בחירת מילות מפתח מתאימות | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


בחירת מילות מפתח מתאימות

פורסם בתאריך 11/05/2009 ע"י יריב לב בקטגוריה הקמה וקידום אתרים | צפיות: 737 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: קידום, קידום אתרים, קידום ממומן, אופטמיזציה, SEO, מנועי חיפוש, גוגל, google, קידום אתר, PPC, pay per click, מילות מפתח, keywords

הרחבת רשימת מילות מפתח

 

בעת אופטימיזציה לאתרכם יש לבדוק את keywords. יש לבחור מילות מפתח קולעות לתחום אתר האינטרנט ולא לבחור מגוון רחב מידי של מילים. ככל שיהיו יותר מילות מפתח לא מתאימות הקידום יהיה ארוך יותר. ככל שמילות המפתח יהיו מפוקסות ומתאימות בדיוק לתחום האתר הקידום יהיה טוב יותר.

בחירת keywords:

1. בחירת המילה הנכונה
אתם מעוניינים שלקוחות שיגיעו לאתר שלכם בעקבות חיפוש מילה מסויימת באמת ימצאו את מבוקשם. לפיכך, אם אתר האינטרנט שלכם עוסק קידום אתרים (מילת המפתח קידום אתרים), אז תנו את המאמצים שלכם במילה זו, ואל תתעסקו במילים אחרות (בניית אתרים).

2. בחירת נושא לא גדול
אם תנסו להיכנס לנושא רחב מדי, אתם עלולים לגלות כי התחרות בו קשה מאד, ולמרות כל מאמציכם לא תגיעו לתוצאות גבוהות. מצד שני, אם תתפקסו בתחום צר מדי, אתם עלולים להגיע לתוצאות משמעותיות במנועי החיפוש, אך בתחום אותו אף אחד לא מחפש... לכן צריך להימנע קוטביות לשני הצדדים (בחירת הצירוף קידום אתרים ולא קידום שהוא רחב מדי או קידום אתרים בעפולה שהוא צר מדי).

3. הטיות של ביטויים
כל מילת מפתח יכולה להופיע ביחיד, רבים, ועם אותיות קישור (ל, מ, ב, ה, כ). כיתבו את המילים העיקריות שלכם גם בעברית וגם באנגלית, כולל כתיבה בעברית של המילה הלועזית (קידום, קידום אתרים, SEO). כדאי לחשוב על מילים נרדפות (לשם כך ניתן להשתמש במילון ברשת).

4. איתור אתר נחיתה טוב - המקום אליו אתם מעוניינים להפנות חיפושים בנושא קידום אתרים בתוך אתר האינטרנט שלכם. על מקום זה להיות במקום חשוב באתר (כלומר לא מוחבא באיזו פינה אליה קשה להגיע), ולהכיל מידע רציני בנושא קידום אתרים. על דף זה גם לעבור אופטימיזציה עבור אותה מילת חיפוש.

5. הגדרת חשיבות בין ביטוי החיפוש
הגדרה אילו ביטויים הן בעדיפות ראשונה (יקודמו בדף הבית של האתר), משנית (יקודמו בדפים אליהם יש לינק ישירות מדף הבית), או נמוכה (יקודמו בדפים המרוחקים יותר באתר האינטרנט).

שיטות לחיפוש keywords
קיימות שיטות רבות בהן ניתן לאתר מילות מפתח מתאימות האינטרנט.

להלן כמה מהשיטות:
בדרך כלל הבעלים של האתר או צוות העובדים שלו ידעו מהן keywords המוצלחות ביותר לאתר.
בדיקת אתרים אחרים בתחום המתחרים בכם, ובדיקת keywords המופיעות באתרים אלו. כדאי לבצע גם בדיקה של התחום באנגלית בכדי לקבל רעיונות לתרגום.

בדיקת יסודית של הלוגים תאתר לעיתים קרובות מונחי חיפוש אותם ביצעו גולשים שהגיעו לאתר, עליהן לא שמעתם מלפני. זה לא מספיק להסתכל בסטטיסטיקות של האתר, מאחר שבדרך כלל אלו מראות רק את מילות החיפוש הנפוצות ביותר.

שימוש במילון על מנת למצוא ביטויים בהם מופיעות מילות מפתח, ומציאת מילים נרדפות.

באדיבות יריב לב- מפתח לרשת
info@web-key.co.il
http://www.web-key.com

אודות יריב לב

יריב לב

יריב לב

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר