בטיחות מתקנים מתנפחים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


בטיחות מתקנים מתנפחים

פורסם בתאריך 12/12/2009 ע"י אייל כספי בקטגוריה פעילויות | צפיות: 1290 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מתנפחים, מתקנים מתנפחים, מתקנים מתנפחים לילדים, אטרקציות לאירועים, מתנפחים לבריכה, מתקני מים מתנפחים, הפקות אירועים

 

מאמר זה מיועד למפעילי מתנפחים ואטרקציות באירועים , כמו כן חשוב לכל הורה או לקוח המזמין אטרקציות ליום הולדת, או לאירועים אחרים לדעת את נהלי הבטיחות החשובים. חשוב לציין שהמשפט :" מה שעולה בזול בסוף עולה ביוקר" הוא משפט אמיתי שכדאי לקחת אותו בחשבון לפני הזמנת אירוע .

 

 

תעודת מפעיל – בהזמנת אירוע חשוב לדעת שכיום חובה שלכל מפעיל תיהיה תעודת הסמכה על קורס של מפעיל מוסמך , הקורס מתבצע ע"י החברה למתנסים וכולל דגשים חשובים בהפעלת מתנפחים, חשוב לציין כי ללא תעודת המפעיל ולמרות שקיים ביטוח לעסק במקרה של פציעה הביטוח לא תמיד יכסה את הנזק.

מתנפחים לבריכה - מתנפחים לבריכות שחיה דורשים מיומנות רבה וידע רב לתפעול ולבטיחות בעבודה , השילוב של מים וחשמל בניפוח המתקן המתנפח , עיגונו בצורה בטיחותית לבריכה והתנהלות נכונה בתפעול המתנפחים בבריכה הינם המרכיב החשוב ביותר לפעילות מהנה ובטיחותית , חשוב ביותר לא להתפשר בהזמנת מפעיל לא מיומן לפעילות בבריכה כגון : גשר צף מתנפח, מגלשות לתוך המים וכל מתקן אחר לפעילות עם בבריכה .

מתקנים משולבי מים - פעילות עם מתקנים רטובים כגון: מגלשות , מגלשת קצף, בריכות השתכשכות וכל סוג אחר של מתנפחים משולבי מים דורש ידע וניסיון רב בהפעלת מתנפחים משולבי מים . גם פה כמו בכל פעילות אחרת,חשוב לא להתפשר בהזמנת מפעיל לא מקצועי

ביטוחי מתקנים - מפעיל מתנפחים רציני , חייב להיות מצוייד בביטוח צד ג המכסה פציעות הנגרמות באירוע עם האטרקציות והמתקנים, בנוסף לתעודת המפעיל מתקנים מתנפחים מוסמך , חשוב לציין כי ישנם מפעילים אשר עובדים ללא ביטוח צד ג וסומכים על המזל , חשוב לדעת כי ברגע שאתם לוקחים מפעיל אשר אינו מצויד בתעודת מפעיל מוסמך וכן בביטוח צד ג על הפעילות זה שווה ערך לנהג הנוהג ללא רישיון נהיגה .


 


אישורי בטיחות - במסגרת העבודה עם מתנפחים וכתנאי נוסף לעבודה בטוחה ולאירוע בטיחותי ישנו חוק שכל מתקן וכל אטרקציה חייבת לקבל אישור שנתי על תקינותה ממהנדס קונסטרוקטור אשר בדק את בטיחות ושלמותם , לכל אירוע שכולל אטרקציות ומתנפחים חייב המפעיל להציג דוח שקיבל מקונסטרוקטור שמאשר את המתקנים והאטרקציות הנמצאים באירוע ע"י דוח שנתי .


 

 אירועים המוניים - באירועים המוניים , מעבר לביטוחים , תעודת מפעיל מוסמך של מתנפחים ואישורי מהנדס בטיחות שנתיים , יגיעו למקום האירוע גם בודק של משטרת ישראל וקצין בטיחות מטעם הרשות המארגנת של האירוע.

באירועים אילו נבדקים פורמטים רבים הקשורים לבטיחות עד לאישור האירוע. כגון: קיבוע, מזרני בטיחות, גידור איזור האירוע וכבלי החשמל המחוברים למפוחים , מטפי כיבוי אש , על המפעילים להיות מעל גיל 18 וללא עבר פלילי ועוד פורמטים רבים , דגשים אליו רק יכולים לחזק עבורכם את ההכרה כי במתקנים ואטרקציות חשוב לקחת מפעיל מקצועי ואחראי אשר בידיו כל האישורים והניסיון להקים עבורכם אירוע מושלם ובטיחותי.


 

 

 

אודות אייל כספי

בברכה מקרב לב צוות גנרל גרופ מתנפחים ואטרקציות לאירועים http://www.generalgroup.co.il

אייל כספי

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר