שיטות הסרת שיער נפוצות | Publisher

שיטות הסרת שיער נפוצות

פורסם בתאריך 05/18/2011 ע"י יעל מלמד בקטגוריה ניתוחים פלסטיים

הדפס מאמר

רוצים גוף מושלם בקלי קלות? בארצנו החמה, פעמים רבות האקלים כמעט ודורש מאיתנו ללבוש בגדים קצרים ככל האפשר. הבעיה, שהרוב הגדול היו מעדיפים אילו חלקים מסויימים בגופנו היו נראים טיפ-טיפה יותר טוב. זו אחת הסיבות שבגללה כל-כך הרבה אנשים מגיעים להחלטה לעשות ניתוח פלסטי - כדי לשדרג מעט את הנתונים הטבעיים שלהם - בחירה או צעד, שכאשר מבצעים אותו כהלכה, אף יכול להוביל לשיפור הביטחון העצמי.

הבחירה לעבור ניתוח קוסמטי זו החלטה קשה וגדולה, כזו שדורשת הרבה כוחות נפשיים, סיבולת פיזית ובתקופת ההבראה, גם סבלנות רבה. חשוב מאד שתבחרו ברופא ידוע, מקצוען שאתם הייתם מוכנים ללכת אחריו בעיניים עצומות והיכנסו לתוך התהליך רק, אבל רק כאשר אתם שלמים במאה אחוז עם בחירתכם, משום שכל שינוי בגופכם הוא הרי שינוי סופי.

מה כדאי לשאול כשמתכננים לעבור טיפול אסתטי, ומאילו דברים חשוב להיזהר? מחפשים IPL הסרת שיער? הנה כמה טיפים מועילים שיאפשרו לכם לקבל את הטיפול הטוב ביותר:

- לניתוח אף:
מבין כל הניתוחים הפלסטיים, ניתוח באף נחשב לאחד הניתוחים הקשים ביותר לביצוע לכן, חשוב ביותר לבחור ברופא ידוע, אחד שאתם יכולים לסמוך עליו בעינים עצומות גם אם המחיר שהוא גובה גדול יותר.

- אחרי שעוברים את הניתוח באף יש לנשום נשימות עמוקות. נשימה בצורה הזו לרוב יכולה לעזור בהפחתת כאבים ולעתים גם בהורדת הסיכוי להופעת חום אחרי הניתוח.

- ניתוחי חזה: בקשי לבחון את תיק העבודות העדכני של המומחה שאצלו בחרתן לעבור את הטיפול, כך תוכלו להתרשם מיכולותיו ולראות תוצאותיהם של ניתוחים אשר ביצע.

- מומלץ ביותר שלא להפעיל לחץ על הזרועות או החזה אחרי ביצוע הגדלת חזה, מכיוון שזה עשוי לגרום להתרחבות הצלקות.

- טיפול פנים: אחוזי חומצת אלפא-הידרוקסי אשר מותרים לפי חוק לשימוש אצל קוסמטיקאיות ובמכונים הם עשרה אחוזים. פילינג עם חומרים עם ריכוז גבוה מזה של חומצות אלפא הידרוקסי מותר בחוק רק על-ידי רופא.

- כדאי מאד להימנע מעישון כ-3 שבועות הן לפני והן אחרי שעוברים מתיחת פנים, משום שעישון מפריע ל קרישה ומעכב את ההבראה של הגוף והעור מההליך.

תחום הרפואה האסתטית הוא תחום מורכב ומעניין, אם תרצו לשמוע עוד על נושא הסרת שיער או הסרת שיער בלייזר מחירים, מומלץ מאוד לבדוק את המאמרים הבאים שלנו המתפרסמים באתר http://www.tvbn.co.il/. הכי חשוב שתעברו את הטיפול על הצד הבטוח ביותר ושהתוצאות יהיו לרוחכם. רק בריאות!

אודות יעל מלמד


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/20984/שיטות-הסרת-שיער-נפוצות