מוסכים – טיפול המכונית או טיפול ללקוח | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מוסכים – טיפול המכונית או טיפול ללקוח

פורסם בתאריך 09/26/2009 ע"י שמוליק דורינבאום בקטגוריה רכב | צפיות: 1027 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מוסכים, מוסך, מוסך מורשה, מוסכניק

בחיי היום יום שלנו אנחנו רגילים להיתקל בבעיות מכניות ברכב שלנו ואף תקלות שאנו לא כל כך מכירים ולא יודעים איך להתעסק איתם, כמו רוב הגאונים אנחנו תמיד מנסים לאתר את הבעיה בעצמינו, מה שגורם ליותר סיבוכים ויותר תקלות ואז אנחנו שואלים למה זה עלה לנו כל כך הרבה כסף לתיקון.

מוסך יכול להגיד לנו בדיוק מה הבעיה ובדיוק כמה זה יעלה ולמה זה עולה כך ותמיד אנחנו כעם חשדני תמיד חושש לשלום הרכב ויותר לשלום חשבון הבנק שלנו. מסיבה כל שהיא ולא מובנת אנשים תמיד מצפים לקבל שקרים מלאים מבעלי המוסכים שלהם, לדעת לסמוך על מוסכים זה לא אמונה תפלה זה בסך הכל עיקרון ההבנה, אם אתם מבינים בזה אז נסו להשתלב בשלבי העבודה אך אם לא אין טעם לנסות להבין ואפשר בסך הכל לקבל כמה הצעות מחיר וכמה חוות דעת שונות לגבי התקלה ברכב.

מוסכים הם שם דבר לכל דבר כי אחרי הכל מוסכים אלו בעלי מקצוע מקצוענים וידועים בתור דברים מסובכים להבנה, אם חוסר ההבנה שלנו לא יכול לגרום לבעל מקצוע במוסך לקבל פרצוף עקום בכל פעם שהוא ינקוב מחיר כל שהוא.
מוסכים נותנים מחירים ולפעמים למרות הכול הם מחירים גבוהים אך לא בגלל שחס וחלילה מנסים לרמות (רובם לא בכל אופן) הרעיון הוא לכל מוסך יש עלות אחרת לחומרים, לבעלי המקצוע אשר עובדים שם וכמובן שם דבר למקום עצמו, במידה והמוסך הינו מוסך מורשה ומוסך אשר ידוע בשמו – המחירים לפעמים בהתאם, בדיוק כמו שנקנה חולצה של חברת מותג אנחנו לא נצפה לקבל את אותו המחיר שקיבלנו בשוק הפשפשים.

מוסכים הם מקום בו בעלי מקצוע רבים מוצאים את עצמם מפחדים להגיד מחיר כל שהוא שמא יגידו עליהם שהם שקרנים, אחרי הכל זהו מקצוע מאוד מסתורי ומסובך לרוב אנשי העם, במידה ואתם מרגישים שמרמים אתכם, נסו לבדוק את הדבר בכמה מוסכים שונים והיו דיסקרטיים אם תרצו העיקר שתלמדו להכיר את הענף ותלמדו לאבטח לעצמיכם את המוסך המוכר לכם והצמוד לכם. לעבוד מול מוסך קבוע תמידנותן הרגשת בטיחות ואחכ אפילו להיפגש עם חברים ולספר, כי אחרי הכל רוב אנשי העם תמיד משתפים בעיות ולא מעלות, ככל שנלמד לשתף גם דברים טובים כך נרוויח כולנו בעלי מקצוע טובים וענפים רווי טוב.
 

אודות שמוליק דורינבאום

קידום אתרים בגוגל

שמוליק דורינבאום

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר