עוגות יום הולדת | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


עוגות יום הולדת

פורסם בתאריך 02/09/2010 ע"י seoisfree isfree בקטגוריה בית | צפיות: 1119 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: עוגות, עוגות יום הולדת, עוגות פרווה, עוגות חלביות

הנה מגיע היום המיוחד של השנה, יום ששייך רק לאדם אחד, אולי לאימא אולי לאבא, אולי לאח או לאחות אבל בטוח שהוא שייך רק לאדם אחד מיוחד. בבית או בחוץ, ממש לא משנה היכן אנחנו חוגגים את האירוע המשמח אנחנו יודעים שיהיה את האפקט של היום הולדת. ומה יותר מדגיש את היום הזה מאשר עוגות יום הולדת עשירות וטעימות שנקנו במיוחד בשביל החוגג. עם העוגה כמובן מגיעות גם הברכות והשירים ושלל החיבוקים והנשיקות מכל החברים. עוגת יום הולדת היא פשוט החוויה שסוגרת לנו את היום בצורה מושלמת.

סוגי עוגות

כיום ברור לכולם שיש עשרות אם לא סוגים שונים של עוגות, המבחר עצום ואנחנו כבר לא יודעים איזה סוג עוגה הכי מתאים לאירוע והכי מתאים לאדם שחוגג. בתחילה נחלק את העוגות לשני סוגים עיקרים:

עוגות חלביות

הסוג הנפוץ יותר של העוגות ולדעתם של הרוב, הטעים יותר הוא סוג העוגות החלביות. עוגות חלביות הן עוגות מבוססות על מרכיבי חלב, מתיקותן וטעמן ניתנים לחיקוי על ידי העוגות פרווה אבל כמו שידידינו צדי צרפתי נוהג לומר "זה ליד". העוגה החלבית המפורסמת ביותר ולדעתי גם הטעימה ביותר היא עוגת הגבינה. ישנם מספר סוגים של עוגות גבינה אך הסוג המוכר לנו מהמעדניות ומהקינוחים של אימא מגיע מארצות הברית. סוג זה של עוגת גבינה הידוע בכינויו cheesecake נולד כבר בשנת 1872 ועבר מספר שדרוגים במהלך חייו וכיום ישנה אף עוגת גבינה "בנוסח יהודי" שהיא הפופולארית ביותר בניו יורק.

עוגות פרווה

לשומרי הכשרות והמצוות ישנם גם את הסוג השני של הקינוחים, סוג שהוא לא פחות טעים מהעוגות החלביות. המושג פרווה מגיע למעשה מהתנ"ך ומשמעותו שהמאכל או המשקה מותר בשילוב של בשר או חלב. עוגות פרווה הן עוגות שמבוססות על בסיס של קקאו ותמציות וניל ובכך אנחנו מכסים על אובדן מוצרי החלב הבסיסיים. עוגת הפרווה המפורסמת ביותר הינה העוגה הכושית. עוגה כושית היא עוגת שוקולד שמרכיבה העיקריים הם קקאו וביציים ומכיוון שכיום ניתן להחליף שוקולד חלבי בשוקולד מריר, אנחנו מוצאים את עצמנו הרבה פעמים לא מבדילים בין עוגה חלבית לעוגה פרווה. ובנימה אישית – אימא שלי אופה עוגות כושיות פרווה טעימות יותר מאשר העוגות החלביות.

אומנם אנחנו מציגים פה שני מגזרים ראשיים של עוגות אך ברור שהחלוקה הינה אין סופית וישנו מגוון עצום של עוגות ומאפים חלביים ופרווה ואם ברצוננו לפנק את חתן יום ההולדת, אין זה משנה אם זה עוגה חלבית או שזו פרווה העיקר שהיא טעימה ושהצלחנו לשמח אותו.

אז שיהיה בתאבון,

אודות seoisfree isfree

המאמר נכתב ע"י כותב מקצועי בתחום בניית אתרים וקידום אתרים מחברת www.weboost.co.il/

seoisfree isfree

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר