון כושר לילדים ומציאת מאמן כושר אישי שכזה חשוב שיעשה תוך שיתוף הילד בכל שלב ושלב.

הרעיון הוא, כך אומרים, לעבור עם הילד הזקוק ל-אימון כושר לילדים על האתרים השונים, להראות לו את התמונות שבאתרי הבית, להסביר לו על החשיבות הבריאותית של אימון כושר לילדים ולשתף אותו בבחירה עצמה. מאמן כושר אישי לילדים צריך לבחור ביחד עם הילד, כאשר הילד בתמונה קל לנו יותר ואנו יודעים שיש כימיה בין אותו מאמן כושר אישי העוסק ב-אימון כושר לילדים.

בתוך כך אימון כושר לילדים צריך שיהיה מוגדר ותחום. המומחים שאיתם שוחחנו טוענים עוד כי כדאי מאוד ואף מומלץ לעבוד עם הילד תוך גבולות ברורים של זמנים ושעות. כאשר מתחילים תהליך של אימון כושר לילדים יש לוודא שמדובר בשעות וימים קבועים\\, כך תצליחו בדבר חשוב לא פחות, בניית שגרה והתחלה נכונה של איזון בין הגוף והנפש.
 


אודות tiger-seo ben


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/31407/אימון-כושר-לילדים-–-מה-זה-בדיוק