בניית אתר אינטרנט - מדוע בעצם? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


בניית אתר אינטרנט - מדוע בעצם?

פורסם בתאריך 11/01/2009 ע"י nirit shalom בקטגוריה הקמה וקידום אתרים | צפיות: 780 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: בניית אתרים, בניית אתר, בניית אתר אינטרנט, בניית אתרי אינטרנט

בניית אתרים – למה, בעצם?

מי צריך בניית אתרים?
האינטרנט הוא כיום כלי הכרחי למגוון רחב ביותר של צרכים ופעולות, ביניהן קידום מכירות, ביצוע עסקאות מכירה, הפצת מידע ורעיונות, תקשורת אישית ומקצועית ועוד. לכן, בניית אתרים משרתת מגוון רחב ביותר של גורמים, וביניהם עסקים קטנים וגדולים, מוסדות ללא כוונת רווח, מוסדות ממשלתיים, בתי ספר ואוניברסיטאות, עיתונים וערוצי טלוויזיה, אומנים, קבוצות ושחקני ספורט ועוד. בנוסף, ישנם כמובן אתרים רבים שמספקים שירותים שהם באופיים "אינטרנטיים" – קהילות מקוונות (כמו פייסבוק), בלוגים, דואר אלקטרוני, פורטלי חדשות ומידע בתחומים שונים וכולי. במילים אחרות – כל עסק או מוסד, וגם אנשים פרטיים רבים, צריכים בניית אתרי אינטרנט משלהם.

בניית אתרים וחשיפה לקהל
היתרון הגדול של בניית אתר אינטרנט הוא כמובן החשיפה האדירה שהוא יכול להעניק לכל אדם ועסק. החשיפה הזו גם זולה הרבה יותר מחשיפה באמצעים מסורתיים יותר, כמו פרסומות בטלוויזיה, ברדיו או בעיתונות. עם זאת, ברור שעל מנת להשיג חשיפה אפקטיבית, בניית אתר אינטרנט ועיצוב אתרים צריכה להתחשב בגורמים רבים, כמו עיצוב האתר, שיווקו, קידומו במנועי חיפוש, כתיבת התוכן ועוד. בנוסף, החשיפה גם תלויה בשימוש שהאתר עושה בקישורים – אל אתר האינטרנט, אל הניוזלטר וכן הלאה. יתרון נוסף של בניית אתרים, מעבר לחשיפה האדירה, אשר בא לידי ביטוי בעיקר באתרי אינטרנט דינאמיים, הוא שניתן לעדכן אותם כל הזמן, להוסיף ולשנות תכנים. אין צורך לשלם סכום נוסף עבור העדכון או לעצב מחדש את האתר. שינוי והוספת תכנים מגבירים מאד את החשיפה לקהל הגולשים, ומושכים אותם לחזור שוב ושוב אל האתר.

בניית אתרים ורווחים כספיים
אתרי אינטרנט יכולים להרוויח כסף במספר דרכים. דרך מרכזית אחת היא קניית שטחי פרסום באתר על ידי גורמים חיצוניים, למשל באמצעות באנרים. דרך חשובה נוספת היא פשוט לגבות כסף תמורת השימוש באתר. גביית כסף נפוצה במיוחד באתרים המכילים מידע ייחודי ומעניין. בנוסף, אם האתר מייצג עסק שמוכר מוצרים, ניתן למכור את המוצרים גם און-ליין, דרך האתר. האתר יכול גם לשמש מתווך, ולמכור מוצרים של עסקים שונים תוך גביית עמלה מסוימת על כל מכירה, ואז הוא ייקרא "חנות וירטואלית".
 

אודות nirit shalom

nirit shalom

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר