רעיונות ליום הולדת 60 או 70 - שלושה גורמים להצלחה. | Publisher

רעיונות ליום הולדת 60 או 70 - שלושה גורמים להצלחה.

פורסם בתאריך 02/23/2011 ע"י ilan sandel בקטגוריה תרבות הפנאי

הדפס מאמר

מסיבת יום הולדת 60 - שלושה גורמים להצלחה


הפקה של מסיבת יום הולדת 60 מהווה אתגר לא קל. בגיל 60 כבר חווינו מסיבות וימי הולדת רבים, גיל 60 הוא גיל משמעותי לכל אחד ורצוי לארגן מסיבת יום הולדת מקורית. כאשר מארגנים מסיבת יום הולדת 60 יש לאפיין את הקהל. מי הם בעלי האירוע ומי יהיו המוזמנים. את המסיבה נתאים לקהל היעד, לכל סוג של קהל מתאימה תוכנית שונה ואולי גם אוכל שונה.


מסיבת יום הולדת 60 - כללי הזהב לארגון המסיבה

• קביעת התקציב - קביעת התקציב הוא הבסיס שעליו נבנה את ארגון המסיבה. לפי התקציב נוכל להתאים את מיקום האירוע, את התוכנית ואת האוכל.

• אוכל - האוכל הוא מרכיב מרכזי בכל מסיבת יום הולדת 60. לא כולם אוהבים את אותו הסוג של האוכל, במיוחד אנשים מבוגרים. רוב המבוגרים מעדיפים, לדוגמה, ארוחה בעלת תפריט עשיר ומגוון על פני אוכל גורמה המוגש כדוגמיות בלבד. לפי קהל היעד נקבע את סוג האוכל ואת השתייה. האם נגיש שתייה חריפה? זה תלוי כמובן באפיון המשתתפים.

• תוכן - התוכן של יום הולדת 60 ייקבע גם הוא לפי אפיון המשתתפים. אם בעל השמחה הוא לדוגמה שופט מכובד ואורחי המסיבה יהיו שופטים ואורחים מכובדים, ברור שתוכן המסיבה לא יהיה הופעה של רקדנית בטן. את התוכן נתאים לגיל האורחים, למעמד, להשכלה ולתקציב.


רעיונות ליום הולדת 60 - טיפים ורעיונות למסיבה

• ככל שהתוכן של מסיבת יום הולדת 60 יהיה מגוון יותר כך יגדלו סיכויי ההצלחה של המסיבה, לכן רצוי לחשוב על כמה סוגי תכנים או הפעלות.

• חשוב לא לבחור תוכן למסיבה אשר עלול להביך את האורחים, אפילו אורח אחד.

• אם התקציב מאפשר, רצוי להזמין מפעיל מקצועי. דן חמיצר, החידונאי הוותיק הקים את אתר האינטרנט "חמיצר אישית" ובו הוא, מציע רעיונות ליום הולדת 60: הפעלות מיוחדות ומקוריות עבור מסיבת יום הולדת 60. בין ההפעלות המיוחדות אפשר לבחור חידות היגיון ומחשבה או פיצוח כתב חידה העוסק בגיבור המסיבה. הפעלה מעין זו היא אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לכל מסיבה מוצלחת. דרך כתב החידה אפשר לסקור את ההיסטוריה ואת האירועים המיוחדים בחיי בעל השמחה.

הופעת רקדנית בטן - הופעה של רקדנית בטן בכל מסיבת יום הולדת 60 תלהיב את הקהל ותשחרר את האווירה. חשוב לדעת כי הופעת רקדנית בטן אינה מתאימה לכל אחד.

מספר סיפורים או הרצאת אורח: תוכנית מסוג זה עבור מסיבת יום הולדת 60 תלויה בקהל היעד. אם קהל היעד מתאים זוהי תוכנית מומלצת
 


אודות ilan sandel

המאמר באדיבות אתר חידה אישית


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/18349/רעיונות-ליום-הולדת-60-או-70-שלושה-גורמים-להצלחה