ליהנות ממתנות מפנקות ורומנטיות במיוחד | Publisher

ליהנות ממתנות מפנקות ורומנטיות במיוחד

פורסם בתאריך 06/27/2011 ע"י userma userma בקטגוריה קניות ומכירות ברשת

הדפס מאמר

ליהנות ממתנות מפנקות ורומנטיות במיוחד.


יום הנישואין שלכם בפתח? יום ההולדת של אשתך מתקרב ואתה בלחץ כי אינך יודע איזו מתנה תקנה לך? אין לך מה לחשוש עוד. מתנות שהינן חבילות רומנטיות, מלבד העובדה שהן מקוריות, הן מצליחות לפנק את שני בני הזוג ולספק אווירה, חוויה בלתי נשכחת ומתנה מושקעת ואיכותית.

מתנות שהן חבילות רומנטיות.

אז אילו מתנות שהן חבילות רומנטיות ניתן לרכוש בכלל? ובכן, אדם אשר מעוניין לרכוש מתנת חבילות רומנטיות נהנה ממגוון רחב של אפשרויות כמו למשל: ערב צרפתי – ערב זה מתאים למי שמעוניין שההפתעה תגיע אליו הביתה. מתנה זו כוללת בתוכה הגעה של זוג מטפלים אשר מגיעים עם מיטת עיסויים ושמנים ומפנקים את הזוג בעיסוי חלומי. בנוסף לכך, נהנים הזוג מפלטה טעימה של גבינות משובחות, לחמים עסיסיים ויין משובח.

אחת מהחבילות הרומנטיות המפורסמות ביותר שישנן היא חבילת הלילה בצפון. בחבילה זו הזוג מתחיל את יומו ברכיבה על טרקטורונים(חוויה ייחודית, מרגשת ומלאת אדרנלין). הזוג בוחר את המסלול בו הוא מעוניין לרכב, כלומר, הזוג יכול לבחור את הנוף אותו הוא מעוניין לראות. הרכיבה כוללת בתוכה גם פינוקי שטח כגון: תה מתקתק ועוגיות פריכות. לאחר מכן חוזר הזוג אל תוך צימר רומנטי משגע בנושא ניתן למצוא את טלוויזיית LCD, מערכת קולנוע ביתית, ג'קוזי, מיטה נוחה ומקושטת, מכונת אספרסו ובחוץ נוף משגע, ערסלים, סאונה, מנגל וכל הפינוקים האפשריים שיאפשרו לזוג ליהנות ולנפוש על הצד הטוב ביותר

מתנה רומנטית נהדרת נוספת היא ספא זוגי שכוללת בתוכה גם לינה. מתנה זו מאפשרת לבני הזוג ליהנות מעיסויים שונים בני 45 דקות בערך. לאחר מכן ייהנו הזוג מאירוח בתוך חדר לינה מפואר אשר מאובזר במיטב הטכנולוגיה(מה שמאפשר לזוג ליהנות בדיוק כפי שמגיע לו). יום למחרת הזוג קם אל ארוחת בוקר שמוגשת במסעדת המקום כשהוא יכול ליהנות מכל מתקני הספא שיש במקום.

לסיכום.

לאחד מכם יש יום הולדת? יום הנישואים מגיע ולאחר מספר שנות נישואים אינכם יודעים כיצד ניתן לטבל מעט את מערכת היחסים? כיום ניתן לרכוש ליום הולדת חבילה מסוג חבילות רומנטיות ואפילו סתם ללא סיבה את המתנה המיוחדת של לילה בצימר, בספא ואפילו רכיבה על סוסים לאורך קו הים. אל תפספסו את האפשרות הנהדרת של חוויה אותנטית נהדרת של פעם בחיים.


(חבילות רומנטיות)
 


אודות userma userma


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/21953/ליהנות-ממתנות-מפנקות-ורומנטיות-במיוחד