משימות לביצוע לפני פניה לחברת בניית אתרים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


משימות לביצוע לפני פניה לחברת בניית אתרים

פורסם בתאריך
Warning: date() [function.date]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'America/New_York' for 'EST/-5.0/no DST' instead in /home/publihse/public_html/article.php on line 204
10/25/2008 ע"י tq soft בניית תארים בקטגוריה הקמה וקידום אתרים | צפיות: 965 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: בניית אתרים, בניית אתר, בנית אתרים, עיצוב אתרים, מיתוג חברה, פרסום, כרטיס ביקור, אתר בחינם, הקמת אתר בחינם

בניית אתרים - בשביל מה חברה צריכה אתר אינטרנט?



עד לפני מספר שנים היה צריך לשכנע חברות להשקיע באתר אינטרנט. היום זה כבר ממש קל. מה זאת אומרת בשביל מה? הרי לכולם יש. הייתכן חברה ללא אתר?

אבל כאשר אני שואלת לקוחות פוטנציאלים, מדוע הם מבקשים להקים אתר לחברה שלהם, התשובה לא תמיד נשלפת בקלות.

·  האם אתם רוצים להרשים לקוחות שמחפשים עליכם פרטים?

·  האם אתם רוצים למשוך לקוחות חדשים, שמעולם לא שמעו עליכם?

·  האם אתם רוצים לבסס לעצמכם תדמית מסוימת בשוק שלכם (מובילי דעה, איכותיים, גדולים, חדשניים).

·  ואולי האתר הוא דרך להעביר מידע ללקוחותיכם (שעות פתיחה, מגוון מוצרים, מחירים וכד').

התשובה מסתבכת עוד יותר, אם יש לכם מספר קהלי יעד (ורוב החברות אכן פונות לקהלי יעד שונים). כי מול כל קהל יש לנו מטרות שונות, ויעדים שונים אותם אנו רוצים להשיג.

אך למרות הקושי הראשוני, תשובה ברורה (או תשובות) לשאלת ה"למה" היא חיונית. כל סוג של תשובה מוביל לסוג אחר של אתר, ועל מנת שאתר החברה יהיה כלי יעיל להשגת מטרותיכם, עליכם להגדיר במדויק מהן מטרות אלו.

להלן תהליך קצר אותו אני ממליצה לעבור לפני שפונים לחברת בניית אתרים לבקשת הצעה:

1.
יש למנות בחברה בן אדם אחד שיהיה אחראי על הפרויקט.
2.
ערכו סקר קצר בין המנהלים בארגון, ושאלו אותם מה היו רוצים שאתר החברה ידע "לעשות".
3.
הפנו את אותן שאלות לדרג העובדים הזוטרים, לשירות הלקוחות, לצוות המכירות (אם יש), וגם (מומלץ מאד) למספר
   
לקוחות נאמנים.
4.
אם יש לכם אתר ישן אותו אתם רוצים לשדרג, הוסיפו לסקר שאלה: מה מפריע לכם באתר הקיים.

עבדו את תוצאות הסקר למסמך דרישות. הקפידו להתייחס לתוכניות השיווק העתידיות שלכם. אל תשכחו שעל האתר להיות כלי מספיק גמיש, על מנת לתמוך בתוכניות אלו, ואפילו בתוכניות שעדיין לא חשבתם עליהן!

בהצלחה! J 

אודות tq soft בניית תארים

עדן גונסלס מנהלת מכירות בחברת TQ-SOFT WWW.TQ-SOFT.CO.IL

tq soft בניית תארים

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר