בת מצווה, גם לבנות מגיעה חגיגה גדולה | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


בת מצווה, גם לבנות מגיעה חגיגה גדולה

פורסם בתאריך 12/13/2009 ע"י אלמוג מרדכי בקטגוריה פעילויות | צפיות: 2135 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: אטרקציות לאירועים, מתקנים מתנפחים, השכרת מתנפחים, בר מצווה, בת מצווה, יום הולדת, אטרקציות,

בגיל המצוות מקבלים על עצמם בני ובנות ישראל את "עול המצוות" ובעצם זהו מן ציון דרך שכזה בו מקבלים הילדים על עצמם חובות וזכויות ומתקבלים לעולם המבוגרים. אצל הבנים נעשה טקס בר המצווה בבית הכנסת לרוב ובחגיגת המצווה שלאחר מכן, באולם או במקום אחר. אצל הבנות לא נהוג לעשות דבר. עם זאת נהוג לציין גם אצל הבנות את המאורע בחגיגה לקרובים ולחברים.


הטרנד הכי חם במסיבות בת המצווה בתקופה האחרונה הוא טרנד האטרקציות והמתקנים. גם בנות המצווה הגיעו למסקנה שהן יכולות וצריכות לחגוג את המאורע בגדול. על מנת להפוך את החגיגה לאירוע שלא יישכח מנסות בנות המצווה להפוך את האירוע שלהן לייחודי ומקורי ולשם כך הן יכולות לבחור בלא מעט אטרקציות.


כך למשל יכולים הבאים למסיבה להפוך לכוכבים האהובים עליהם באמצעות "אשליות ממוחשבות" ולהלביש את ראשיהם על גופם של מושא הערצתם או בשער מגזין נחשק. הם יכולים לשחק במגוון משחקי "לונה ספורט" או לקפץ, לרקוד ולהשתולל על מתקנים מתנפחים המתאימים לנוער ומבוגרים כדוגמת הרוק אנד רול, מתקן המשלב משחק והנאה וריקוד רוטט על מתקן מתנפח.


לאירוע בת המצווה תוכלו להוסיף תוספות לאירועים כגון סנוקר, שולחן הוקי אוויר, פינג פונג וכדומה שיוכלו לספק תעסוקה מהנה למשתתפים. ביחד עם המוסיקה תוכלו להצטרף לנגינה בגיטאר הירו, או לקפץ לצלילי הג'אמפ הירו ועוד שלל אטרקציות אלקטרונית.


במהלך חגיגת בת המצווה תוכלו לחלק לאורחים שטר של 100 דולר של כלת בת המצווה ועליו מוטבעת דמותה של ילדתכם או ליצור "מגנטורח" – מגנט אישי לכל אורח שהגיע לחגוג עמכם.


ולא שכחנו כמובן את הכיבוד. בכל חגיגת בת מצווה שמכבת את עצמה בפרט ובכל אירוע בכלל, האוכל הוא דבר הכרחי וחשוב. למה שלא תוסיפו לאירוע המיוחד שלכם גם תוספות כגון מכונת פופקורן, עמדת צמר גפן מתוק, נקניקיות בלחמנייה או מפל שוקולד גדול ומתוק? זה יהיה אירוע שלא ישכחו, גם מהנה וגם טעים.


האפשרויות הן רבות וכמעט בלתי מוגבלות. תוכלו לממש כל רעיון או פנטזיה של כלת בת המצווה ולהיות שמחים ובטוחים שהחגיגה שלה תהא החגיגה המדוברת של התקופה.

 

נכתב על ידי צוות מג'יקלנד 2009
 

אודות אלמוג מרדכי

אלמוג מרדכי

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר