שאולי גרליס | Publisher

שאולי גרליס

פורסם בתאריך 04/18/2012 ע"י איציק מזרחי בקטגוריה עיצוב חוץ ואדריכלות

הדפס מאמר

גריל ומטבחי גינה – לשדרוג החצר וחזית הבית
השטח שמסביב לבית, בין אם מדובר על גינה או על מרפסת רחבת ידיים, תופס את מלוא תשומת הלב בכל הקשור לאבזור, עיצוב ושדרוג החזית.

מלבד מעצבי גינות המתמחים בתכנון הצמחייה, חנויות המתמחות בריהוט גן יוקרתי או בניית דק, פרגולה או גדרות עץ, מהווים גריל ומטבחי גינה את המילה האחרונה בתחום, ומשלבים בהצלחה בין וויזואליות לבין הרחבת השימוש בשטח זה.
גריל ומטבחי גינה מיועדים בראש ובראשונה לחובבי הבישול והאירוח, אשר נהנים לפתוח את ביתם ואת גינתם בפני אורחים ולהרשים אותם.

מעבר לכך, מדובר על אלמנטים המושכים תשומת לב ומעידים על כך שהדיירים בעלי טעם משובח ובקיאים בחידושים בתחום הקולינרי.

אמנם לרבים יש מנגל ביתי, אך גריל ומטבחי גינה לוקחים את המתקן המוכר כמה שלבים קדימה, ומספקים אפשרויות רבות של הנאה ושימושיות בכל מובן.
שהייה נעימה מחוץ לבית
במקום להיכנס שוב ושוב למטבח הביתי או להימנע מלבשל מתכונים ומוצרים מסוימים בשל היעדר מתקן מתאים, מספקים גריל ומטבחי גינה את המענה המושלם לכל צורך שנדרש במהלך בישול בחצר, החל ממקרר, מנדף, צינורות וכבלים, כיור, מבערים, כיריים, להבת ווק, מטגן פלאפל ועוד.

בדרך זאת חוויית הבישול והאירוח מתעצמת והנוחות תופסת את קדמת הבמה. בדרך זאת ניתן גם להימנע מלכלוך הבית או מכניסה אליו שלא לצורך – בעיה שמארחים רבים מנסים להימנע ממנה.
גריל ומטבחי גינה מתאימים מאוד לאלו שאוהבים ומוכנים להשקיע בשהייה שלהם מחוץ לכותלי הבית, ורואים בכך הרחבה של הפעילויות שהוא מאפשר להם לבצע.

מי שבבעלותו בית רחב ידיים ואשר חשוב לו לשמר את התדמית היוקרתית, טוב יעשה אם ישקול רכישת מתקנים אלו, אשר ללא ספק ישדרגו את חזית הבית ואת התפקוד שלו.


אודות איציק מזרחי

איציק מזרחי


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/30524/שאולי-גרליס