מיתוג נכון - הדרך להצלחה כלכלית | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מיתוג נכון - הדרך להצלחה כלכלית

פורסם בתאריך 02/22/2010 ע"י שוקי הרשקוביץ בקטגוריה שירותים עסקיים | צפיות: 1116 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מיתוג, עיצוב גרפי, עיצוב לוגו, פרסום, שפה גרפית, עיצוב קטלוג, עיצוב אריזה



מאת שוקי הרשקוביץ - עיצוב גרפי, פרסום ומיתוג

עצרת פעם לחשוב על הדברים הקטנים בחיים שאתה אוהב. המשקה החביב עליך, נעלי הספורט, מכונית החלומות וכו’. קרוב לודאי שאלו מותגים ידועים כמו נייק, קוקה קולה ומרצדס. האם הסיבה שאנו רוכשים אותם, או מקווים לרכוש אותם הינם השם שלהם או איכותם? התשובה הנכונה הינה 2 הסיבות יחד. מותגים ידועים הם בדרך כלל איכותיים יותר ואנו מוכנים לשלם עבורם הרבה כסף. מותגים חזקים עומדים במבחן הזמן, שורדים משברים כלכליים עולמיים ואף משברים אישיים.
מיתוג נכון הינו מהות העסק שלך. מיתוג נכון יבליט אותך מול המתחרים. מיתוג נכון יוביל אותך להצלחה כלכלית.

עצות ליצירת והקמת המותג שלך:
1. הכן רשימה של מותגים חזקים שאתה מעריך. חשוב על הסיבות שהם כל כך מוכרים.
2. התמקד במותג שלך: מה מבדיל את המותג שלך מאחרים? מה הם הערכים עליו הוא מבוסס?
3. מה היית רוצה שאנשים יחשבו על המותג שלך?
4. האם המותג שלך אמין? אם המיתוג אינו אמין ואינו משקף נאמנה את המוצר - המטרה לא הושגה.
5. מיהו קהל היעד שלך? מה במותג שלך יכול למשוך אותו?
7. האם השילוב של המותג וקהל היעד יצדיק את עצמו מבחינה כלכלית?
8. מיתוג נכון כולל: עיצוב לוגו, בניית שפה גרפית, עיצוב קטלוג חברה, עיצוב אריזה, עיצוב אתר, פרסום ממוקד ועוד.

עד כמה חשוב מיתוג נכון בזמן האטה כלכלית:
מותג חזק ישרוד יותר ממותג חלש. בזמן האטה כלכלית אנשים אמנם מנסים לחסוך אך מעדיפים להוציא כסף על מוצר אמין - שישרוד לזמן ארוך יותר. המיתוג צריך לתת תחושת כוח אף בעיתות של מצוקה כלכלית. מיתוג נכון חייב לשדר חדשנות ורלוונטיות ולזרום עם המצב. אין טעם לנסות להשיק מותג יוקרתי בעת כזו- אלא אם כן קהל היעד בנוי ומעוניין במותג כזה בתקופה זו. מותג חייב להתאים את עצמו לתקופה - דוגמא מעניינת למצב היא שתי חנויות חדשות של “הכל בשקל” שנפתחו לאחרונה בעיר רחובות. עד עכשיו לא היתה קיים אף סוג של חנות כזו בעיר. זוהי ראיה נכונה של המצב כיום בהתאם לאוכלוסיית היעד אליה מכוונים.
בזמן האטה כלכלית נאמנות הצרכנים הינה גורם מכריע. לכן יש לתגמל את הצרכנים ולתת תחושה שאנו איתם בזמנים קשים כמו בזמנים טובים. על מנת לבנות מותג חזק יש צורך בסבלנות ואורך רוח הנחוצים בתקופה זו. ב”businessweek” פורסם כי 4 מתוך 5 מותגים מהמובילים בעולם קיימים מעל לעשור וכזכור בעשור זה נרשמו שינויים והתפתחויות רבות. וכמחציתם כבר שורדים למעלה מ-50 שנה.

מיתוג נכון כעתיד לעסק שלך:
חברה הרוצה לשרוד לאורך זמן חייבת מיתוג נכון ומבדל. על ידי הדגשת יחודיותה וערכיותה ומצד שני, לחדש ולחפש פתרונות יצירתיים כל העת. כמובן שמעורבות ותרומה לסביבה מעלים את ערך המותג, בעיקר בעתיד הנראה גלובלי ופתוח. מיתוג נכון וממוקד יעלה את ערך המוצר בטווח הארוך וימשוך את קהל היעד.


לצפיה בדוגמאות למיתוג הכנסו ל: www.shukyh.co.il
לתגובות והערות צרו קשר: hshuky@netvision.co.il

אודות שוקי הרשקוביץ

שוקי הרשקוביץ - עיצוב גרפי, מיתוג ופרסום אתר: www.shukyh.co.il

שוקי הרשקוביץ

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר