מאמר בנושא משקפיים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מאמר בנושא משקפיים

פורסם בתאריך 12/20/2009 ע"י Fashion Portal בקטגוריה תערוכות ותצוגות | צפיות: 1284 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: אופנה, בגדים, עיצוב, סטייל, הלבשה, נעליים, מגפיים, שמלות, הלבשה תחתונה, חולצות, כובעים, שעונים, משקפיים, תיקים, תכשיטים,

סגנון משקפיים ל-2010
אנשים רבים מתחילים את הקיץ בדאגות. מה הצבעים החדשים שהולכים השנה בקיץ? מה הסגנונות החדשים מבחינת בדים, חולצות וכו'? וכמובן, כמה יעלה לי לאבזר את המלתחה שלי לקיץ הקרוב? קשה להעריך מה יהיה סגנון המשקפיים השולט של 2010. כמובן שמי שיידע מה יהיה אותו סגנון משקפיים לשנת 2010 יכול להיות עשיר כקורח, כי הוא יוכל לאבזר את חנותו במשקפי שמש שרכש עוד בשנת 2009. הרי מחירי משקפיים נוטים להרקיע שחקים לקראת העונה, ואילו עכשיו בחורף הם נמוכים למדי.
משקפיים הם עניין אופנתי נטו. כמובן שכולנו מאוד חוששים מפגעי השמש, אך אין ספק שלאותם משקפיים שאנו שמים יש השפעה גדולה על הסגנון שלנו. משקפיים יכולות לעשות מראה, או להרוס אותו. בצורה זהירה ביותר, אשתף אתכם שאני די בטוחה שאני יודעת מה יהיה סגנון המשקפיים המוביל לשנת 2010. הכוונה היא כמובן לאותם משקפיים ענקיות, שמשוות לפנים מראה של פרצוף זבוב. משקפיים אלה ממלאות שני צרכים חשובים. הן מסתירות לחלוטין את העיניים מהשמש, ומספקות לנו הגנה מקסימלית, יחסית לשאר סגונות משקפיים שיש בשוק. בנוסף, משקפיים אלה עושות את המקסימום מבחינת סגנון. אם בעבר היה אופנתי לשים משקפיים בעלות מסגרת כמה שפחות גדולה, ושתהיה כמה שפחות מורגשת, אז בקיץ הקרוב דווקא המראה שמשתלט על החדר הוא זה שנרצה לראות.
משקפיים מגינות עלינו מהשמש, על זה אין ספק. למרות זאת, אין זה אומר שאסור לנו לשחק קצת עם המראה שלהן ולגרום להן להיראות יותר ויותר אופנתיות. מילה שלי, נסו להתאבזר כבר היום בחורף במשקפי שמש ענקיות עם מסגרת גדולה. כך תוכלו להשיג שתי ציפורים במכה אחת. ראשית, העיניים שלכם יהיו מוגנות לגמרי מהשמש, ובנוסף, תהיו אופנתיים ומוכנים לחלוטין לקיץ 2010. כמובן שניתן לרכוש משקפיים גם בקיץ עצמו, אך זכרו כי המחירים מרקיעים שחקים באותה עונה שבה רוכשים אותם. רכישת משקפי שמש מראש יכולה לחסוך לכם לא מעט כסף.
משקפי שמש יכולות לשמש אותנו גם בחורף, במיוחד במדינה כמו ישראל, שבה האקלים לא החלטי. המשמעות היא שהחורף מתחיל כאן מאוחר יחסית, ושבכל ימי הסתיו כולנו רגילים לימים שטופי שמש ולהרבה חום למרות שטכנית כולם אומרים שהגשם ממש מעבר לפינה. להיות אופנתי זו לא מילה גסה, גם אם יש שאומרים שזה משדר על בזבזנות. לעיתים קרובות ניתן להיות אופנתי וגם לא להיות בזבזן, וקליטת אופנה לקראת העונה, יכולה לסייע לכם לחסוך כסף יקר.
 


מאמר זה נלקח מקטגוריית משקפיים מפורטל האופנה - אופנה

אודות Fashion Portal

Fashion Portal

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר