איך עובד חינוך גורי כלבים | Publisher

איך עובד חינוך גורי כלבים

פורסם בתאריך 01/08/2012 ע"י קשת לוי בקטגוריה בית

הדפס מאמר

 

מעוניינים לאמץ כלב? מאמצים כלב חדש וכעת ברצונכם לגלות איך מומלץ לטפל בו? ההחלטה להביא כלב הביתה אינה כה קלה ולא מומלץ שתתבסס רק משום חיבה לבעלי חיים. לא מצליחים למצוא מידע על חינוך גורי כלבים? קבלו עכשיו אי אלו עצות שימושיות בנושא כלבים:

קודם כל בדקו שהנכם בשלים למהלך האימוץ, הן מצד השינוי שזה יביא בחייכם ובפעילותכם היומיומית, והן מבחינה כלכלית. משמעותו של כלב בבית טיולים 3 פעמים ביום, מזון מיוחד, ומתן של אהבת אינסוף.

ובנוסף, כלבים כרוכים בכל מיני הוצאות, קבועות וארעיות, לוטרינר, אוכל יבש, ציוד כרצועות וטיפולים רפואיים במקרים כמו תאונה ומחלה. במידה ואתם לא מסתדרים על זה, כנראה שעדיף שתחסכו מהכלב ומעצמכם את האכזבה והסבל המיותרים ותוותרו על אימוץ הכלב לשנים הקרובות.

לעולם העדיפו כלבים מכלביה על פני כלבים מאדם פרטי שמגדל – כלב גזעי ממגדל תמיד מוצא בית, בעוד שהכלביות בארצנו מלאות עד אפס מקום בעשרות אלפי כלבים מדהימים. כלביות ועמותות רבות ממיתות בעלי חיים אשר נמצאים במקום אחרי פרק זמן מסויים, וגם העמותות שאינן מוכנות ללכת לפעול כך בדרך כלל אינן מסוגלות לספק לכל כלב טיפול מקיף וצמוד בגלל עומס העבודה. אימוץ מכלבייה יאפשר לכם להביא את חברכם הטוב החדש מתוך מגוון אדיר ונוסף על כך, כלב שתוציאו מכלביה יעניק אהבה רבה גם כתודה מכיוון שהצלתם אותו.

להביא גזעי או מעורב? בעוד שכלבים גזעיים מעניקים לבעליהם מעמד ויוקרה, המעורבים נוטים כמעט תמיד להיות חכמים יותר, נוטים להיות בעלי אורך חיים רב יותר ולוקים פחות בבעיות בריאות.

הכלב כבר בבית? אל תזניחו את המשימה לאלפו. כלב אשר עבר אילוף טוב הוא כלב מאושר, וכשמצבו המנטלי מאוזן, גם לבעליו טוב יותר לחלוק את סביבת המחייה.

מעוניינים לגלות הכל על אילוף גורי כלבים?
עברו עכשיו לאתר, בו תוכלו לקרוא את כל האינפורמציה בנושא גידול כלבים, טכניקות אילוף, עצות שימושיות, והמלצות וטרינרים מומחים, מאלפים מומחים, סוגי מזון וצעצועים.

אודות קשת לוי


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/27642/איך-עובד-חינוך-גורי-כלבים