קידום אתרים צעדים ראשונים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


קידום אתרים צעדים ראשונים

פורסם בתאריך 11/05/2009 ע"י יריב לב בקטגוריה הקמה וקידום אתרים | צפיות: 1118 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: קידום, קידום אתרים, קידום ממומן, אופטמיזציה, SEO, מנועי חיפוש, גוגל, google, קידום אתר, PPC, pay per click

קידום אתרים צעדים ראשונים

 

יצירת תגיות מטה: נכון שמענו אין ספור שגוגל לא קורא תגיות מטה. אז מה?! אתרים רבים מאותרים על ידי גוגל בעזרת מילוי תגיות meta תבצע חיפוש בגוגל על נושא כלשהו. פתח את האתר הראשון. תלחץ על הכפתור הימני של העכבר במקום כלשהו בדף שפתחת ובחר ב view source. אתה יכול להתרשם, שהכותרת שבעמוד תוצאות החיפוש היא הכותרת שכתובה בתגיות הMeta. האם אתה לא רוצה להיות זה שיקבע מה הכותרת שגוגל יציג כשהקליינט שלך מחפש את השירותים שלך.

פרט את רצונותיך: כן, פשוט כפי שזה נשמע. כשסוכן של גוגל (או כל של מנוע חיפוש אחר) מגיע לאתר שלך, אתה צריך לעשות לו את החיים קלים יותר. אחד מהדברים הם לא להשתמש בקבצי flash. בלי קישורי גאווה סקריפט (הוא לא יודע לקרוא אותם). שמור על פשטות, שמור על מבנה נכון, קשר מכל הדפים שתחת עמוד הבית אל עמוד הבית, תוסיף מפת אתר (והוא ישתמש בה כמורה דרך), כתוב טקסט, איכותי, רציני וכמה שיותר.

תשתמש ב keywords: אל תשקר אתה אכן צריך להשתמש במילות המפתח בכל מקום אפשרי, אבל שמור על כנות. אל תעשה בהן שימוש נרחב. גוגל רואה את דחיסת המילים. אם יש לך מילת מפתח על כל ארבע מילים אחרות. אתה די בטוח בדרך למקום הראשון. אתה צריך לבדוק את הדחיסות על ידי כליי בדיקות דחיסות באינטרנט.

החלפת קישורים: דירוג האתר שלך (שאותו אתה יכול למצוא על סרגל הכלים של גוגל או על ידיי כליי בדיקה מקוונים) מעודכן פעם ב 3-5 חודשים . הדירוג מחושב על ידיי נוסחה די פשוטה. כדי לעשות את זה פחות מורכב, אנו ממליצים: החלף קישורים עם אתרים שונים. אל תשתמש בטופסי הרשמה של מנועי החיפוש. במקום זה, קישור טוב (טוב = קישור מאתר שעוסק באותו נושא כמוך או קישור מאתר עם ac/gov/org בכתובת שלו או אתר שמהווה אינדקס ידני כמו דמוז) יקרא למנוע החיפוש לאנדקס את האתר שלך מהר יותר. תבקש מאתרים אחרים לקשר אליך ואתה קשר אליהם - תבקש מהם תמיד לקשר אליך עם אותה כתובת URL ואותה כותרת (טקסט מקשר).

היזהר מאתרים שאינם בתחום שלכם: אל תחליף קישורים עם אתרי קזינו ופורנו אלא אם בזה עוסק האתר שלך. גוגל עלול להעניש אותך.

אל תחשוב, תרגיש: אופטימיזציה למנועי חיפוש, קידום ושיווק של אתרים זה עניין של רגש. אתה צריך לשמוע לגוגל, חפש את האתר שלך, תוודא תקינות ה HTML, תלמד מה מתחרייך עושים, אל תפחד לנסות משהו שונה. זכור - הרשימות השחורות של גוגל ממתינות לאתר שלך, אל תתן להן סיבה ליצור קשר עם הדומיין שלך.

באדיבות יריב לב- מפתח לרשת
info@web-key.co.il
http://www.web-key.com

אודות יריב לב

יריב לב

יריב לב

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר