ממה נובע כוחן של פעולות קטנות חיוביות ושליליות? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


ממה נובע כוחן של פעולות קטנות חיוביות ושליליות?

פורסם בתאריך 02/23/2010 ע"י Eip Good בקטגוריה סדנאות | צפיות: 1056 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: שמחה, הצלחה, משמעות, כעס, מריבות / מאבקים, השמנה הרזיה, מאמרים, התחלות חדשות, רצון, חשיבה חיובית, פוטנציאל, רוחניות, פסיכולוגיה, יעוץ, דיאטה, פילוסופיה, חשיבה שלילית, ידע, יעוץ אישי, בחירה חופשית, ריכוז, אימון, מחשבות, אושר, אימון אישי, התקדמות, מחלוקות, ספורט, טעויות

ממה נובע כוחן של פעולות קטנות חיוביות ושליליות?

דע, כי לכל פעולה אפילו הקטנה ביותר שהאדם עושה יש משמעות גדולה. טעות קטנה למרות שהיא קטנה ולמרות שאולי לא רואים איזה נזק היא גורמת, דע כי היא גורמת נזק מאוד גדול. וכן להפך מעשה חיובי קטן, פעולה חיובית בודדת אפילו הקטנה ביותר, אפילו חד פעמית, אפילו רצון חיובי, אפילו רצון לרצות להיות חיובי ולא להתייאש, לכל פעולה קטנה יש לה כוח גדול למרות שהיא נראית אולי כקטנה.


הסיבה לך נובעת משום שטבע האדם הוא שפעולה אחת שלו גוררת פעולה אחרת דומה לה. לכן כאשר אתה עושה מעשה חיובי, חושב בצורה חיובית, מתחיל התחלה חדשה, מתקדם אפילו קצת אל החיוביות, מחזק את עצמך לעשות כל דבר חיובי אפילו את הקטן ביותר, מחזק את עצמך להיות שמח אפילו טיפה אחת יותר, מחזק את עצמך להתחיל להיות שמח יותר, להתחיל לפעול בצורה חיובית, פעולה זו תהיה הקטנה אשר תהיה, תגרור אחריה בהכרח מעשה חיובי נוסף, שיגרור אחריו התקדמות נוספת. כנ"ל הפוך על הצד הפחות חיובי, כי דבר שלילי קטן גורר אחריו דברים שליליים נוספים.


הדברים נכונים אפילו ברמת הרצון והמחשבה. ז"א גם אם אין באפשרותך לעשות את הדבר שאתה רוצה לעשות בשום צורה אפילו לא קצת, עדיין באפשרותך לעשות את הפעולה הקטנה ביותר שאתה תמיד כן יכול לעשות והיא "לרצות". שום גורם בעולם לא יכול למנוע ממך לרצות משהו. נניח לדוגמא שהחלטת להימנע ממחלוקת מסוימת, להתחיל לרזות, לעשות ספורט, להתרכז, לא לכעוס, לחשוב בצורה מסוימת או כל דבר אחר


גם אם אתה במצב שבו אתה לא מסוגל לעשות כלום בכיוון הנכון, גם אם אתה לא מצליח לפעול בכלל, עדיין תעשה את הפעולה הקטנה ביותר שהיא "לרצות". וגם אם קשה לך לרצות... עדיין תמשיך ברצון לרצות, דהיינו לרצות להיות יכול לרצות את x. זכור שכל פעולה קטנה אפילו בודדת תגרור אחריה בהכרח פעולה חיובית נוספת ותסלול לפניך את הדרך להצלחה הגדולה בכל תחום.


יחד עם זאת יש להוסיף ולהזכיר כי יש לאדם בחירה חופשית מלאה ובאפשרותו של האדם לבחור בכל רגע מחדש האם למשוך את עצמו לטוב או אל הפחות טוב. ולכן כשם שצריך לדעת להצליח, כך צריך לדעת לטעות נכון דהיינו לדעת לגרום לכך שהטעות תגרום לך כמה שפחות נזק. ואת זה ניתן לעשות על ידי זה שגם כאשר אתה טועה, עליך לנסות לצמצם ככל האפשר את הטעות שלך ותמיד למשוך את עצמך רק אל הטוב יותר.


לסיכום: הסכנה הגדולה שבדברים קטנים שאינם חיוביים היא מחמת זה שהם מושכים אחריהם דברים נוספים שאינם חיוביים. ומצד שני הפוטנציאל העצום שבחיוביות הוא בכך שפעולה קטנה חיובית גוררת אחריה פעולות נוספות חיוביות. לכן עליך להתחזק בכל כוחך למשוך את עצמך תמיד רק אל הטוב ולהימנע כמה שיותר מהלא טוב. וכל פעולה קטנה חיובית שתעשה, תמשוך אחריה הצלחה גדולה. בהצלחה.

המאמר מאת ידע - הדרך שלך להצליח | להצליח בכח המחשבה

הכנס לאתר וקרא עוד מאמרים על טעויות / שגיאות, השמנה הרזיה, יאוש, קושי ועוד ...

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר