מה הקשר בין יחס ההמרה לבין כמות התנועה באתר שלך | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מה הקשר בין יחס ההמרה לבין כמות התנועה באתר שלך

פורסם בתאריך 11/13/2008 ע"י איתמר בן חור בקטגוריה הקמה וקידום אתרים | צפיות: 1184 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: שיווק רשתי

מה הקשר בין יחס ההמרה לבין כמות התנועה באתר שלך


האם אתה יודע כמה אנשים מבקרים באתר של בכל יום? האם אתה יודע כמה מהם באמת קונים את המוצר שלך או נרשמים לרשימת התפוצה שלך?

זה דבר אחד למשוך תנועה לאתר שלך, אך אם האתר שלך לא מבצע עבורך מכירות אתה כנראה מושך את האנשים הלא נכונים או שהמשפך השיווקי שלך לא בנוי היטב.
בכל מקרה אם אתה לא מייצר מכירות או הצטרפויות לעסק שלך, זה אומר רק דבר אחד – שהאנשים שאתה מושך לא מעוניינים במה שאתה מציע.

האם אתה רוצה לבזבז זמן וכסף כדי למשוך אליך אנשים שבכלל לא רוצים את מה שיש לך להציע – הרי זה פשוט מיותר, כאן המושג יחס המרה נכנס לתמונה.
מהו יחס ההמרה ?
יחס ההמרה הוא נוסחה שאומרת- כמה אנשים נכנסו לאתר שלך לעומת כמה מהאנשים ביצעו פעולה באתר שלך. הוא מאפשר לך לבדוק כמה אנשים קנו את המוצר שלך או כמה אנשים הצטרפו לעסק שלך, יחס ההמרה יכול לשקף למשל כמה אנשים הסכימו לתת לך את הפרטים שלהם ולהצטרף לתפוצה שלך.
דבר ראשון, תקבע לעצמך מטרה, תחליט כמה תנועה את צריך כדי להגיע למטרה שלך.
כמעט כל משווק רשתי שנכנס היום לאינטרנט כדי לקדם את עצמו ואת העסק שלו צריך לשים לעצמו מטרה לצבור לעצמו 20 לידים חדשים ביום.
לידים שהם למעשה אנשים שמעוניינים לשמוע עוד על מה שאתה מציע.
אחר כך תחליט מה אתה רוצה שהאנשים שמגיעים לאתר שלך יעשו – לקנות, ליצור איתך קשר, לתת לך את הפרטים שלהם, לבקש מידע נוסף...
מדידה של יחס ההמרה שלך הוא קריטי להצלחה שלך – כי רק מה שאתה מודד אתה יכול לשפר. אם אתה לא יודע מה הן התוצאות שלך, מאיפה באה התנועה, מי קנה את המוצרים שלך, אתה לא תדע איך לשפר את המצב אם לא תקבל את התוצאות שאתה רוצה.

הכול קשור לניסיון, תבדוק את דפי הנחיתה שלך, את מכתבי המכירה שלך, את המודעות שלך, את הכותרות שאתה כותב, את אמצעי השיווק שלך ועוד.
ברגע שאתה תדע מאפיה באים הלקוחות הקונים, אתה תוכל להתמקד בנישה הזו ולמשוך אליך כמויות של אנשים שמחזיקים את כרטיס האשראי ביד, רק מחכים שתגיד להם איפה ללחוץ כדי לקנות.
אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל שעות של הדרכה ממני בחינם - איך שיווק רשתי עובד




 

אודות איתמר בן חור

איתמר בן חור הוא יזם ומשווק רשתי מקצועי המלמד אנשי שיווק רשתי איך להשתמש בשיווק אינטרנטי כדי להפוך את העסק שלך להצלחה משגשגת. http://www.howmlmwork.net/

איתמר בן חור

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר