איך בוחרים טבעת אירוסין? | Publisher

איך בוחרים טבעת אירוסין?

פורסם בתאריך 03/23/2011 ע"י תמי לוי בקטגוריה כללי

הדפס מאמר

הגיע הרגע לעלות דרגה במערכת היחסים עם בת זוגתך... עכשיו השאלות הנפוצות מתחילות להציף את ראשך: לאיזה תקציב עליי להערך? איך אדע מה מידת האצבע שלה? איך אדע איזו טבעת היא תאהב מבלי שתדע? איך אדע להעריך כמה שווה טבעת האירוסין שמציעים לי לקנות? על מה להסתכל כשאני בודק את טבעות האירוסין השונות והמגוונות? לפי מה נקבע ערך יהלום? היכן מומלץ לקנות טבעת אירוסין? עכשיו, קח נשימה עמוקה... אנחנו כאן על מנת ללוות אותך.
להלן מדריך לקניית יהלומים וטבעות אירוסין, מודל פשוט שיכול לעזור לך, מודל ארבעת ה-C המתאר את הקריטריונים להערכת יהלום אשר יסיע לך בקניית טבעת אירוסין מושלמת
ניקיון | Clarity:
ככל שרמת הניקיון מפגמים גבוהה יותר, ערך היהלום גבוה יותר. רמת הניקיון הגבוהה ביותר היא IF ורמת הניקיון הנמוכה ביותר היא P3.
צבע | Color: ככל שצבע היהלום לבן יותר ערכו גבוה יותר. הצבע היפה ביותר הוא D וככל שליהלום גוון צהוב יותר ערכו יורד.
ליטוש | Cut:
קיימות כמה צורות ליטוש יהלום. היהלום העגול הוא הנפוץ ביותר. אך לא פחות חשובה היא הפרופורציה, הסימטריה וגימור היהלום.
משקל - קארט | Carat:
ככל שמשקל היהלום גדול יותר ערך היהלום עולה. הסיבה לכך היא נדירותם של אבנים אלו.
כמה טיפים נוספים בשבילך על מנת שתישן טוב יותר בלילה: העובדה שרכשת טבעת אירוסין לא אומרת שאתה מתחתן עם החברה ממנה קנית את טבעת האירוסין, יחד עם זאת מוטב להיות בטוח גם כאן וודא כי המקום ממנו רכשת הוא בית עסק אמין בעל רישיון עסק ורישיון לעסוק בסחר יהלומים ומכירתם ללקוחות פרטיים. כמו כן מומלץ לבקש תעודת אחריות ממעבדה גמולוגית חיצונית וניטרלית. קח בחשבון כי תעודה מסוג זה יכולה להיות כרוכה בתשלום נוסף, אך תעזור בהמשך החיים לצורך ביטוח ושקט נפשי עבורך ועבור בת זוגתך. מעבר לכל האישורים המקצועיים יש להתחשב גם בתחושותיך לגבי בית העסק בדומה לכל רכישה, גם בבחירת טבעת אירוסים חשוב שתבטיח לעצמך כתובת לחזור אליה. וודא שניתן להחליף את הטבעת לאחר הקניה. בית עסק מקצועי יספק שירותים גם לאחר הקנייה, החל בתיקון הטבעת (הרחבה, הצרה וכדומה), דרך החלפה הטבעת בטבעת בסגנון אחר וכלה בשירות נוסף שחשוב להבטיח: חידוש הציפוי. קח בחשבון שתכשיט נענד מדי יום עלול להישרט ולהשתפשף עם הזמן, לכן מומלץ לרענן, לנקות את התכשיט והיהלום, לחדש את הציפוי על מנת להשיב את הברק והניצוץ הראשוני שלהם. כדאי שתדעו מראש אם אתם רוצים לענוד את טבעת הנישואים בצמוד לטבעת האירוסים או לטבעת אחרת, כי הדבר ישפיע על סוג טבעת האירוסים שתיבחר: דקה או רחבה, גבוהה או שטוחה. חשוב שתהיה הרמוניה בין טבעת האירוסין לטבעת הנישואים.
הגודל והפרופורציה למשל, משפיעים מאוד, וצריך להקפיד על שילוב נכון בין שתי הטבעות ולבסוף, חשוב שהטבעת תהיה נוחה על האצבע, לא לוחצת מדי, אך גם לא משוחררת לגמרי.
על מנת להיות בטוח במידה - טיפ שלמדנו מלקוחות שלנו הוא: לקחת טבעת מקופסת התכשיטים של אהובתך ולהביא אותה יחד איתך לבית העסק.
ב-ה-צ-ל-ח-ה
 


אודות תמי לוי

תמי לוי וינטי תכשיטים www.vinetijewls.co.il


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/19155/איך-בוחרים-טבעת-אירוסין